Citat:
Du lyckats trolla bort den enda frågan jag ställde till dig i en vägg av fina ord som knappt säger nånting!
Vi är av två helt olika åsikter, som möts i en diskussion. Det du anklagar mig för, är du själv lika till vare sig du vet om det eller inte. Du har ett tiotal gånger påstått saker jag skrivit utan att kunna citera det. Du ställer konstant retoriska frågor med utgångspunkt att jag sagt något som jag inte har.
Ett exempel är när jag skrev
Du skriver att tjänsteperson initierar kontakt och konfrontation, och med aktivistisk frenesi. Detta finns inget belägg för, förutom Alice själv då som har förtroende av 12% av befolkningen.
Som svar på detta skriver du "Alice har 12 % förtroende". Vad har det med säkerhetsbedömningen att göra? Är det polisens uppgift att vikta trovärdighet efter opinionsmätningar?"
Du förstår mycket väl att jag syftade till Alice uttalande i media, eftersom det är just där hon har uttalat sig.
Jag har aldrig krävt att du är ska vara objektiv! Sluta nu upp med att felaktigt påstå saker.
Vi är av två helt olika åsikter, som möts i en diskussion. Det du anklagar mig för, är du själv lika till vare sig du vet om det eller inte. Du har ett tiotal gånger påstått saker jag skrivit utan att kunna citera det. Du ställer konstant retoriska frågor med utgångspunkt att jag sagt något som jag inte har.
Ett exempel är när jag skrev
Du skriver att tjänsteperson initierar kontakt och konfrontation, och med aktivistisk frenesi. Detta finns inget belägg för, förutom Alice själv då som har förtroende av 12% av befolkningen.
Som svar på detta skriver du "Alice har 12 % förtroende". Vad har det med säkerhetsbedömningen att göra? Är det polisens uppgift att vikta trovärdighet efter opinionsmätningar?"
Du förstår mycket väl att jag syftade till Alice uttalande i media, eftersom det är just där hon har uttalat sig.
Jag har aldrig krävt att du är ska vara objektiv! Sluta nu upp med att felaktigt påstå saker.
Det är noterat sedan tidigare att du underkänner uttalanden av EU parlamentets säkerhetsavdelning, som bör ses som opartisk, samt uttalanden från EU-parlamentets talesperson.
Jag noterar att du gång på gång ifrågasätter EU-parlamentet. Jag noterar att du inte kommenterat detta, så nu ber jag dig om din åsikt om detta tidigare inlägg:
"Varför släpper inte V de bilder/film (med stor sannoikhet med ljud) som deras egen partimedarbetare initierade det hela med, i syfte att ofreda samt provocera Måwe, med uttalat syfte att publicera förhoppningvis nedsvärtande filmer på Måwe, som var upprinnelsen till att Måwe senare försökte dokumentera detta påhopp/övergrepp?
Jonoas Sjöstedts assitents bilder/film är inte CCTV-filmerna, och utöver det innehåller de antagligligen ljud med anledning av V´s medarbetares syfte med påhoppet. Jonas Sjöstedts assistents bilder/film omfattas inte av EUs regelverk för CCTV-filmer, men självklart kan de bryta mot andra regelverk som vi då får nysta i.
Jonas Sjöstedt samt V har ju haft tillgång till deras egen assistents bilder/film från första stund.V har från första stund skyddat och undanhållit alla från det material i form av bilder/film som V´s medarbetare tog som initiearade förloppet.
Släpp bilderna/filmen Jonas och V, och ta det därifrån! "