Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Jag försöker verkligen föra en seriöst diskussion med dig! Men det brister när du ska bevisa dina påståenden, och dina tappra försök att inte tappa ansiktet blir smått komiska.
Tummen upp för ditt fina ordförråd och din kämparglöd. Men som sagts är jag inte intresserad av dina psykoanalyser av mina inlägg utan vill diskutera sakinnehållet i inläggen. Just idag kommer vi inte längee så önskar dig en god natts sömn!
Du försöker inte föra en seriös diskussion. Du försöker upprätthålla en fasad.
Varje gång du får motfrågor du inte kan hantera växlar du till härskarteknik, projicerar affekter och gömmer dig bakom en låtsad önskan om ”sakinnehåll”. Samtidigt är det du som konstant flyr ämnet, du som vägrar erkänna redan postade källor, och du som fastnat i ett tvångsmässigt förnekande.
Att du inte vill att dina inlägg analyseras är begripligt. För det håller inte. Varken i ton, sak eller logik.
Vi kommer ingenstans – men det är inte för att jag duckar. Det är för att du gör det.
Du har fortfarande inte besvarat den enkla kärnfrågan:
Vad exakt är din teori om varför Alice anmälde enligt parlamentets säkerhetsprotokoll, men inte skrek ut det på Twitter?
➤ Är det för att inget hände?
➤ Är det för att DG SAFE saknar funktion?
➤ Eller är det för att du inte tål att en händelse inte passar ditt narrativ?
Du har lagt över 250 inlägg på att relativisera, misstänkliggöra och skapa förvirring – men när det kommer till sakfrågan faller du alltid tillbaka till samma metod: förneka, förhala, förskjuta.
Det börjar bli pinsamt nu. Inte för mig. För dig.
Så innan du smiter undan igen med ännu en passiv-aggressiv hälsning om ”god natts sömn” – besvara följande tre frågor, rakt och utan dimridåer:
1. Stämmer det att DG SAFE, enligt Europaparlamentets beslut 2018/302, ska överlämna material till belgisk rättsinstans vid misstanke om brott?
2. Om du inte har bevis för att så inte skett i detta fall – varför fortsätter du hävda att det inte har skett?
3. Varför är det så viktigt för dig att Alice Teodorescu Måwe inte ska ha blivit utsatt för något, när flera instanser inom parlamentet bekräftat händelsen, och även dokumenterat den?
Du säger att du vill diskutera sakinnehåll. Varsågod – det är precis vad du nu bjuds in till. Utan slingrande. Utan undanflykter.
Svara.