2025-05-09, 11:41
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Kanske dags för tidölaget att kasta in handsken och låta något mindre korrumperat kotteri ta över regeringsmakten?

Sossarna med sitt pack menar du.

Kommer bli dunder.

Så gubbäcklet kom på mitt i natten att han delat dickpics och blev svettig av tanken på att någon kan komma ut med dessa...att han inte kom på detta under säkerhetsprövningen är extremt korkat för en man i den åldern med den bakgrunden.
Senast redigerad av WhenAllLightDies 2025-05-09 kl. 11:45.
Citera
2025-05-09, 11:41
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Har du några belägg alls för dina påståenden för du inleder detta inlägg med att hålla med den du citerar trots att hans inlägg är raka motsatsen till ditt så man misstänker att du bara raljerar.

Tänker specifikt på att TT är en chemsex och pedofilbög.

Chemsexare och bög är fastställt, det är standard bland bögpolitiker, det sker i Bryssel hela tiden! Sedan brukar ju inte äpplet falla långt från trädet som vi så fint brukar säga! Såklart hade han varit öppet pedofil så hade han sökt sig till centerpartiet, men det kan bli samarbete över blockgränserna i framtiden tänker jag mig
Citera
2025-05-09, 11:42
Medlem
MarcoStars avatar
Jag antar att han ändå får miljoner i avgångsvederlag och ett kontor på "elefantkyrkogården" efter sin fem minuter långa anställning.
Citera
2025-05-09, 11:43
Medlem
ziracorns avatar
Märkligt att Uffe inte sagt ett skit än!

Här ligger en gravad hund!
Citera
2025-05-09, 11:44
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Det är så löjligt. Vad ska vi ha en säkerhetsrådgivare till? Jag förstår inte. Jag kan fatta om det är USA, Ryssland, Turkiet. Den typen av länder. Men Sverige som inte har krigat sedan de hade gula knappar på sina skjortor?

I ett land med presidentstyre (USA, Frankrike, Ryssland) är det mycket bra med en nationell säkerhetsrådgivare. I länder med parlamentaristiskt system (UK, Tyskland, Sverige) har man inget direkt behov av något sådant eftersom uppgiften sköts av relevanta ministrar och departement. Fram tills Ulf fick feeling, alltså.
Citera
2025-05-09, 11:44
Medlem
Vem bryr sig om vad som är på bilden, är gubben top eller bottom?
Citera
2025-05-09, 11:50
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Sossarna med sitt pack menar du.

Kommer bli dunder.

Så gubbäcklet kom på mitt i natten att han delat dickpics och blev svettig av tanken på att någon kan komma ut med dessa...att han inte kom på detta under säkerhetsprövningen är extremt korkat för en man i den åldern med den bakgrunden.
Liberal minoritesregering?
Citera
2025-05-09, 11:53
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Liberal minoritesregering?

Ja det kan man nog faktiskt kalla den hela cirkusen för.
Citera
2025-05-09, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Det handlar naturligtvis inte om att han är gay eller sexiga bilder. Det är något värre än så som gör honom olämplig och en pålitlig. Eftersom bilderna redan är ute är det högst osannolikt att det handlar om eventuell kommande utpressning. Låt mig gissa på grova porrbilder på honom och grovhet i sättet han söker sexpartners. Tror det skulle stå något om brottsmisstankar om det skulle handlanom barn.

Ja homosexualitet får knappast någon att höja på ögonbrynen längre.

Allt snack om bögar tillför heller inte direkt något.

Är det snudd på kriminellt, perverst, fetischer, väldigt unga personer, barn mm inblandat blir det ett helt annat perspektiv.

Lite oroväckande med uppgifter om hans partners coachning av unga HBTQ personer i utsatta länder/miljöer. Det skulle lika gärna kunna handla om viss grooming om man vidgar vyerna lite.

En stor lögn brukar föregås av flera lögner.

Det hela låter ruttet.
Citera
2025-05-09, 11:56
Medlem
Någon som vet om Tobias Thyberg är släkt med Ninja Thyberg (hon som bl.a. gjort filmen Pleasure)?
Citera
2025-05-09, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElakBoll
Öh, jag trodde han hade skickat oönskade dickpicks till minderåriga eller nåt med tanke på skrikrubrikerna i media kring detta men han hade alltså bara avklädda bilder av sig själv ute på en dejtingsajt? Vad är i så fall den stora grejen med det, det är väl ganska allmänt känt att de flesta i befolkningen både har sex och ofta aktivt försöker hitta nya partners via dejtingsajter?

Förväntas politiker vara munkar och nunnor som ska leva i celibat och sova med händerna på täcket eller varför har detta orsakat så mycket uppståndelse att han måste avgå?
Om det nu är så att han lagt ut nakenbilder på sig själv så tycker då jag det vittnar om
ett gränslöst beteende. Skulle jag se någon i bekantskaps kretsen som tog bilder på sitt
kön eller då de har sex så skulle jag inte se den människan på samma sätt efteråt.
Citera
2025-05-09, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Märkligt att Uffe inte sagt ett skit än!

Här ligger en gravad hund!

han kommenterade det hela för nån timme sedan: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1375886
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in