2026-06-06, 19:05
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag tycker både Perez och Riquelme skämmer ut sig ganska kraftigt med sina uttalanden om andra klubbars spelare. Även Uli Hoeneß har gjort många respektlösa uttalanden om spelare som tillhör andra klubbar, b.la. offentligt dissat Woltemade.
De här människorna har totalt storhetsvansinne.

Real kommer nog få svårt att värva Olise, som har tre år kvar på sitt kontrakt. Däremot tror jag att de kommer att plocka Nico Paz i sommar.

Paz är i princip klar för 9 mille euro. Real har klausul.
Citera
2026-06-06, 19:15
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Jag tycker både Perez och Riquelme skämmer ut sig ganska kraftigt med sina uttalanden om andra klubbars spelare. Även Uli Hoeneß har gjort många respektlösa uttalanden om spelare som tillhör andra klubbar, b.la. offentligt dissat Woltemade.

Real kommer nog få svårt att värva Olise, som har tre år kvar på sitt kontrakt. Däremot tror jag att de kommer att plocka Nico Paz i sommar.

Riquelme är ute och svingar om att de blir Håland och Klopp om han vinner. Hålands agent och pappa dementerade uppgifterna direkt och idag dementerar även Klopps agent.
Citera
2026-06-06, 19:24
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Läste att Paz ville vara kvar en säsong till i Italien och spela Champions League med Como för första gången. Tycker det låter väldigt bra. Ovs hur bra han var förra säsongen så blir det nog ändå inte mycket speltid i Spanien.

Citat:
Brighton & Hove Albion have agreed the signing of winger Zadok Yohanna from AIK Stockholm on a five-year contract until June 2031 for undisclosed terms.

Roligt.
Citera
2026-06-06, 19:25
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Riquelme är ute och svingar om att de blir Håland och Klopp om han vinner. Hålands agent och pappa dementerade uppgifterna direkt och idag dementerar även Klopps agent.

Var inte Mou i stort sett klar?
Citera
2026-06-06, 19:25
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Var inte Mou i stort sett klar?
Mourinho är klar Perez ska bara vinna valet imorgon.
Citera
2026-06-06, 19:27
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Mourinho är klar Perez ska bara vinna valet imorgon.

Kommer SVT följa och sända valet live?
Citera
2026-06-06, 19:28
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Kommer SVT följa och sända valet live?

SVT Barnkanalen kommer.
Citera
2026-06-06, 19:57
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:

Citat:
Brighton & Hove Albion have agreed the signing of winger Zadok Yohanna from AIK Stockholm on a five-year contract until June 2031 for undisclosed terms.

Roligt.

SVT uppger 300 miljoner svenska kronor. Galna pengar för AIK. Jag som inte följer Allsvenskan har ju aldrig hört talas om killen.
Citera
2026-06-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
SVT uppger 300 miljoner svenska kronor. Galna pengar för AIK. Jag som inte följer Allsvenskan har ju aldrig hört talas om killen.
Snubben är helsjuk han är nästnästa Lamin Yamal
Citera
2026-06-06, 20:16
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
SVT Barnkanalen kommer.

Citat:

Samma här, tycker bara det är lite skoj att större klubbar handlar från Sverige. Ja det är galna pengar för en kille med två? mål i allsvenskan. Förväntar mig väl inte att han ska vara en startspelare men Brighton verkar vara en väldigt bra klubb att utvecklas i. Och så spelar dom rolig fotboll.
Citera
2026-06-06, 20:24
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Vem är de på jakt efter?
Florentino Pérez: “The one we send on Tuesday will be a club record bid. We are ready to pay over €150m fee”.

Stannar Enzo kvar i Chelsea och får skämmas eller blir det City ändå? Han ville ju så gärna till Madrid men ser inte ut som Perez vill ha honom efter det han nu sagt om deras hemliga värvning.
Citera
2026-06-06, 21:09
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

Det är sjuka summor för någon som någonsin som spelat i Allsvenskan. Speciellt någon som inte gjort många matcher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in