2025-06-07, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Jasså, och var skrev jag det i så fall? Är farmor verkligen helt säker på att hen inte råkat citera fel användare från start? Och du verkar dessutom lägga in en värdering om att jag inte tycker att det är komiskt att NPCs bär mask på bussen. Var får du allt ifrån egentligen, är det så här abstinens gällande nästa spruta kan te sig publikt?

Svara gärna med enkel text, inte för min skull, utan så att du själv kan försöka förstå vad du försöker förmedla. Varning för humor är min förvarning till dig.
Du skrev såhär:
Citat:
Gick rakryggade vidare från krav på vaccinpass och att se alla som varnade för vaccinen skållade på ett kors eller vadå? Ja, är det några som kan ta ytterligare steg framåt på dumhetsbrädspelet så är det sannerligen de NPC-mediakontrollerade vaccinfåren.

Delta + Omicron = Media Control
Menar du att en vettig tolkning av det inlägget är att du visserligen tycker det är fånigt att ta vaccinet, men inte fånigt att bära mask/följa andra rekommendationer än specifikt vaccin, av samma anledning?
Citera
2025-06-07, 23:35
Medlem
Citat:
Troligtvis en majoritet ska du se, svenskarna är absolut att betrakta som ett av dem farligaste folken i världen när det kommer till medial hjärntvätt. Allt beror på medias rapportering gällande hur många som faller för denna "variant", inte covidfårens egna intellekt eftersom det inte existerar.

Jag minns det som att alla i Sverige inklusive media följde myndigheternas dagliga information och rekommendationer slaviskt och var duktiga.

Sverige valde den bästa vägen och vi kom ur Covid som vinnare.

Men det är fritt från minnet bara.
Citera
2025-06-07, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zelery
Om myndigheterna rekommenderade en buttplug 100% av tiden som du inte sitter och skiter, hade du tryckt in den då? Som en duktig liten goy?

Nej. Och så tänker jag att de aldrig skulle göra det.

Jag är tyvärr inte helt dum i huvudet. Det är bättre att du hänger med dina jämlikar i tråden. Ni vet ju bättre.
Citera
2025-06-07, 23:41
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Du skrev såhär:

Menar du att en vettig tolkning av det inlägget är att du visserligen tycker det är fånigt att ta vaccinet, men inte fånigt att bära mask/följa andra rekommendationer än specifikt vaccin, av samma anledning?
Jag förstår fortfarande inte var ditt yrande om masker på bussar kommer ifrån, det brukar väl höra till de vaccinerade fårens "upplysta" generalutstyrslar? Knappaste något jag lägger någon värdering i. Att du bli kränkt som vaccinerad, munbeskyddad och övrigt paranoiafoliehattbeklädd är ditt problem - inte mitt.
Citera
2025-06-07, 23:45
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takeseven
Jag minns det som att alla i Sverige inklusive media följde myndigheternas dagliga information och rekommendationer slaviskt och var duktiga.

Sverige valde den bästa vägen och vi kom ur Covid som vinnare.

Men det är fritt från minnet bara.
Okej, så du gömmer dig bakom ordet Sverige alltså, intressant. Tillhör vi som inte med vår fria vilja att skämma ut oss själva i form av att ta vaccinet/vaccinen Sverige? Jag kan bara tala för mig själv - varenda gång någon vaccinerade identifierar sig själv som svensk identifierar jag mig som allt annat än svensk.
Citera
2025-06-08, 00:13
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Och de kommer fortsätta tjata om bieffekterna (som kommer vilken dag som helst nu) av vaccinen i 40 år till.
Nja, det intressanta är väl fortfarande ifall ni NPC-får har några argument till om icke-vaccinerade ens har något att oroa sig för? Eller är vi skyddade på grund av er mediakontrollerade NPCs besatthet av sprutor i era egendomliga kroppar?

Kommer du ta en dos mot Nimbus eller räcker det med ditt hellraiserutseende som det är just nu?
Citera
2025-06-08, 00:20
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Coolt. En äkta viking som har gått livets hårda skola.
till skillnad mot får som dig som går på allt du läser i tidningar och nyhetskanaler som ägs av globalisterna.

Ta nu dina boosters, dom är ju gratis
Citera
2025-06-08, 00:25
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
till skillnad mot får som dig som går på allt du läser i tidningar och nyhetskanaler som ägs av globalisterna.

Ta nu dina boosters, dom är ju gratis

Till skillnad från dig som går på allt du läser från bichute, Youtube och diverse andra obskyra källor?

Ta nu din folköl, samhället betalar troligen. Tyvärr.
Citera
2025-06-08, 00:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Nja, det intressanta är väl fortfarande ifall ni NPC-får har några argument till om icke-vaccinerade ens har något att oroa sig för? Eller är vi skyddade på grund av er mediakontrollerade NPCs besatthet av sprutor i era egendomliga kroppar?

Kommer du ta en dos mot Nimbus eller räcker det med ditt hellraiserutseende som det är just nu?

Jag har inga planer på att ta nåt vaccin mot Nimbus nej. Har nån sagt att man borde det?
Citera
2025-06-08, 00:32
Medlem
BananaYoos avatar
Det är direkt patetiskt att skåda människor som säger sig hata Trump över allt annat samtidigt som de är produkter av hans Operation Warp Speed och blev industriprodukter/medicina försökskaniner av denne clown. Skammen. Det är klart att ni ska fortsätta tjäna er Fader genom att injicera obeprövat och verkningslöst vaccin mot Nimbus nu när det är i fokus under er Faders presidentperiod.

Till skillnad mot er vaccinmuppar så hatar jag Trump, för denne skapelse är sannerligen er Fader.
Senast redigerad av BananaYoo 2025-06-08 kl. 01:30.
Citera
2025-06-08, 00:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Granddaddy.Purple
Here we go again!
Vad tror ni, masshysteri till ingen nytta?
Nya vaccin, lockdown?
Eller business as usual?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-natt-sverige

Utmärkt. Vi som har naturlig immunitet behöver inte oroa oss. Men de som har tagit "vaccinet" får en obehaglig överraskning.

#immune imprinting
Citera
2025-06-08, 00:43
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Till skillnad från dig som går på allt du läser från bichute, Youtube och diverse andra obskyra källor?

Ta nu din folköl, samhället betalar troligen. Tyvärr.
Kan tänka själv, jag förstår att något inte stämmer när media/regering ändrar sig varje vecka om vad som gäller, vilka som ska och inte ska ha vaccin, och vilken sort som då gäller, förstår att inskränkningar som vaccinpass är ett hot mot ett fritt samhälle, speciellt när siffrorna visar att chansen även utan vaccin är så otroligt liten, i alla åldrar för friska människor.

Dricker inte alkohol, det är ännu ett av statens gift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in