2025-11-07, 20:20
Medlem
Lyssnade på rättegången. Hon pratar om kris, trauma... Efter två pussar (han medger en puss).

Hon ville "förlåta" honom eftersom hon ville behålla jobbet, inte för att hon kände någon sympati med honom. Talande. Så hur äkta var den vänskapen egentligen? Och ville inte prata med honom utan beslöt sig istället för att åka hem till Sverige och sin man.
Citera
2025-11-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Smset är med i FUP:en alltså är det med i brottsutredningen.

SMS'et är med i brottsutredningen, det har ingen förnekat.
Men det är du som alltså är så korkad att du inte förstår att Micke inte kallat sig själv för fyllskalle i en brottsutredning.
Han har kallat sig själv för fyllskalle i ett sms.
Och att du undvek frågan om att kalla sig själv för idiot visar att du gjort det och ditt resonemang visar då att du är en idiot, alltid och för all framtid.

Nu var det ju kvinnan som hade en stash med flaskor på rummet, så om det är någon som har problem med alkoholen så är det hon.
Citera
2025-11-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Min kommentar till det här är att jag avskyr MLs beteende. Ynkligt att kyssa en kollega och dessutom har jag alltid avskytt hans karriär.

Min kommentar till kvinnan som blev kysst är värre. Äcklig vidrig människa, som jag föraktar mer än jag avskyr!! Hennes beteende, troligen orsakat av påtryckningar, för att förstöra karriiären på en kollega är vidrigt. Äckligt. Bedrövligt. Jag hoppas på karma, hon förtjänar att gå under. Jag kräks.

Lyssnar man på rättegången nämner hon inte ett ord om att hon ville förlåta honom för att de hade ett fin vänskapsband eller att hon brydde sig om honom, och när han ville prata om det efteråt försvann hon bara. Allt hon pratar om är att hon inte ville lämna sitt jobb (som hon ändå själv valde att lämna pga den oerhörda kränkningen.
Citera
2025-11-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
SMS'et är med i brottsutredningen, det har ingen förnekat.
Men det är du som alltså är så korkad att du inte förstår att Micke inte kallat sig själv för fyllskalle i en brottsutredning.
Han har kallat sig själv för fyllskalle i ett sms.
Och att du undvek frågan om att kalla sig själv för idiot visar att du gjort det och ditt resonemang visar då att du är en idiot, alltid och för all framtid.

Nu var det ju kvinnan som hade en stash med flaskor på rummet, så om det är någon som har problem med alkoholen så är det hon.

FUP:en är väl en del av brottsutredningen?

Vad den andra skribenten menade med sin fråga får du fråga honom om.
Citera
2025-11-07, 20:27
Medlem
Citat:
Det framkom alltså bara i FUP?

Det kan ju verka lite märkligt sådär spontant att det inte kom med på rättegången, men jag måste säga att jag har rätt bra förtroende för Johan Eriksson och faktum är att den detaljen faktiskt kan vara till Leijnegards nackdel. Om det hade tagits upp kunde det ha uppfattats som att det givit Micke en uppfattning om att det fanns något mer mellan dem och att hans puss var en fortsättning på det. Då är det ett tecken på att hans puss faktiskt var sexuellt ägnad.

Om hennes beröring av honom var "sexuell", ja då är hon skyldig till samma brott som han nu dömts för. Men det förtar inte hans handling, även om vi kan tycka att det borde vara en förmildrande omständighet.

Ja, juridikens vägar äro outgrundliga, det är ett som är säkert

Har hon rört vid honom och smekt så är det väl inte konstigt om han ger henne en puss. Men hon förnekar ju att det funnits nåt sånt mellan dem.

Kanske för att de blev upptäckta. Rädslan att rykten sprids och hon förlorar sin man.
Citera
2025-11-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Lyssnade på rättegången. Hon pratar om kris, trauma... Efter två pussar (han medger en puss).

Hon ville "förlåta" honom eftersom hon ville behålla jobbet, inte för att hon kände någon sympati med honom. Talande. Så hur äkta var den vänskapen egentligen? Och ville inte prata med honom utan beslöt sig istället för att åka hem till Sverige och sin man.

Ja, det verkar ligga mer än en hund begraven där. Hon kan ju inte bara strunta i sitt jobb helt plötsligt, och sedan tar det flera månader innan hon anmäler händelsen.
Citera
2025-11-07, 20:41
Medlem
Rundcrantzs avatar
Skönt att domstolen satte ner foten. Mickes övergrepp får Epstein att blekna i jämförelse.
Citera
2025-11-07, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Har hon rört vid honom och smekt så är det väl inte konstigt om han ger henne en puss. Men hon förnekar ju att det funnits nåt sånt mellan dem.

Kanske för att de blev upptäckta. Rädslan att rykten sprids och hon förlorar sin man.

Hade det varit något emellan dem så tror jag inte en sekund på att Leijnegard skulle utsätta sig för allt detta för att skydda henne när hon i så fall ljuger ihop det här. Då hade de bägge två nog bara hållit tyst.

Däremot kan man så klart undra över hennes hand innanför hans skjorta, vad det var, och att han sedan påverkades av det när han gav sin puss är ju inte alls otroligt. Men det är just det som är kruxet för honom. Om han uppfattade hennes hand innanför skjortan som en "invit" och pussade henne pga det, då är ju pussen i allra högsta grad sexuell.
Citera
2025-11-07, 21:08
Medlem
Citat:
Hade det varit något emellan dem så tror jag inte en sekund på att Leijnegard skulle utsätta sig för allt detta för att skydda henne när hon i så fall ljuger ihop det här. Då hade de bägge två nog bara hållit tyst.

Däremot kan man så klart undra över hennes hand innanför hans skjorta, vad det var, och att han sedan påverkades av det när han gav sin puss är ju inte alls otroligt. Men det är just det som är kruxet för honom. Om han uppfattade hennes hand innanför skjortan som en "invit" och pussade henne pga det, då är ju pussen i allra högsta grad sexuell.

Men i så fall inte mer kränkande än en hand innanför skjortan.
Citera
2025-11-07, 21:09
Grattis Madame Flodh till förstaplatsen på mrkoll.se!

https://mrkoll.se/topplistor/sverigetoppen/

Det är endast förunnat JensBNordström och pedofiler från dumpen.se.
Förutom Bianca och andra B-kändisar.

Fin prestation makarna Flodh!
Citera
2025-11-07, 21:28
Medlem
Kvinnan har kladdat och varit klängig på Micke och hade ju uppenbara egna äktenskapsproblem som hon fläkte ut. Där är väl den springande punkten. Hon fick kalla fötter när hon insåg att hon gått för långt med att kåta upp Micke och ringde hem till maken som fick ett psykbryt och drev henne att polisanmäla. Båda verkar labila.
Det är självklart inte OK att pussa på någon som inte vill men det hade räckt med en lavett så hade saken varit ur världen. Hon verkar ju ha bjudit in till betydligt mer än så. Klängranka.
Citera
2025-11-07, 22:19
Medlem
Kan det röra sig om en slampa som varit otrogen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in