Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-01, 22:24
  #949
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Idag spelade jag Halo 3 för första gången på flera år, nog håller det än idag, med fräcka vapenfighter och det är roligt att styra pansarvagn. Halo tycker jag är väldigt bra spelserie och jag köper nog Xbox One nästan enbart för Halo 5.
Citera
2014-12-02, 11:40
  #950
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Idag spelade jag Halo 3 för första gången på flera år, nog håller det än idag, med fräcka vapenfighter och det är roligt att styra pansarvagn. Halo tycker jag är väldigt bra spelserie och jag köper nog Xbox One nästan enbart för Halo 5.
halo 3 custom game infection, där har vi min ungdom i ett nötskal. så jävla kul vi hade alltså. hade aldrig lika kul med halo reach eller halo 4
Citera
2015-03-23, 23:12
  #951
Medlem
Finns det fortfarande folk som spelar H3 live? Alltså inte via MCC utan på 360 xbox live? Går det fortfarande bra att hitta matcher?
Citera
2016-03-18, 16:37
  #952
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Är det bara jag som tycker Halo 3 är spelseriens största besvikelse? Jag kanske låtsas att säga det är ett mästerverk, men jag ljuger då för mig själv. Visst är det bra, men jag vill helst inte minnas den jobbiga bandesignen alls. Jag vill inte återvända till spelet pågrund av detta. Jag minns det som ett bra spel, men inte ett spel man varvar igen från början till slut.
Är det bara jag som inte tyckte att Halo 3 var ett mästerverk?

Lägg märke till banorna och tänk, vill du klara samma bana igen? (Nej tack)
Citera
2017-01-01, 16:27
  #953
Medlem
VincentLels avatar
Riktigt fint spel. Älskade multiplayern, kommer ihåg att jag var rätt bra. Tycker dock inte den slår Halo 2's campaign.

Går det fortfarande att lira på xbox live om man skaffar till 360?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback