Citat:
Ursprungligen postat av
Abrakadabra77
Det är inte klokt. Sommar-utbrändhet. Ja, det är jobbigt att glassa på sommaren.
Det sjuka är att personen glassar hela året, jobba lite 25/50/75% helt utan stress.
Enligt HR så skall man ju ta det såååå försiktigt så man inte blir utbränd igen.
Men personen har ju satt detta i system att bara glida året om och sen ha långledigt juni-augusti.
Det sjuka är ju att det inte går att komma åt detta, bara knalla in med sitt sjukintyg och glida runt.