2025-05-24, 18:34
Medlem
protectors avatar
Har alltid tyckt att det var märkligt att AKB och David Batra fann varandra, de känns så enormt olika på alla plan

Nu har jag sett några avsnitt av girls of stockholm. Jag tycker att Alice Stenlöf är supersnygg, men hon byter och går över till tjejsidan för en tjej som ser ut som en 15 årig kille från Libanon, fattar ingenting.

Nån som har nåt bättre bud på omaka par :-)
2025-05-24, 18:58
Medlem
Statsministern och hans prästperson.
2025-05-24, 18:59
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protector
Har alltid tyckt att det var märkligt att AKB och David Batra fann varandra, de känns så enormt olika på alla plan

Nu har jag sett några avsnitt av girls of stockholm. Jag tycker att Alice Stenlöf är supersnygg, men hon byter och går över till tjejsidan för en tjej som ser ut som en 15 årig kille från Libanon, fattar ingenting.

Kopplingen till sociala medier och AKB och David, är dom sociala mediestjärnor?
Trodde den ena var mest känd som politiker och den andra som komiker.

Så vilken sorts omaka par är du ute efter? Är du säker på att du postat i rätt forum för vad har din fråga med kultur och media att göra eller ens sociala medier?
2025-05-24, 19:06
Avstängd
Citat:

En twink på 18 och hans daddybear på 54 på cruisingclub i Berlin.
2025-05-24, 19:12
Avstängd
-Nigger-s avatar
Valfri snubbe som varit med tanten Wahlgren.

Att någon orkar med henne och hennes skitfamilj är ett under...
2025-05-24, 19:45
Medlem
Citat:

Jag trodde jag var ensam om att ha observerat detta.

Jag antar att de trots sina ytliga olikheter, delar någon slags djupare värderingar, typ de är falska, lata, myglande, makthungriga, trivs i rampljuset, förmodligen någon slags udda ytlig charm som döljer den mörka sanningen.....
2025-05-24, 20:13
Medlem
Jag nominerar mig själv och min fru.

Jag är överviktig och missar alla sociala koder. Tjänar 29kr efter skatt.

Min fru är kurvig och vacker. Tjänar 49kr efter skatt. Är ett socialt geni och lyckas charma alla.

Vad hon ser hos mig ? Ingen aning
2025-05-24, 20:25
Medlem
dialektikers avatar
Jag kan nog inte komma på något mer omaka par än AKB och Batra.
2025-05-24, 20:28
Medlem
Carrocks avatar
Inget svenskt men kommer och tänka på det isländska paret Hafþór Júlíus Björnsson ( the mountain ) och hans flickvän.

The Moutain är ju stor som fan men bruden är sjukt liten, till och med för att vara tjej. Ser helt sinnessjukt ut. Hon ser ut som hans 11 - åriga dotter. Måste vara sjukt opraktiskt i deras vardag.
2025-05-24, 20:30
Medlem
dialektikers avatar
Madde och den där Chris, är lite omaka.
Lille Kristersson och hans jätte också.
(Men det är mer utseenden som är omaka.)
2025-05-25, 01:08
Medlem
Citat:

Håller helt med, hennes tjej ser ju ut som mitt rövhål. Fattar inte vad grejen är å jag tror fortfarande de är någon form av PR trick, helt sinnes
2025-05-25, 12:27
Moderator
Carlboms avatar
Inte någon direkt koppling till Sociala Medier. De kändisar som nämns i tråden har egna trådar i mer korrekta delforum.

Tråd låses.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in