2025-06-12, 20:48
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Man ska inte uppmuntra dem eller ge dem utrymme i medier, som Greta får utan reflektera över att hon är en terrorist. Då bara legitimerar de det som nu händer.
Råkade se att det talas om min åsikt som inte vad dum tydligen, så det måste vara rätt och pressen gör helt fel precis som jag tyckte ock skrev. Som detta "hotet".

Under en presskonferens på torsdagen svarar Malmer Stenergard generellt på frågan om händelsen.

Det ger näring åt aktivisterna, hade politiker och Säpo jagar upp dem och skött sitt jobb istället och inte göra som nu, då hade det inte hänt heller då de vill att det ska bli spektakel i medierna, det är själva syftet att få uppmärksamhet. inte logiskt, med de är bara idioter. Detta SKA en politiker veta
Den tidigare brittiska premiärministern Margaret Thatcher talade om den nära kopplingen mellan terrorism och media och kallade publicitet "terrorismens syre"

Speech to American Bar Association ("we must try to find ways to starve the terrorist and the hijacker of the oxygen of publicity on which they depend")
https://www.margaretthatcher.org/document/106096
Citera
2025-06-12, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Typiskt PKK-kurder. Definitionen av terrorism är att med våld och hot om våld påverka politik. Tyvärr är Säpo fortfarande styrda av sossarnas folk sedan 2014-2022. Terrorist-kurder, "palestinier" är Partiets vänner. Magdalena skicka 3 miljarder till de där kurderna för att Magdalena skulle få vara Statsminister i ett halvår. Nu återgäldar kurderna Partiet för våra skattepengar Magda sral och gav kurderna?

Nu var det 2 skyltar med offentlig information som sattes upp i ett offentligt utrymme(på gatan) att likställa detta med våld/terrorism är ju hyfsat efterblivet. Eller menar du att exempelvis valaffischer är en form av våld?
Citera
2025-06-12, 21:03
Citat:
Råkade se att det talas om min åsikt som inte vad dum tydligen, så det måste vara rätt och pressen gör helt fel precis som jag tyckte ock skrev. Som detta "hotet".

Under en presskonferens på torsdagen svarar Malmer Stenergard generellt på frågan om händelsen.

Det ger näring åt aktivisterna, hade politiker och Säpo jagar upp dem och skött sitt jobb istället och inte göra som nu, då hade det inte hänt heller då de vill att det ska bli spektakel i medierna, det är själva syftet att få uppmärksamhet. inte logiskt, med de är bara idioter. Detta SKA en politiker veta
Den tidigare brittiska premiärministern Margaret Thatcher talade om den nära kopplingen mellan terrorism och media och kallade publicitet "terrorismens syre"

Speech to American Bar Association ("we must try to find ways to starve the terrorist and the hijacker of the oxygen of publicity on which they depend")
https://www.margaretthatcher.org/document/106096

Mmm att jaga fredaktivister är en mycket bra idé
Citera
2025-06-12, 21:05
Medlem
Utvisa dessa våldsverkare de har inte här att göra .
Palestinas problem är inte vårt bekymmer .
Vi kan skicka mat .men inte till UNWRA som drivs av HAM ASS .
Hon som skrek och gormade skulle ha en spark i fittan .
Citera
2025-06-12, 21:09
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Mig veterligen klassas inte två utplacerade skyltar som gap och skrik i någon bemärkelse.
Det är ett förtäckt hot " vi vet var du bor".

Måste bli tuffare tag mot alla dessa extremister, höga böter och fängelse tack.
De är ett hot mot demokratin när de angriper folkvalda politiker eller samhällsfunktioner
Citera
2025-06-12, 21:11
Citat:
Ursprungligen postat av FBIWiesbaden
Utvisa dessa våldsverkare de har inte här att göra .
Palestinas problem är inte vårt bekymmer .
Vi kan skicka mat .men inte till UNWRA som drivs av HAM ASS .
Hon som skrek och gormade skulle ha en spark i fittan .

Vilket våld menar du har förekommit i samband med händelsen i TS?

Nej vi kan inte skicka mat till svältande palestinier då hjälpsändningar blockeras av ockupationsmakten. Vem vet , det kanske är det som är grejen med det hela
Citera
2025-06-12, 21:13
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFourthTurning
Mmm att jaga fredaktivister är en mycket bra idé
Som detta svar jag inte ska uppmuntra, bara visa att det är en form av terrorism och att inte svara på sådant här gör att de inte rycker att det är kul heller att trolla och sabba diskussionerna.
Tänk på det, ni tre som läste detta nu av alla tusen som inte gjorde det tyvärr. "Mata inte trollen" kallas det på ett forum.
Citera
2025-06-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Exakt vad anser ni vara demokratihotande med de två utplacerade plakaten som belyser utrikesministerns flata hållning gentemot Israel och Erdoğan? Är det inte snarare att värna om demokratin, att kritisera folkvalda som polar med krigsförbrytare och despoter?
Dra inte hit skiten. Detta är sverige. Vi vill inte ha deras eviga tjafs här. Jag är så less på dessa palestina-vurmare nu, så skulle jag se något liknande i min omgivning så utdelar jag örfilar så det står härliga till...
Citera
2025-06-12, 21:30
Citat:
Som detta svar jag inte ska uppmuntra, bara visa att det är en form av terrorism och att inte svara på sådant här gör att de inte rycker att det är kul heller att trolla och sabba diskussionerna.
Tänk på det, ni tre som läste detta nu av alla tusen som inte gjorde det tyvärr. "Mata inte trollen" kallas det på ett forum.

Otydligt inlägg. Tycker du att fredsaktivister ska jagas och deporteras så är Ryssland en land för dig
Citera
2025-06-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Det rör sig självklart om palestinarunkande terrorister:

https://www.expressen.se/nyheter/sve...full-incident/

Och vilka är det som dag ut och dag in demonstrerar på gator och torg samt angriper politiker? Den importerade våldsvänstern. Så sent som igår angrep de en SD politiker utanför riksdagen: https://www.expressen.se/nyheter/sve...stinaaktivist/

Det här är en grupp människor som enbart förstår våld.

L'amour Toujours indeed.

Det är ju närmaste till standard för dem att dra till med hot, samt agera hotfullt.
Sedan undrar de varför befolkning i landat är splittrat och hur vi ska få den att hålla ihop. Vem vid sina sinnens fulla bruk vill umgås med sådana individer?
Och dessa vill sossarna tvångsblanda oss med, yeah right!
Kommer de bli vänliga och normala av det?
Jag tycker det är en fullkomlig skandal att de inte går hårdare in på dem.
Citera
2025-06-12, 22:11
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det är ju närmaste till standard för dem att dra till med hot, samt agera hotfullt.
Sedan undrar de varför befolkning i landat är splittrat och hur vi ska få den att hålla ihop. Vem vid sina sinnens fulla bruk vill umgås med sådana individer?
Och dessa vill sossarna tvångsblanda oss med, yeah right!
Kommer de bli vänliga och normala av det?
Jag tycker det är en fullkomlig skandal att de inte går hårdare in på dem.

Vilka hot har framförts i fallet som TS handlar om?
Citera
2025-06-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Så att sätta upp en affisch på fel ställe kan då vara olaga intrång men att vanliga svensson får dörrar bortsprängda eller kulor genom fönsterrutor ses som pojkstreck känns det som.
Nu får du sluta använda droger. Du vet säkert mycket väl om att folk lagförs för allmänfarlig ödeläggelse. Du uppfattas bara som en idiot med sådana kommentarer. Om du dessutom inte har förmågan att begripa att politiker ska få ha en frizon hemma är du korkad denna organisation som borde terrorklassas gör detta för att med subtila hot försöka påverka en minister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in