Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Teknikstrul??? Nu handlar det om överbelastningsattacker. Att det kommer från Rysslan, Kina och Iran är också klart.
Det är det jag menar. Allt som är dåligt och allt som går snett beror naturligtvis på Ryssland, det "vet" alla.
Citera
2025-07-03, 09:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Statsministern tjatar oavbrutet negagativa kommentarer om Ryssland och strör pengar över ukraina plus nato .. Känns som han drar in oss i krig snart med sitt nedlåtande och hela tiden fördömande sätt mot Putin och Ryssland , Ligger det något i vad jag skriver eller ?
Ulf Kristersson är en sann hjälte, snart skall vi alla kräla i skyttegravarna eller ännu bättre- ett strålande kärnvapenkrig med Svea Rike som Playground!

Tjo så kul..
Senast redigerad av Pinoputchin 2025-07-03 kl. 09:34.
Citera
2025-07-04, 20:13
Medlem
Citat:
Statsministern tjatar oavbrutet negagativa kommentarer om Ryssland och strör pengar över ukraina plus nato .. Känns som han drar in oss i krig snart med sitt nedlåtande och hela tiden fördömande sätt mot Putin och Ryssland , Ligger det något i vad jag skriver eller ?
Högern i Sverige är rysshatare av natur och nedärvda gener. Deras våta dröm är att krossa Ryssland och göra landet till en stor marknad för USA och de västliga marknadernas produkter. Ytterligare några hundra miljoner konsumenter plus en helvetes massa naturtillgångar. Vilket klipp för Wall Street och inte minst ett steg på vägen mot det sista hindret mot total världsdominans - Kina! Sen har USA och deras finansmarknad hela världen som sin playground, och vem vet vilka enorma vinster som då hägrar vid horisonten?
Citera
2025-11-10, 12:12
Medlem
RudyardKiplings avatar
Det ser så ut.
Lämna ut Ulf Kristersson, Pål Jonsson och alla andra ansvariga som varit pådrivande i det där kriget till Ryssland. Sverige är inte i konflikt med Ryssland, våra korrupta politiker berikar sig samtidigt som de SKITER i både svenskar och ukrainare. Att vi hjälper ukrainska flyktingar eller bidrar med sjukvård eller ännu hellre diplomati är en sak men dra för helvete inte in Sverige i ett krig vi inte har med att göra.

https://samnytt.se/ukraina-sverige-hjalper-oss-attackera-ryssland

Citat:
Sverige hjälper Ukraina att attackera mål långt in på ryskt territorium. Det berättar landets försvarsminister Denys Sjmyhal i ett inlägg i sociala medier.

Medan Pål Jonson tar emot Denys Sjmyhal i Stockholm, så reser statsminister Ulf Kristersson till Tallinn. Där talar han om att långsiktigt isolera Ryssland, även efter att kriget i Ukraina tagit slut. Och att Sverige och övriga EU behöver ”begränsa” Rysslands möjligheter att verka i Östersjön.
Citera
2025-11-10, 12:28
Avstängd
Citat:
Jag har alltid sagt, att om det blir krig i sverige, så är det pga att landsförrädarna i regeringen dragit in oss i det.
Citera
2025-11-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det ser så ut.
Lämna ut Ulf Kristersson, Pål Jonsson och alla andra ansvariga som varit pådrivande i det där kriget till Ryssland. Sverige är inte i konflikt med Ryssland, våra korrupta politiker berikar sig samtidigt som de SKITER i både svenskar och ukrainare. Att vi hjälper ukrainska flyktingar eller bidrar med sjukvård eller ännu hellre diplomati är en sak men dra för helvete inte in Sverige i ett krig vi inte har med att göra.

https://samnytt.se/ukraina-sverige-hjalper-oss-attackera-ryssland
Så det är alltså bara Sverige som hjälper Ukraina med hjälp i deras krig????
Vad jag har förstått så är det nästan hela världen,
Citera
2025-11-12, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Jag har alltid sagt, att om det blir krig i sverige, så är det pga att landsförrädarna i regeringen dragit in oss i det.
Är du tok-kommunist eller Nazist??? Nu hjälper ju i princip hela världen Ukraina i kriget....
Citera
2025-11-12, 03:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Är du tok-kommunist eller Nazist??? Nu hjälper ju i princip hela världen Ukraina i kriget....
Är du?
Citera
2025-11-12, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Är du?
Jag frågade dej, men du vill tydligen inte svara.....
Jag röstade M förra valet oh jag är mycket nöjd med vad dom presenterat jämförd med dom 8år innan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in