2006-11-08, 17:45
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neffy
Okey..förlåt om jag inte förstår, men kommer det från dig, eller citerar du någon upprörd svensson?

Hade inte förväntat mig att en grabb på 16 år skulle förstå heller. Ja, det kommer från mig.
Citera
2006-11-08, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Hade inte förväntat mig att en grabb på 16 år skulle förstå heller. Ja, det kommer från mig.

För det första är jag inte 16år. Anledningen varför jag undrade var för att det var jävligt dåligt formulerat, lät som någon som pratade och inte trodde vi hörde / läste det. För det andra var de några konstiga taggar (typ som quote eller liknande) så jag fick intrycket av att du citerade någon. Men bra, då vet jag. Vänlig svara på min fråga i föregående inlägg.
Citera
2006-11-08, 17:58
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frenatic
tackar, tror inte att jag tänker byta hobby, så ni får nog fortsätta dras med mig ettag

Okej, men sköt det på en mogen nivå i fortsättningen då.
Citera
2006-11-08, 18:02
Medlem
Frenatics avatar
ser inte direckt vars omognaden ligger, visst jag är inte nån UE-fanatiker som kan allt om UE, men jag har lärt mig av denhär händelsen.

om du syftar på att posten var mindre mogen så är de för att min "humor" rör sig i ganska udda barnor, sen som neffy sa, (ids inte kolla om de stämmer nu) att du har postat bilder själv, precis som vi har gjort. vad får dig att vara mer mogen än oss?

sen att inte prata om saker förenns dom har blivit publicerade av massmedier och sen bryter hela helvetet lös (när man har haft vetskap om dom innan) är inte heller så moget, kritisera oss direckt vi lägger upp bilder isåfall (vissa har gjort de)
Citera
2006-11-08, 18:03
Bannlyst
Citat:
Okej, men sköt det på en mogen nivå i fortsättningen då.

Okey, eftersom jag också UE:ar med Herr Frenatic så kan jag väl få fråga. På vilket sätt sköts detta inte på en mogen nivå? Har vi sönder grejer? Bryter vi oss in? Om du tänker på tidningen så är det väl inte vårat fel att nån journalist gräver runt efter ett scoop. Vi gick ju knappast med på att dom skulle skriva nån artikel, fick en smärre chock när ja öppnade tidningen å hittade mig själv på bild. Var vänlig förklara dina påhopp. Annars lär ingen ta dom seriöst.
Citera
2006-11-08, 18:08
Medlem
moshans avatar
Citat:
Okey..förlåt om jag inte förstår, men kommer det från dig, eller citerar du någon upprörd svensson?

EDIT: Du kan ju prata direkt till mig istället för att nämna mig i tredje person. Din egen hobby då? Håller du själv inte på med UE? Postar du själv inte bilder på forumet? Tror mig bestämt att det finns en länk med bilder i denna tråd som du fotat. Förklara för mig vad vi har gjort för fel, för att dömas till rikspuckon av dig...Att posta bilder i forumet verkar vara ganska populärt, ingen gnäller om det, inte förän det tas upp i tidningar eller liknande. Tro inte jag är speciellt glad över publiciteten heller, och jag tänker vara mer försiktig med bilder i fortsättningen.

Hehe, jag har då aldrig gnällt på några bilder. Eller har jag?
Ni skyller på att de är andra som är problemet, i detta fall är det ju Ni som är problemet.
Var de inte ni som gjorde fällor inne i berget? La lysrör på dörrar osv?
Ni sitter ju även och diskuterar hur ni ska bryta er in i Mjölkuddsberget på ett öppet forum. Jag tycker att sånt ska hållas på en mer "underground-nivå" om du förstår vad jag menar. Det är ju Ni som har dragit medias uppmärksamhet, ingen annan.
Citera
2006-11-08, 18:12
Medlem
Frenatics avatar
vi har inte diskuterat hur "vi" ska bryta oss in i mjölkuddsberget, sen har vi redan sagt att dedär med lysrören var en dum grej som vi ångrade, ellerhur?

Citat:
Här har du bilderna därifrån som jag har tagit.. [SIZE=2][COLOR=#0000ff]

http://www.krakke.com/upload/moshan/
[/COLOR][/SIZE]

sen vet jag inte om du ska klaga på andra för att dom lägger upp bilder när du själv gör de, eller är du någon enväldig dommare som alla andra bara ska lyssnapå och hållamed?

Edit: missa de "Hehe, jag har då aldrig gnällt på några bilder. Eller har jag?"
lessen för de, men fortfarande, ser ingen skillnad mellan att vi postade och du postade bilder, varför gör de os omognare?
Citera
2006-11-08, 18:15
Bannlyst
Citat:
Hehe, jag har då aldrig gnällt på några bilder. Eller har jag?
Ni skyller på att de är andra som är problemet, i detta fall är det ju Ni som är problemet.
Var de inte ni som gjorde fällor inne i berget? La lysrör på dörrar osv?
Ni sitter ju även och diskuterar hur ni ska bryta er in i Mjölkuddsberget på ett öppet forum. Jag tycker att sånt ska hållas på en mer "underground-nivå" om du förstår vad jag menar. Det är ju Ni som har dragit medias uppmärksamhet, ingen annan.

Har bett om ursäkt angående lysrören, var bara omoget och dumt. Dom var som sagt inte lagda för att skada, utan för att skrämma någon. Nog om det. Visst vi har diskuterat om hur man skulle kunna ta sig in där. Men ingen (vad jag vet) har gjort verklighet av "planerna" som du säker. Är det olagligt eller förbjudet att spekulera om hur man tar sig in? Är det inte det detta forum är till för? Visst, jag håller med om att det egentligen bör skötas lite mer "underground" och inte så öppet. Jag är inte UE proffs, har inte sysslat med det länge och har inte besökt speciellt många object. Jag är ny på området kan man lugnt säga, och påstår inget annat heller. Försöker inte skylla ifrån mig något, det var våran tråd som media uppmärksamade, varför? Det var ju norrbottens kuriren som skrev, aftonbladet hade troligast inte brytt sig om detta.
Citera
2006-11-08, 18:17
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frenatic
vi har inte diskuterat hur "vi" ska bryta oss in i mjölkuddsberget, sen har vi redan sagt att dedär med lysrören var en dum grej som vi ångrade, ellerhur?

sen vet jag inte om du ska klaga på andra för att dom lägger upp bilder när du själv gör de, eller är du någon enväldig dommare som alla andra bara ska lyssnapå och hållamed?

Haha, jag har aldrig klagat på bilderna! Nej, jag säger vad jag tycker, sen får du tolka det hur du vill..
Citera
2006-11-08, 18:22
Medlem
schmaoings avatar
Citat:
Har bett om ursäkt angående lysrören, var bara omoget och dumt.

Till vem har du bett om ursäkt? Oss här på flashback?
Pallra dig iväg till en järnaffär och köp nya om du vill be o ursäkt!

Visst det kanske för dig låter genomskruvat, men det är sånt vi seriösa ueare gör för att inte bli sedda som "grottpuckon"
Citera
2006-11-08, 18:25
Bannlyst
Citat:
Haha, jag har aldrig klagat på bilderna! Nej, jag säger vad jag tycker, sen får du tolka det hur du vill..

Visst, alla har rätt att tycka som dom vill, ser inget fel i det. Men att vi är "idioter" och "omogna" får jag ingen förklaring till. Att vi skött det aningen oproffsigt kan jag hålla med om, men det har väl egentligen alla andra som i tråden diskuterat hur man ska ta sig in i Mjölkuddsberget. Likaså i andra trådar, men det är enbart detta som blir uppmärksamat eftersom det togs upp i tidningen. Och ja, jag fattar att du skriver pga. tidningsartikeln, vart ju ett jäkla liv i en massa trådar har ja märkt Det är enligt dig vi, alltså alla som postat bilder, right? som är problemet. Jag ser själv inga problem, förutom att folk, inkluderat mig bör vara mycket försiktigare med bilder i fortsättningen.
Citera
2006-11-08, 18:35
Medlem
moshans avatar
Citat:
Visst, alla har rätt att tycka som dom vill, ser inget fel i det. Men att vi är "idioter" och "omogna" får jag ingen förklaring till. Att vi skött det aningen oproffsigt kan jag hålla med om, men det har väl egentligen alla andra som i tråden diskuterat hur man ska ta sig in i Mjölkuddsberget. Likaså i andra trådar, men det är enbart detta som blir uppmärksamat eftersom det togs upp i tidningen. Och ja, jag fattar att du skriver pga. tidningsartikeln, vart ju ett jäkla liv i en massa trådar har ja märkt Det är enligt dig vi, alltså alla som postat bilder, right? som är problemet. Jag ser själv inga problem, förutom att folk, inkluderat mig bör vara mycket försiktigare med bilder i fortsättningen.

Vill be om ursäkt för att jag brusade upp där. Blev bara irriterad.

"Har bett om ursäkt angående lysrören, var bara omoget och dumt"

Det är ju ni som ställt till med det, då är det ju er man blir sur på. Så enkelt är det.
Skitsamma nu, orkar inte disskutera mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in