2025-06-11, 18:10
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jemep55
Man vill inte bli örfilad av tuttarna vid varje juck.
Klart man vill? Ett par fina unga bröst lite sådär plufsiga och mysiga som toppar lite 🥰

Missionären är inte ute, finns massa olika versioner, upp med benen på hans axlar, saxen, knyckla ihop hennes ben och vik henne bakåt. Kommer alltid på dom mitt under akten 🤭
Citera
2025-06-11, 18:14
Medlem
Passitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittballejavel
Är det inget folk håller på med längre?

Det fanns en tråd förut om detta, med samma rubrik, men trots att jag sökte kunde jag inte hitta den.

En gång när jag låg med en äldre kvinna och trängde in i henne i missionären, då bet hon ihop och tog tag i sänggaveln. 😬 Undrar om jag gjorde fel..?

En kudde under höfter/rumpa och tryck lite lätt med handflatan på nedre delen av magen så tar du missionären till nästa nivå
Senast redigerad av Passito 2025-06-11 kl. 18:18.
Citera
2025-06-11, 18:22
Män som inte uppskattar värdet av att se kvinnans ansiktsuttryck när hon njuter...... Ja, alltså, fortsätt vara så och gärna öka i antal, då blir det fler kvinnor kvar för oss andra.
Citera
2025-06-11, 18:29
Medlem
Vadå ute? Det är ju en av de mest intima, nära ställningarna som finns.
Men ägnar man sig helst åt sex med random, utbytbar partner så är det väl kanske inte ens önskvärt att komma nära varandra förutom rent fysiskt?

Och som flera skrivit, går ju att variera väldigt mycket.
Citera
2025-06-11, 18:50
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Vadå ute? Det är ju en av de mest intima, nära ställningarna som finns.
Men ägnar man sig helst åt sex med random, utbytbar partner så är det väl kanske inte ens önskvärt att komma nära varandra förutom rent fysiskt?

Då kan man knulla henne i fittan bakifrån.
Senast redigerad av Fittballejavel 2025-06-11 kl. 19:19.
Citera
2025-06-11, 18:57
Medlem
bo-jerrys avatar
Ja tror du är väldigt omodern. De är killsex som gäller 2025. Det är i analen det händer
Citera
2025-06-11, 19:01
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Ute och ute.. har aldrig gillat det. Inte för att ge too much info, men det handlar ju lite om formen på de inblandade kroppsdelarna.
Citera
2025-06-11, 19:41
Medlem
det låter mer att hon inte var redo? missionärställning är mer för dem som tycker om varandra på riktigt och inte för bara sex.
Citera
2025-06-11, 20:18
Medlem
BalduinGrollers avatar
Det vankas missionären ikväll.
Citera
2025-06-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Ute och ute.. har aldrig gillat det. Inte för att ge too much info, men det handlar ju lite om formen på de inblandade kroppsdelarna.
Har nämnts i tråden av de som är mer explicita skriftligt. Har varit med om män som undviker bakifrån för då kommer de för snabbt.
Citera
2025-06-11, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Passito
En kudde under höfter/rumpa och tryck lite lätt med handflatan på nedre delen av magen så tar du missionären till nästa nivå

Ja den är dunder

Handflatan på magen vid oralsex också, att inte glömma!
Citera
2025-06-11, 23:20
Beror på preferenser situation och känsla.. sluta ta inspiration från porr så löser det sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in