2025-09-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Hon verkar vara deprimerad sen Gossi kasta henne. Går runt i samma oversize mjukis varje dag.

Oklart om hon hoppade av själv pga bråk om ersättning eller om hon blev utkastad.

Dock så kanske hon är deprimerad för att det hon gjorde drog in mycket pengar och hon fick en väldigt liten del av kakan.

Nu ska hon försöka själv men inser att det är mycket jobb och inte så mycket pengar i det hon kan - dvs stå och sjunga. Det är många unga söta tjejer som kan sjunga bra.

Samtidigt får hon inte använda sig av sin tidigare karriär - blir säkert stämd om hon ens skulle kalla sig för "före detta Fröken Snusk" i NÅGOT om har med musik att göra. Hon använder inte ens den rosa luvan längre - kanske för att hon inte får.
Citera
2025-09-12, 11:00
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Nu har F lagt upp "En hälsning" på Spotify under artistnamnet FELICIA. Nu har hon bytt namn på sin Instagram och TikTok till FELICIA.

Här är Felicias hälsning:

https://www.youtube.com/watch?v=YaG8Ayy8yns
Buhu
"Titta/lyssna på mig när jag gråter och tycker så synd om mig själv. Nu vill jag att ni skickar massor av hjärtan till mig och skriver att jag är så stark som kvinna" Patetiskt
Citera
2025-09-12, 15:56
Medlem
Av någon anledning är jag skeptiskt att det var Fröken Snusk.

Tycker läpparna var större när hon då hade masken på sig.
Citera
Igår, 15:57
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Buhu
"Titta/lyssna på mig när jag gråter och tycker så synd om mig själv. Nu vill jag att ni skickar massor av hjärtan till mig och skriver att jag är så stark som kvinna" Patetiskt

Fick du inga kramar som barn? Det är inget fel i att berätta om sina känslor och drömmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in