Citat:
Ursprungligen postat av
david-taxi
Chilla lite. Det finns ingen kryptovaluta som är "utvald"och definitivt inget nån på FB skulle veta eller outa här. Om det ändå va så enkelt.
Dessutom snackar du om priser som om du inte vet vad market cap är för något, dessutom i fel valuta. ETH handlas i USD, inte i SEK.
Haha, är glad att du inte tar mina tips seriöst. Du förtjänar inte det. Förbli fattig då.
Det finns flera som är utvalda. tror du världen styrs med
spontanitet eller
planering?
"inget nån på FB skulle veta..." haha, här är jag. sen kmr du brinna, då kmr de va försent, o du kmr aldrig få kontakt med mig. är du ödmjuk dock, då kmr jag besvara dig och ge dig relevant information ingen på FB vet. och skicka dig pengar ifall det behövs, för dig och dom du älskar. det kmr riktigt jävla tuffa tider, Gud ska berika mig mitt i dom tiderna, då alla blir fattiga tyvärr. Vet du vem Joseph i Bibeln var? Han har kallat mig till att vara en Joseph.
Eliten och deras underrättelsetjänst som har koll på detta forum vet PRECIS vem jag är. Finns ingen annan som mig i hela landet. Men Gud och Hans Änglar är med mig. Vem ska skrämma mig?
Psalm 23:4 (KJV)
"Yea, though I walk through the valley of the shadow of death,
I will fear no evil: for thou art with me; thy rod and thy staff they comfort me."
Och jo, det är
så enkelt för den utvalda.
haha, "inget nån på FB skulle veta". du sa det
just till den som vet. intressant. utan att du försökte eller visste så pricka du rätt.