Citat:
Ursprungligen postat av
frobenius
Visst är det möjligt att det är ett survivor bias, men samtidigt så tror jag att det kan vara omvänt. Att du kritiserar nollningen för att du inte kände att den tillförde något för dig, även om det gör det för den absoluta majoriteten. Ta och engagera dig i nation eller sektion, häll upp lite öl, träffa lite folk. Det finns fortfarande goda möjligheter att träffa folk även om nollningen är slut!
Tror faktiskt inte att jag vill det. mår i slutändan bäst i min ensamhet. det är nice att bara sitta hemma, plugga, läsa och ta de lugnt. Visst har jag också ett socialt behov, men det tar jobbet hand om oftast. Det enda man saknar är ju såklart närhet o kärlek, men man kan inte få allt här i livet.
skulle aldrig sjunka till den nivån där universitetsstudenter befinner sig, fruktansvärda människor o mobbare. o de mest ironiska är att trots att de de facto är
universitetsstudenter, verkar de flesta inte läst en bok i hela sitt liv o ha ett IQ på 80. Trodde universitet var paxade för människor med brains, men icke.