• 1
  • 2
2025-06-21, 21:01
Medlem
CyberSilvias avatar
Jag läste precis en tråd om huruvida folk brukar stå eller sitta när de urinerar. Skvättrisken på benen uppgavs som anledningen till att OP valt att sitta ned.

Eftersom min fråga inte uppstår jätteofta är det väl inget jag tänker på eller ser som ett bekymmer. Men jag vill ändå ställa frågan. För det är förbannat irriterande när det sker och jag hinner vakna till och det rubbar sömnen.

Personligen är det ett helvete; det går ju inte att stående rikta nedåt, då halvstryps flödet och det droppar. Sumo-squatta och försöka hamna mer i linje med toan är inte heller optimalt. Vänta ut det går inte heller, det är ju inte av upphetsning som fenomenet uppstått och behöver man verkligen pissa finns inte det alternativet. Pissa uppåt, i en lätt båge, har jag faktiskt försökt med, men det är så klart risky. Huka sig precis över toan och trycka lätt nedåt, kan fungera hyfsat. Men hur kul är det mitt i natten..

Vissa ser nog kanske duschen som enda utvägen...?

Men hur som kul-ful fråga: hur fan gör ni?
Citera
2025-06-21, 21:03
Medlem
Handstand.

Nä men man får nypa sig lite i veka livet och tänka på mormors skrynkliga kropp tills den slaknat.
Citera
2025-06-21, 21:07
Citat:
Ursprungligen postat av CyberSilvia
Jag läste precis en tråd om huruvida folk brukar stå eller sitta när de urinerar. Skvättrisken på benen uppgavs som anledningen till att OP valt att sitta ned.

Eftersom min fråga inte uppstår jätteofta är det väl inget jag tänker på eller ser som ett bekymmer. Men jag vill ändå ställa frågan. För det är förbannat irriterande när det sker och jag hinner vakna till och det rubbar sömnen.

Personligen är det ett helvete; det går ju inte att stående rikta nedåt, då halvstryps flödet och det droppar. Sumo-squatta och försöka hamna mer i linje med toan är inte heller optimalt. Vänta ut det går inte heller, det är ju inte av upphetsning som fenomenet uppstått och behöver man verkligen pissa finns inte det alternativet. Pissa uppåt, i en lätt båge, har jag faktiskt försökt med, men det är så klart risky. Huka sig precis över toan och trycka lätt nedåt, kan fungera hyfsat. Men hur kul är det mitt i natten..

Vissa ser nog kanske duschen som enda utvägen...?

Men hur som kul-ful fråga: hur fan gör ni?

Vi försöker stoppa den nånstans i damen som sover bredvid oss och när hon säger nej och vi får känna hennes morgonandedräkt och fislukt som har kokat under natten så försvinner erektionen som jude på en cykel under andra världskriget.
Citera
2025-06-21, 21:10
Medlem
Belters avatar
Står på händerna i badkaret funkar för mig.
Citera
2025-06-21, 21:21
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Handstand.

Nä men man får nypa sig lite i veka livet och tänka på mormors skrynkliga kropp tills den slaknat.

Men vi som blir lite lite hårdare av tanken på henne då?
Citera
2025-06-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Men vi som blir lite lite hårdare av tanken på henne då?
Då återstår nog bara akrobatik.

Det är ganska lätt faktiskt. Bara att vika ihop benen och falla framåt tills pannan ligger mot badrumsgolvet.
Citera
2025-06-21, 21:29
Medlem
Busgriss avatar
Man sitter ned, lutar sig framåt, böjer ned den strax under kanten och trycker ut den sylvassa strålen. Inte kul men funkar.
Citera
2025-06-21, 22:16
Medlem
Ställer mig bara i duschen och kör strålen rakt in i kaklet.

Klart den snabbaste och effektivaste vägen. Att sätta sig på toan och forcera ner den stenhårda kuken samtidigt som den starka strålen bidrar till piss-skvätt överallt är ingen höjdare.
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-06-21 kl. 22:18.
Citera
2025-06-21, 22:50
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Sätter mig ner, lutar lite framåt och pressar ner den..
Citera
2025-06-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Handstand.

Tänker du på mormor naken när du står där mitt i natten m halvstånd? Killar har lite roliga problem 🤭
Citera
2025-06-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Tänker du på mormor naken när du står där mitt i natten m halvstånd? Killar har lite roliga problem 🤭
Nöden har ingen lag som man brukar säga! Det måste lägga sig fortast möjligt så att man kan kissa och att tänka på något så icke-upphetsande som möjligt brukar funka.

En annan variant jag kört med ibland är att man ramlat framåtstupa av en cykel eller motorcykel i hög hastighet - naken. Bara tanken på att ens erigrerade 'dick' slipas ner mot asfaltens skrovliga underlag..
Citera
2025-06-21, 23:13
Medlem
mikaelss avatar
Ricky style

Citat:
Inte förbjuden på den tiden och injicerad i så stora mängder att Ricky berättade han han fick lägga sig i badkaret när han skulle kissa, då en nästan ständig erektion var en av biverkningarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in