Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-05, 17:14
  #2617
Medlem
RZLAs avatar
Folk som knuffas, trängs och letar bråk är värst. Folk som blir överdrivet högrustade och totalt IQ-befriade efter ett par glas är också jobbiga. Samt slynorna som försöker tränga sig före när man ska beställa dricka i baren.
Citera
2017-11-06, 11:16
  #2618
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Folk som knuffas, trängs och letar bråk är värst. Folk som blir överdrivet högrustade och totalt IQ-befriade efter ett par glas är också jobbiga. Samt slynorna som försöker tränga sig före när man ska beställa dricka i baren.

Väl skrivet, helt enig!
Det är därför jag har tappat suget att gå ut, folk kan fan inte bete sig.

Slemmiga typer som inte kan ta ett nej är ingen höjdare heller..
Citera
2017-11-06, 17:13
  #2619
Medlem
Sen det började komma negrer på klubbarna har det bara gått utför, så nu stannar jag hemma.
Citera
2017-11-06, 20:19
  #2620
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briklin
Sen det började komma negrer på klubbarna har det bara gått utför, så nu stannar jag hemma.

Så du slutade gå ut på sjuttiotalet då?
Citera
2017-11-07, 01:28
  #2621
Medlem
Enda typen jag stört mig på upplevde jag nu i helgen.
Stod o dansa på nattklubben och märker att nån springer fram o tillbaka. Hela 3 gånger lyckades hen springa in i mig med axeln.

Knackade lätt på hen o bad denne ta de lite lugnt. Då ställer hen sig på tå o viskar i örat "brorsan vi ska inte bråka, du vet att jag kommer knulla dig". Så kommer hens taniga vita kompis och stöter axeln I mitt bröst i tron om att jag ska börja slåss(antar kag?). De slutar med att deras nyktra kompis kommer fram o säger "Gå bara snälla hen är efterbliven.".

Aldrig tappat humöret så snabbt när jag är ute.

Tl;Dr blattar.
__________________
Senast redigerad av PizzaDog 2017-11-07 kl. 01:33.
Citera
2017-11-07, 11:36
  #2622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Folk som knuffas, trängs och letar bråk är värst. Folk som blir överdrivet högrustade och totalt IQ-befriade efter ett par glas är också jobbiga. Samt slynorna som försöker tränga sig före när man ska beställa dricka i baren.

Det här är anledningen till att jag drar mig för att gå på krogar eller klubbar nu för tiden. Man vill tro att folk blir klokare med åren och att folk som alltid letar efter möjligheter att hävda sig försvinner - men icke! Sen, of course, är det alltid fantastiskt roligt att stöta på de skrikiga brudarna som är untouchable och bäst i världen eftersom att de hänger med deras vidriga squad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback