• 1
  • 2
2025-06-09, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Låt dem hållas, vad är skadan?

Är ju bara den de eventuellt dejtar som "skadas" när de dyker upp till dejten utan den ansiktslyftning de fått genom att använda en app.

Jag undrat bara hur dessa damer tänker, är inte frågan om att "låta dem hållas", mer en analys av fenomenet jag är ute efter.
Citera
2025-06-09, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Kan inte vara värre än Rumänska zigenaren C"audia d"essire Gra"wohl, Där snackar vi filter och kärringen kan ljuga om absolut allt tex sin cancer och alla kärringar tycker ändå hon är så fantastisk och snygg , nu är hon iofs mycket för att visa häcken och kamel-tån , så det fyller upp hennes filter och mytomani på facebook.

Hon har ju låst FB och IG så kan inte bedöma om hon är värre än Ch*nel eller inte, men hon är riktigt extrem, blev "påkommen" på "Singelfredag" när hon en dag glömde retuschera halsen, så det satt ett helt slätt ansikte ovanpå en jätteskrynklig tanthals, helsjukt
Citera
2025-06-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hon har ju låst FB och IG så kan inte bedöma om hon är värre än Ch*nel eller inte, men hon är riktigt extrem, blev "påkommen" på "Singelfredag" när hon en dag glömde retuschera halsen, så det satt ett helt slätt ansikte ovanpå en jätteskrynklig tanthals, helsjukt
..
Senast redigerad av chunky000 2025-06-09 kl. 20:59.
Citera
2025-07-09, 13:39
Medlem
Citat:
.

Följer med fascination Facebooksidan "Singelfredag" och den är full av sjuka företeelser (man förstår varför medlemmarna där är singlar... ) och något av det märkligaste är att nästan alla kvinnor lägger på massvis med filter på sina bilder, så de ser helt släta ut i ansiktet oavsett ålder och givetvis får de massor med kommentarer om hur vackra de är och att männen vill dejta dem. Värst är Ch*nelle G*brielle Ch*ntalle (ja, taget fult namn) som typ är närmare 55, men ser ut som 20 med uppumpade läppar etc (hon finns på Instagram ifall någon vill bevittna galningen). Själv undrar jag ju hur dessa människor tänker när de lägger på filter som drar bort 20-30 år ifrån fejset och kanske pumpar upp läpparna med hjälp av appar, de kan ju knappast våga dejta när de gjort så, men vad är isf vitsen med att hänga på sidan? 🤔 Vad tror ni?

Haha fått denna sida på FB som förslag och skrattar nu dagligen till alla patetiska snubbar som simpar för 40+ åriga ensamstående fula kvinnor med extremt filtrerade bilder. Väldigt underhållande att följa måste jag erkänna
Citera
2025-07-09, 20:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Själv undrar jag ju hur dessa människor tänker när de lägger på filter som drar bort 20-30 år ifrån fejset och kanske pumpar upp läpparna med hjälp av appar, de kan ju knappast våga dejta när de gjort så, men vad är isf vitsen med att hänga på sidan? 🤔 Vad tror ni?

Är helt övertygad om att de ändå får napp då och då, inga förhållanden men ONSs. För lägger de upp det så att de sexchattar och skruvar upp fjädern rejält på någon snubbe så kommer han inte backa sen hur fan hon än ser ut. Han har ställt in sig på att göka, och gökas ska det. Dock drar han väl som en avlöning när han väl tömt.
Citera
2025-07-10, 00:29
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
.

Följer med fascination Facebooksidan "Singelfredag" och den är full av sjuka företeelser (man förstår varför medlemmarna där är singlar... ) och något av det märkligaste är att nästan alla kvinnor lägger på massvis med filter på sina bilder, så de ser helt släta ut i ansiktet oavsett ålder och givetvis får de massor med kommentarer om hur vackra de är och att männen vill dejta dem. Värst är Ch*nelle G*brielle Ch*ntalle (ja, taget fult namn) som typ är närmare 55, men ser ut som 20 med uppumpade läppar etc (hon finns på Instagram ifall någon vill bevittna galningen). Själv undrar jag ju hur dessa människor tänker när de lägger på filter som drar bort 20-30 år ifrån fejset och kanske pumpar upp läpparna med hjälp av appar, de kan ju knappast våga dejta när de gjort så, men vad är isf vitsen med att hänga på sidan? 🤔 Vad tror ni?
Filter? Kvinnan har enormt mycket fillers som vandrat eller något. Anser absolut inte att hon ser ut som 20. Jag har massa rynkor och är 40 + men ser yngre ut än vad den kvinnan gör.

Det finns väl inte en människa som skulle använda filter för att se ut som misslyckade skönhetsoperationer? Utan att det är satir dvs.
Citera
2025-07-10, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Filter? Kvinnan har enormt mycket fillers som vandrat eller något. Anser absolut inte att hon ser ut som 20. Jag har massa rynkor och är 40 + men ser yngre ut än vad den kvinnan gör.

Det finns väl inte en människa som skulle använda filter för att se ut som misslyckade skönhetsoperationer? Utan att det är satir dvs.

Den kvinnan ser ut att vara minst 55-60...sådär mkt halsrynkor har jag inte sett på 40-45-åringar...
Citera
2025-07-10, 11:02
Medlem
Overminds avatar
Detta stämmer på i princip alla dejtingappar/sidor. Den mest irriterande är den där "cute cute cute cute cute cute cute" ordet över deras ansikten. Fy fan säger ja!
Citera
2025-07-10, 14:14
Medlem
LaCucarachas avatar
Just den sidan är extremt rolig att titta på emellanåt. Det ger ju också en fingervisning vad det faktiskt är för folk som huserar på dejtingappar och hur extremt snedvriden självbild många besitter. Ganska tragiskt när man tänker efter. Just exemplet som gavs i första inlägget vittnar väl om psykisk ohälsa först och främst.
Citera
2025-07-11, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Just den sidan är extremt rolig att titta på emellanåt. Det ger ju också en fingervisning vad det faktiskt är för folk som huserar på dejtingappar och hur extremt snedvriden självbild många besitter. Ganska tragiskt när man tänker efter. Just exemplet som gavs i första inlägget vittnar väl om psykisk ohälsa först och främst.

Jo, hon är väl iofs ett extremt exempel, så sjuka är inte majoriteten av de som använder filter på den sidan.
Citera
2025-07-11, 16:29
Medlem
halaltarzans avatar
Men är det bara brudar som använder filter då, att fikusar kanske gör det kan jag ju förstå men jag menar vanliga snubbar?
Citera
2025-07-11, 22:52
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Det blir ju dubbelt upp förledande, kolla själv hur sexig denna potatis ser ut efter lite smink. Obs utan filter
https://imgur.com/a/1BmF3Hc
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in