Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-01, 08:35
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Väl rutet. Vi snackar 2 pussar. Otroligt att hon ens anmäler det. Gravt störd kvinna.
Kanske är kvinnans make som ligger bakom anmälningen
Han kan ha ställt krav på henne av ilska och svartsjuka vill därför sabotera för ML.
En teori så god som någon.
Citera
2025-06-01, 08:48
Medlem
Faltas avatar
Det här är resultatet av det nya galna Sverige. Tvä jäkla pussar och det blir rättegång. Nu ska den här mannen få sitt liv förstört. Han ska kölhalas och avskedas.

Hade det blivit likadant om det vore en kvinna som hade gett 2st pussar!! Oavsett så är det här galenskap. Är det rimligt. Woke rörelse och samtyckeslagen och extrem feminism. Olämpligt av Micke absolut, men det här, herregud vad galet..
Citera
2025-06-01, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Han kan ha ställt krav på henne av ilska och svartsjuka vill därför sabotera för ML.
Det låter sannolikt.

Förmodligen har hon berättat om pussarna för honom så att han inte skulle få höra om det från annat håll och då intog hon offerrollen. Han blev förbannad och sa att hon måste gå till polisen.

Synd att det blev en så stor grej. Nu blev ML avstängd från sitt jobb och hon kanske får flytta ut från fina villan.
Citera
2025-06-01, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jag håller med! Minsta lilla så är du körd om det hamnar i fel händer. Jag tycker iofs att pussande på personalfest är ett stort NEJ.

Här tror jag att SVT sopat under mattan i många år. Kan ju lika gärna vara det som fått BO att anmäla - hur det hanterats.

Hade det varit en isolerad händelse hade de inte agerat så snabbt... Vad vet vi? Han kan ju fått otaliga varningar.
Det tror jag också. Han är känd programledare och en SVT profil och kvinnor har nog hela hans liv svärmat för honom så detta är helt normal beteende för honom.
Citera
2025-06-01, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Håller med. Dom intala kontakterna tyder på att kvinnan först inte tyckte det var så farligt men sedan när hon talat med sin man kan hon helt plötsligt inte ens vara kvar på jobbet utan måste fly till Sverige.
Polisanmälan 2 månader (?) efter tyder på påtryckningar från man plus feministkompisar.
Citera
2025-06-01, 09:34
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Det tror jag också. Han är känd programledare och en SVT profil och kvinnor har nog hela hans liv svärmat för honom så detta är helt normal beteende för honom.

Då har ni inte läst FUP alltså.
Citera
2025-06-01, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Då har ni inte läst FUP alltså.
Tveksamt om FUP tar upp dessa synpunkter men eftersom du tog dig tid att svara på inlägget antar jag att du kan citera detta.
Citera
2025-06-01, 10:24
Medlem
Citat:
Tveksamt om FUP tar upp dessa synpunkter men eftersom du tog dig tid att svara på inlägget antar jag att du kan citera detta.
Så här säger målsägandens vän om Micke i FUP.
"Clara berättade också att hon känner Micke väl. Han är inte en programledare/maktperson som har ett rykte av att vara gränslös. Han är en schysst och nedtonad person som inte utnyttjar sina privilegier så detta som hände blev en sådan krock."
Citera
2025-06-01, 10:59
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Va?!

Jaha, du tror på honom men inte henne...? Finns det i skrift att hon tafsat?
Ja, i FUPen.
Citera
2025-06-01, 11:51
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Ser att du redan fått svar av annan angående detta.
Citera
2025-06-01, 12:13
Medlem
Vad kan straffet bli? Kommer de att ta hans DNA? Staten ägnar sig åt att stjäla DNA av medborgarna så ju fler som åker dit - vad löjligt det än må gälla - så gnider de händerna. Säljer de vidare till andra länder så att dessa kan ta fram biologiska vapen? Ja, jag vet att det låter galet men inget förvånar mig längre. Jävla tjuvar.
Citera
2025-06-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Ja, i FUPen.
Så hon tafsade på honom först innan han pussade henne? Var exakt tafsade hon?

Sen blev det en cirkus efter två månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in