• 5
  • 6
2025-05-31, 19:14
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knattarna
Jag räknar in bi alltså. Om man gillar att ta den i tvåan är man bög även om man gillar tjejer också. Det tycker många bögar också. Till exempel kallar sig Alexander Bard själv för bög fast han haft flickvänner.

Är det bevisat att Mbappé bögat med en kille alltså?
Mbappe har varit tillsammans med en transperson iaf
Citera
2025-05-31, 19:15
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Skulle du kunna länka?

Man har inte hittat någon enskild orsak till homosexualitet. Vissa korrelationer har hittats, men absolut inte något isolerad orsak. Genetik verkar spela in till viss del.

Här har du en studie som faktiskt verkar ge stöd åt att kvinnor med mycket testo är överrepresenterade när det gäller att inte vara hetero. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25172350/

Finns massor av fler om du verkligen är intresserad.
Genetik spelar stor roll. (vilket är ganska intressant eftersom man tänker lätt att dessa egenskaper inte bör föras vidare lika ofta som hetero-egenskaper).
För enäggstvillingar är det (om jag minns rätt) så att om den ena är gay så det ca 50% chans att den andra också är det.
Sedan kan ju även förhållanden i livmoder och under bäbisåren spela in här.
Citera
2025-05-31, 19:38
Medlem
Bartman777s avatar
Jag tycker mer eller mindre alla fotbollsspelare uppträder som bögar på planen. Det är helt uppenbart med hur fjolliga dom är.
Så nä... jag skulle inte säga att de verkar ha några problem med att vara öppna med sin sexualitet.
Citera
2025-06-02, 11:52
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det är väl ändå att ta i ganska rejält att kalla Anton Hysén för "framstående fotbollsspelare" när grabben har färre matcher i division 3 än random flashbackskribent.

Ok, han har kanske inte kvaliteter som fotbollspelare men han är ändå kvartskändis genom
sin fader
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in