Citat:
Ursprungligen postat av
enok71
Jag har hört nåt om att det kan bli varmare? Var det inte några forskare som sa så? T.o.m. allihop? Sista 30 åren?
Temperaturen har stigit med drygt en grad de senaste 150 åren.
30 000 vetenskapsmän har skrivit under en petition vars text lyder som följer.
”There is no convincing scientific evidence that human release of carbon dioxide, methane, or other greenhouse gases is causing or will, in the foreseeable future, cause catastrophic heating of the Earth's atmosphere and disruption of the Earth's climate. Moreover, there is substantial scientific evidence that increases in atmospheric carbon dioxide produce many beneficial effects upon the natural plant and animal environments of the Earth”
Så riktigt alla var det inte.
Det är därför jag frågar på vad sätt ändras missade sk ” klimatmål” vädret.?
Det är ingen som vet, man gissar vad de männskliga CO2 utsläppen gör.
Det har funnits tider där CO2 halten varit betydligt högre än den är idag.