Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Eftersom INGEN nämnt något om att en polisanmälan är upprättad eller att något material lämnats över till Belgisk polis/åklagare kan man anta att DG Safe anser att ett brott inte begåtts av medarbetaren?
Detta ville du inte besvara så jag upprepade mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Okej, då vet vi att du kan inte bevisa att något material skickats vidare från DG Safe till Belgisk polis/åklagare! Och heller inte intresserad av att ge en förklaring till varför du inte kan bevisa det.
Här påstår du att det redan är bekräftat i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
smokingdog
Det är redan bekräftat i tråden – bland annat via TT/TV4 den 21 maj.
Du väljer att ignorera det. Det är inte samma sak som att det saknas.
Ingen källa kommer någonsin räcka – så länge det inte är du själv som skrivit den. Eller Nooshi Dadgostar.
Och hälsa Nooshi när ni har nästa kommunikationsmöte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Toppen! Skicka en länk till till ditt påstående.
Citat:
Ursprungligen postat av
smokingdog
Redan gjort – flera gånger.
Att du inte tar in det är inte samma sak som att det inte finns.
Vill du att vi skriver ut det på papyrus och rider till dig med bud också?
Efter en jäkla massa tjat och fram och tillbaks påstod du att även sydsvenskan hade bekräftat att materialet skickats vidare. Detta skulle skett den 25 maj. Eftersom jag inte hittade det du påstod bad jag dig citera stycket där det nämns och får då detta.
Citat:
"Parlamentets säkerhetsavdelning har lämnat materialet vidare till belgisk åklagare."
– Sydsvenskan, 25 maj
Citat:
"Händelsen är utredd internt och materialet har överlämnats till ansvarig rättsinstans."
– TT/MSN, 25 maj
Dessa citat finns inte någonstans att finna, förutom i dina egna inlägg!
(FB) EU-parlamentariker Alice Teodorescu Måwe (KD) polisanmäls för misshandel (2025-05-21)
Citat:
Ursprungligen postat av
smokingdog
Visa eller lägg ner, Heretic77.
Du påstår “fejkade citat” men länkar inget och citerar inget. Gör det – med datum, källa och exakt citat – eller sluta upprepa anklagelsen.
Dina “frågor” har redan besvarats flera gånger. Om du vill fortsätta, ta en fråga i taget, ge din egen källa först, och håll dig till händelsen i Bryssel. Annars är det bara samma tomma loop igen.
Varken du eller någon annan för den delen har lyckats bevisa att dg safes utredning har skickats vidare till polisen. Trots upprepas detta som ett faktum gång på gång. Nu är väl just detta utrett.
Så vi kan gå vidare till nästa fråga.
Varför har KD inte polisanmält medarbetaren trots att dom initialt sa att dom skulle göra det?