Känner till Ralle väldigt väl, och har väl gjort det ca 10 år. Han gör som man alltid gjort gråter och beställning och försöker manipulera men nu gick det inte Fy fan vad skönt att han kommer sitta inlåst väldigt länge. Och jag anser precis som du att självklart så var det planerat Ralle har alltid varit farligt svartsjuk, spöet varenda tjejen har haft ett förhållande med och elak med alla hundar han haft. Men jag kan inte fatta Hur i helvete den Anna har valt att gifta sig med han, Jag kan förstå om han hade varit ute att av rädsla svårt att lämna han men han sitter för fan inlåst på livstid och har just mördat hennes EX att hon inte flyr och låter den ruttna utan väljer att gifta sig med grisen. Det måste vara något fel i huvudet på henne Hoppas inte hon egna barn. Det är nog synd om alla barn som redan har ralle till farsa. Även om ingen av dom har kontakt eller får träffa han.
Däremot förvånad att Morgan som inte heller är frisk när han är ner knarkad inte vittnade och tog brors in bakom ryggen som han alltid gjort.
De sista 10åren som jag hafr god har ingen av dom varit bättre än den andra. Frälst ena dagen och slår sönder sina fruar nästa. Nykter ena vecka och sitter med kanyler nästa. Fattar inte att man ens umgåtts med grisarna. Tog avstånd sen ralle försökte döda kvinnliga polisen
Fan hade velat läsa denna fup
Antar att du har en nära relation till Roger då du haft tillgång till fup, beklagar det han råkade ut för och må han vila i frid.
Citat:
Ursprungligen postat av
Malme92
Ja han snyftar å menar på att det inte var meningen..han blev rädd menar han på...men alla bevis talar imot vad han säger..alla 3 talade imot varandra på rättegången,å I alla förhör har dom talat imot varandra,ändra historia utefter vad dom får höra..det var planerat,å anna visste om det...stod klart å tydligt i smset som han skickade till henne dagen innan..roger hade inte en chans,ralle överrumplade han totalt å skar han direkt han kom in,roger satt med ryggen i mot..ralle är ett stort jävla svin,Anna lika så..finns inga ursäkter som någonsin kan ursäkta vad dom gjort,sen kan folk få tycka å säga vad dom vill,roger har aldrig någonsin gjort något som förtjänar nått sånt där hemskt,å för att tillägga så har ralle tagit bort roger för svartsjuka,å roger ville inte ens ha med Anna å göra..men lilla Anna har inte kunnat släppt roger sen 2013..