Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-15, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Konstaterar bara att du vägrar svara på frågan helt.. du ska nog inte förvänta dig nån sm-final nästa år oavsett vilket allsvenskt lag ditt hjärta nu råkar klappa för (i smyg)

Mina sympatier ligger hos Bajen (och ja, jag tycker fotboll är roligare än hockey. Både när det gäller herrar och damer).

När det gäller HA-finalen ligger nog mina sympatier mer hos dif än hos aik. Men det beror nog mest på vad mina släktingar och vänner tycker . Jag tycker framför allt att det ska bli kul att titta på matcherna och hoppas att det går till 7 matcher.

Dessutom är jag inte Stockholmare (eller från någon stad som har ett lag i SHL heller för den delen) men jag tycker att det är bra att det kommer att finnas ett Stockholmslag i SHL.
2025-04-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryGW
Mina sympatier ligger hos Bajen (och ja, jag tycker fotboll är roligare än hockey. Både när det gäller herrar och damer).

När det gäller HA-finalen ligger nog mina sympatier mer hos dif än hos aik. Men det beror nog mest på vad mina släktingar och vänner tycker . Jag tycker framför allt att det ska bli kul att titta på matcherna och hoppas att det går till 7 matcher.

Dessutom är jag inte Stockholmare (eller från någon stad som har ett lag i SHL heller för den delen) men jag tycker att det är bra att det kommer att finnas ett Stockholmslag i SHL.
2025-04-15, 21:55
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Inte en enda kritisk fråga till Roger om uteblivna resultat sen 2019 till Roger.

Det var inte läge för det just idag min vän.
2025-04-15, 21:55
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Byter tillbaka till originalet? Kass läktarkultur? Åk till Coop Arena live, gjort det ett par gånger senaste tio åren. Det är sinnessjukt.

Sinnessjukt? 😁 Jaja, vi säger det Capo. Åk utan för landsgränserna och upptäck nåt annat än en bankande trumma och technodunk.

Jaja, Luleå är förmodligen världsledande. Mentala och galna i Coop Arena.

Du hör själv hur det låter? Att man är bättre än HV och LHC säger inte ett jävla skit!
2025-04-15, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Sinnessjukt? 😁 Jaja, vi säger det Capo. Åk utan för landsgränserna och upptäck nåt annat än en bankande trumma och technodunk.

Du hör själv hur det låter? Att man är bättre än HV och LHC säger inte ett jävla skit!

Nä precis, aldrig varit på en annan arena i hela mitt liv. Bitter?
2025-04-15, 22:00
Medlem
Citat:

SKRÄLL. Håller på Bajen och är inte från Stockholm.

Verkligheten överträffar dikten, igen.
2025-04-15, 22:01
Medlem
klemenzas avatar
Citat:

Låt oss åka till NHL. Eller räcker det att åka till Dalarna kanske.
(FB) Expansionen i NHL - Hur trolig är den?
Leksand i NHL för NHLs skull. Haha
2025-04-15, 22:01
Medlem
Citat:
Luleå Hockey Club är en otroligt menlös klubb. Rör upp noll känslor.
Uppenbarligen inte...
2025-04-15, 22:02
Medlem
Bastardos avatar
Citat:

Mentala och galna i Coop Arena? Ja, du har inte fel. Men bättre det än mellanmjölk, eller hur?
2025-04-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vintovka
SKRÄLL. Håller på Bajen och är inte från Stockholm.

Verkligheten överträffar dikten, igen.

Varför skulle det vara så överraskande? Ett lag som spelar en rolig fotboll och har en härlig publik. Tror mig veta att det är ganska många utanför Stockholm som gillar Hammarby.

Motgångarna har varit många men just nu leker livet .
2025-04-15, 22:26
Medlem
finalens avatar
Citat:

Jag läser här.

Ett Stockhoms lag i bästa ligan gynnar svensk hockey.

Vad tror du arenan DIF eller AIK kommer vara i både Hovet och Avicii arena?

Göteborg stad kommer kopiera denna förslag när Göteborg stad kommer bygga ny multiarena jämte Scandinavium.

Senast redigerad av finalen 2025-04-15 kl. 23:04. Anledning: Hockey
2025-04-15, 22:31
Medlem
Ezzelinos avatar
Frölunda sköt 52 skott i kväll, Luleå 17 (on and off target). 29-11 i skott på mål. Mycket gedigen insats av Ward i målet. Stark defensiv överlag inte minst med tanke på att Luleå saknade två ordinarie backar, Laaksonen och Sellgren. De har lyckats bra med sina utländska förvärv, samtliga levererar på en god nivå. Ändå är jag lite överraskad att de nått final. Och med risk för att Luleåfansen och Luleåspelarna blir odrägliga nästa säsong tror jag fan att jag håller på Luleå i finalen mot Brynäs. Har ingenting emot Brynäs i sig, men det skulle vara bra för Norrlandshockeyn om det nordligaste laget visar sig starkast denna säsong.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in