Citat:
Ursprungligen postat av
RobertoSaviano
Haha du har en oerhörd övertro på hans intelligens. Kan lova dig att han absolut inte resonerat så här och varit så analytisk. Han är en fuck up som omedvetet fuckar upp för sig själv hela tiden. En människa som notoriskt tar dåliga beslut. Noll tanke bakom, bara en idiot.
att han dessutom lyckades få en riktigt pantad advokat hjälpte knappast hans case heller
Va?
Var har jag påstått att han är intelligent, eller varför skulle något jag skrev indikera att han är det. Detta är ju bara occam's razor, allt han har gjort känns uppenbart för att få polisen att ge han boende utomlands och ekonomiskt stöd.
Folk sitter och påstår att han hade för avsikt att få en deal, samt att han försökte få ihop pengarna! Varför?
Han brydde sig aldrig om att gömma sig, han gjorde allt för att fucka upp det. Nu helt plötsligt är det viktigt för honom att bli vän med foxtrot, för att sedan, vad, sitta i samma lägenhet som han inte brydde sig ett jävla skit om i programmet? Åka tillbaka till gängen som han gola på?
Dessutom, jag tror att om han blev flyttad utomlands skulle det ju inte dröja länge innan han röjde sig där också. Handlar nog mer om ekonomiskt stöd.