2025-06-22, 10:10
Medlem
fulvodkas avatar
Testade "Görans" senast och den var ju katastrofal. Tjocka sladdriga skivor med geleliknande konsistens. Blä!

Vilken fryst döner kebab är mest lik den vi köper hos araben när vi är sugna på en kebabtallrik? Och vart hittar man den?

OBS: Schysst käk är skitäcklig, full med konstiga tillsatser, och den är inte heller fryst. Så tipsa inte om den.
2025-06-22, 10:45
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Testade "Görans" senast och den var ju katastrofal. Tjocka sladdriga skivor med geleliknande konsistens. Blä!

Vilken fryst döner kebab är mest lik den vi köper hos araben när vi är sugna på en kebabtallrik? Och vart hittar man den?

OBS: Schysst käk är skitäcklig, full med konstiga tillsatser, och den är inte heller fryst. Så tipsa inte om den.

Jakobs kebab från Eskilstuna är riktigt j-a bra enligt mig . 65:- / kg hos turken bredvid solariet uppe på Järntorget .
2025-06-22, 11:26
Medlem
Västeråskebab var bäst av de frysta, finns tyvärr inte längre.
2025-06-22, 11:59
Medlem
Skvistens avatar
Citat:

Järvsö kebabkött finns fryst på ica och är väl oftast det de har på kebabhaken tror jag.
2025-06-22, 13:27
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Kebab? Är inte det djurmat?

Görans eller Schysst Käk hade nog inte ens ett djur ätit. Därav min trådstart.

Riktig högkvalitativ kebab är väl som vilken högkvalitativ köttfärs som helst.
2025-06-22, 13:38
Medlem
fulvodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Jakobs kebab från Eskilstuna är riktigt j-a bra enligt mig . 65:- / kg hos turken bredvid solariet uppe på Järntorget .

Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Järvsö kebabkött finns fryst på ica och är väl oftast det de har på kebabhaken tror jag.

Bra tips, får kolla upp dessa. Tack.

Båda varumärkena ägs dock av blattar men det kanske är förväntat när man letar kebab.
2025-06-22, 13:39
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Bra tips, får kolla upp dessa. Tack.

Båda varumärkena ägs dock av blattar men det kanske är förväntat när man letar kebab.

Ja tyvärr är det ju så i denna bransch.
Annars får du käka renskav
2025-06-22, 14:23
Medlem
Lifestealers avatar
gör egen kebab lat mask
2025-06-22, 15:12
Moderator
Amirons avatar
Rekommenderar TS att använda sökfunktionen innan h*n skapar en ny tråd nästa gång.

Finns redan ett antal trådar på ämnet, så denna låses.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in