2025-04-30, 03:10
Medlem
Offerviljas avatar
I morgon på 1 maj kommer Alternativ för Sverige att hålla ett torgmöte i Uppsala.
📍 Riddartorget, Uppsala
🗓️ Torsdag den 1 maj
🕓 14:00
🎤 Tal av Gustav Kasselstrand, Axel W Karlsson m.fl.
Tror ni att det kommer att bli ett välbesökt torgmöte?

Torgmötet kommer att livesändas på YouTube, TikTok, Facebook och X. År 2023 när AFS på 1 maj höll torgmöte på Södermalm i Stockholm var det totalt 24 000 människor som på nätet satt och följde deras livesändning. Är intresset för det här partiets 1 maj-torgmöte lika stort nu år 2025?

Vädret i Uppsala i morgon ser ut att bli sådär. När torgmötet drar igång ska det enligt SMHI just nu vara 14 grader och mulet.

https://www.youtube.com/watch?v=3vJ30rdjrFU
Citera
2025-04-30, 03:52
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
I morgon på 1 maj kommer Alternativ för Sverige att hålla ett torgmöte i Uppsala.
📍 Riddartorget, Uppsala
🗓️ Torsdag den 1 maj

Torgmötet kommer att livesändas på YouTube, TikTok, Facebook och X. År 2023 när AFS på 1 maj höll torgmöte på Södermalm i Stockholm var det totalt 24 000 människor som på nätet satt och följde deras livesändning. Är intresset för det här partiets 1 maj-torgmöte lika stort nu år 2025?

Vädret i Uppsala i morgon ser ut att bli sådär. När torgmötet drar igång ska det enligt SMHI just nu vara 14 grader och mulet.

Jag vet inte vad du anser vara ett välbesökt torgmöte. Jag skulle tro att det kommer att vara fler poliser på plats än AFS-sympatisörer. Det vill säga cirka 20 stycken poliser. Det kommer vara en del journalister där, kanske 5.
Motdemonstranter... jag gissar på 30 stycken.

De flesta andra i Uppsala festar eller håller sig hemma för att slippa festandet.
Citera
2025-04-30, 06:31
Medlem
Citat:
📍 Riddartorget, Uppsala
🗓️ Torsdag den 1 maj

Körde du trådstarten genom chatgpt?

Blir jackpot för Kasselstrand efter masskjutningen igår med tre mördade mitt på ljusa dagen. Många Uppsalabor är sjukt trötta på alla inkräktande invandrare och deras ständiga våld och mord.

Uppsala är helt nedlusat med invandrare. Rasbiologiska institutet bör återfå sitt ursprungliga namn och Centern bör återta sitt forna partiprogram, och AfS kan kopiera:
Citat:
Som en nationell uppgift framstår den svenska folkstammens bevarande mot inblandning
av mindervärdiga utländska raselement samt motverkandet av invandring till Sverige av icke önskvärda främlingar.
Folkmaterialets bevarande och stärkande är en livsfråga för vår nationella utveckling.
Ett energiskt arbete måste bedrivas för folkhälsans höjande och vårt folk skyddas mot
degenererande inflytelser.
https://snd.se/en/vivill/party/c/p/1933
Citera
2025-04-30, 06:54
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Med tanke på skjutningen igår så var det inget fel på timingen.
Uppsala har tyvärr annat att tänka på nu under sista april och valborg då hela stan är festlighet, öl och fylla.
Valborg firas som en större högtid än midsommar i uppsala och även i flera dagar.
Citera
2025-04-30, 07:05
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Körde du trådstarten genom chatgpt?

Blir jackpot för Kasselstrand efter masskjutningen igår med tre mördade mitt på ljusa dagen. Många Uppsalabor är sjukt trötta på alla inkräktande invandrare och deras ständiga våld och mord.

Uppsala är helt nedlusat med invandrare. Rasbiologiska institutet bör återfå sitt ursprungliga namn och Centern bör återta sitt forna partiprogram, och AfS kan kopiera:

https://snd.se/en/vivill/party/c/p/1933

Ja det borde bli en hit! Har varit osäker gällande vad jag skall rösta på nästa val men AFS kanske är en kul hatröst.

Intressant med Centern's gamla partiprogram, hade ingen aning om det, att S varit bruna är ju känt men detta var roande historiska fakta. Tack!
Citera
2025-04-30, 07:19
Medlem
Galejans avatar
Jaså Kasselstrand ska ta Finlandsfärjan över från sitt egentliga hemland för att lura lite SD-trötta dumskallar att fortsätta försörja honom och hans familj? Kasslern är en Dan Eriksson i annan form, en lömsk bedragare och latmask som hittat en klick idioter som är beredda att finansiera hans lättingliv ur egen ficka. Uppsala är ju nära och bra till Finlandsterminalen också, han kan vara på väg tillbaka med vändande båt om han är lite snabb i vändningarna.

Man måste vara bra dum i hela huvudet om man inte ser vilket bedrägeri det här är. Fast det kännetecknar ju iofs många ”nationalister”, det här med att vara dumma i huvudet.
Citera
2025-04-30, 08:03
Avslutad
Blir intressant att se på youtube, som vanligt. Då kasselstrand lägger humor i det han gör.
Citera
2025-04-30, 08:12
Avslutad
Ähhh! Innan var det Åkesson som skulle rädda Sverige. Nu är det ingen mindre än Alternativ för Sverige och nya yngel som inte är torra bakom öronen som vill göra karriär. Big jätteviktig business. Wow alltså!
Jag ska gå förbi som observatör och se av bara den anledningen. Det är knappast hög IQ att aldrig förstå. Tänk att börja nu som en gräsrot, hålla tal, rösta och dessutom tro på det. Då har man enligt mig inte kommit långt i personlig utveckling, inte ens en millimeter. Väx upp och lev era liv för sjutton med välvilja sagt. Gå vidare.
Senast redigerad av dragqueen 2025-04-30 kl. 08:46.
Citera
2025-04-30, 08:28
Avslutad
Får kolla på nätet, lite för långt för mig att åka.
Citera
2025-04-30, 15:08
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
📍 Riddartorget, Uppsala
🗓️ Torsdag den 1 maj

Låt mig gissa: publiken kommer bestå av tio feta boomers med sina thaifruar?
Citera
2025-04-30, 15:08
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jaså Kasselstrand ska ta Finlandsfärjan över från sitt egentliga hemland för att lura lite SD-trötta dumskallar att fortsätta försörja honom och hans familj? Kasslern är en Dan Eriksson i annan form, en lömsk bedragare och latmask som hittat en klick idioter som är beredda att finansiera hans lättingliv ur egen ficka. Uppsala är ju nära och bra till Finlandsterminalen också, han kan vara på väg tillbaka med vändande båt om han är lite snabb i vändningarna.

Man måste vara bra dum i hela huvudet om man inte ser vilket bedrägeri det här är. Fast det kännetecknar ju iofs många ”nationalister”, det här med att vara dumma i huvudet.

Jag håller helt med dig om Afs och Gustav Kasselstrand,
Citera
2025-05-01, 03:19
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Jag vet inte vad du anser vara ett välbesökt torgmöte. Jag skulle tro att det kommer att vara fler poliser på plats än AFS-sympatisörer. Det vill säga cirka 20 stycken poliser. Det kommer vara en del journalister där, kanske 5.
Motdemonstranter... jag gissar på 30 stycken.

De flesta andra i Uppsala festar eller håller sig hemma för att slippa festandet.
Demonstrationen mot SVT och Sveriges Radio som hölls för något år sedan samlade runt 2500 personer, men annars brukar det ju tyvärr inte vara så mycket folk på nationella demonstrationer och torgmöten nuförtiden. Människor sitter hemma och tittar på livesändningarna istället. Motdemonstranter är det nästan aldrig några alls. På Alternativ för Sveriges torgmöte i Borås nu senast bestod motdemonstrationen av nio stycken 14-åringar. Det ska bli intressant att se hur det kommer att bli i Uppsala idag.

Livesändning från dagens torgmöte: https://www.youtube.com/watch?v=IVR43NYYxAA

AFS 2025! ❤️
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här