2025-06-11, 11:48
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorpareBlod
För att det är hela deras personlighet och varumäre förstås, om du va trummis i metallica skulle du knappast gå runt och säga att du lirar lite hemma då och då. Det är ju liksom hela grejen med många svenska "kändisar"

Längtar verkligen till heteroparadan, gå runt och berätta hur mycket en kille gillar en tjej, nä men klä ut sig till kyckling och berätta hur bög man är det ska firas med pompa och ståt.

Det är OK ATT VA GAY, vi tycker det, men sluta köra upp det i våra ansikten. Jag gör ingen grej av min heterosexualitet.

Håller med dig helt, problemet är inte att folk är gay, det är det här konstanta tjatandet.

Jag vill bara gå fram till en sådan och pressa en megafon mot hens tryne och vråla "O K då vet vi!!"
Citera
2025-06-11, 11:50
Medlem
HBTKuks avatar
Det är samma med veganer. De anser sig så goda och högre stående att alla måste få veta vilka jesusfigurer de är.
Citera
2025-06-11, 12:02
Medlem
rex144s avatar
De är kukfixerade och hela tiden redo att suga nåns kuk eller dra en handtralla.

Forskare menar att bögarnas promiskuitet beror på deras testosteron, att de kan jämföras med två hingstar, det räcker med en ögonkontakt och så går de till toaletten och börjar runka och suga varandra. Det behövs ingen uppvaktning, middagar med ljus, etc. för att hänge sig åt sina djuriska lustar.
Senast redigerad av rex144 2025-06-11 kl. 12:07.
Citera
2025-06-11, 12:06
Medlem
Tvärtom finns det mycket bögar som är vanligt folk i alla aspekter förutom att de dejtar/knullar män.
Lustigt nog beskylls de för att vara i garderoben av aktivisterna.
Det är samma med trans, och transaktivister. Aktivisterna är galna och transorna är i regel någorlunda vettiga.
Citera
2025-06-11, 12:31
Medlem
Så länge dessa inte skadar andra har jag inga större problem. Visst, många av dessa äter bajs, men så länga vanligt folk inte tvingas in i detta är det ju inget problem.
Citera
2025-06-11, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Håller med. När skall man stänga av halva Stockholm för en hetroparad. Folk står på lastbilsflak och skriker hur mycket de tycker om att knulla sin fru.

Skillnaden är dock att vi som är hetero inte vill att barnen ska se alla vulgärt så vi hade inte haft en parad.
Till skillnad från de andra som gärna visar barn både det ena och det andra
Citera
2025-06-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Håller med. När skall man stänga av halva Stockholm för en hetroparad. Folk står på lastbilsflak och skriker hur mycket de tycker om att knulla sin fru.

Mer troligt att Stockholm får minareter i varje stadsdel, innan nåt sånt händer.
Citera
2025-06-11, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Skillnaden är dock att vi som är hetero inte vill att barnen ska se alla vulgärt så vi hade inte haft en parad.
Till skillnad från de andra som gärna visar barn både det ena och det andra

Det är riktig freakshow. Finns det nåt annat sammanhang där det är ok att barn ser vuxna på det här sättet?
Tydligen andra regler.
Citera
2025-06-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Det är riktig freakshow. Finns det nåt annat sammanhang där det är ok att barn ser vuxna på det här sättet?
Tydligen andra regler.

Vet inte vad som hade hänt om man visade barn en dildo i annat sammanhang? speciellt påstrapad?
Citera
2025-06-11, 12:52
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Klassiskt exempel är den här bögiga tjockisen som fått massa TV-program i TV4 som ingen vill titta på. Edvin Törnblom heter han. Han berättar hela tiden om hur bögig han är och hur stolt han verkar vara över det.

Det är inte som att vi heterosexuella män går runt och säger att vi är heterosexuella. Det visar man genom sin utstrålning och är det är inte någon som är intresserad av att höra. Det är däremot en sak som bögar gör konstant.

Kan dessa djävulsdyrkande bögar inte bara hålla sitt bögeri för sig själva?

Du pratar om mediabögar. De bögar känner går verkligen inte runt och pratar om det. Snarare tvärtom.
Citera
2025-06-11, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Vet inte vad som hade hänt om man visade barn en dildo i annat sammanhang? speciellt påstrapad?

När jag var barn så hade vi frukststund i skolan. Vi satt på golvet och åt frukt medan fröken läste nån saga.
Nu kan de ju ha dildoparty för barnen.
De har ju redan sett en del när de gick med i tåget och viftade med sina färgglada flaggor.
Fröken kan visa sina favoriter.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-06-11 kl. 12:57.
Citera
2025-06-11, 12:59
Medlem
Du fattar väl att på varje bög du ser som är sådan så finns det hundra bögar som inte är sådana? De du ser är de bögar som är så som du beskriver. De andra bögarna vet du inte ens om att de är bögar.

På ungefär samma sätt finns det rätt gott om heteromän med machokomplex som rätt ofta måste visa omgivningen sin heterosexualitet. Lite annorlunda dock, men som exempel:

- Jag är inte bög, men det där var en snygg skjorta
- Om du gillar att få ett finger i röven är du inte hetero
- Va? Nej, jag är FAN inte bög! Hur fan i helvete kan du fråga det? Ser jag bög ut eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in