Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-08-30, 21:34
  #1
Medlem
Jag sitter här med min nya fina dator och hittar en bundlad lite app som ger mig intressanta idéer.

Det är en app som gör det möjligt att ansluta och ta bilder med blåtandskameror. Någon sådan har jag inte men däremot en SE750 med både blåtand och kamera.

Jag har testat men jag har inte fått telefonen att fungera som en blåtandskamera, är det någon som vet om det är möjligt?
Citera
2006-08-30, 21:42
  #2
Medlem
Vad är det du menar egentligen?? Ska du ta kort med ett blåtandschip?!
Eller ska du överföra bilderna direkt via blåtand utan vägen förbi minneskortet??

Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo
Jag sitter här med min nya fina dator och hittar en bundlad lite app som ger mig intressanta idéer.

Det är en app som gör det möjligt att ansluta och ta bilder med blåtandskameror. Någon sådan har jag inte men däremot en SE750 med både blåtand och kamera.

Jag har testat men jag har inte fått telefonen att fungera som en blåtandskamera, är det någon som vet om det är möjligt?
Citera
2006-08-30, 21:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Vad är det du menar egentligen?? Ska du ta kort med ett blåtandschip?!
Eller ska du överföra bilderna direkt via blåtand utan vägen förbi minneskortet??


Precis. Applikationen jag har i min bärbara dator medger fjärrstyrd bildtagning och min tanke var att jag från min bärbara dator gärna skulle vilja kunna både ta bilder och filmer. Telefonen har både kamera och BT så i teorin borde det funka. Men går det?
Citera
2006-08-30, 23:33
  #4
Medlem
qwertas avatar
Har aldrig testat men är säker på att det funkar.

Vet att samma sak skall funka med FMA och några SE telefoner.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback