Serieförvärvaren Röko skyndade in på börsen med en maxad värdering och med tunga investerare som backade upp bolaget. Hittills har det blivit en usel investering.
Samtidigt står det klart att flera av finanskändisarna i ägarlistan i tysthet hämtade hem en stor del av sin vinst direkt.
Just det! Han ska tydligen ha sålt av 90% av innehavet och erhållit 200 miljoner medans hans ursprungliga insatts ska ha varit omkring 42 miljoner kronor enligt DI. Skaplig vinst!
"Min dokumentation visar att Tomas Billing misstänks ha varit involverad i ett allvarligt fall av grov trolöshet mot huvudman, vilket utgör en betydande riskfaktor för investerare."
Finansinspektionen
Diarenummer:
25-7605
Fridens liljor
Viktor Söderlund
Ansvarig utgivare
SafeTrade Media
Frågor besvaras här på flashback eller på info@safetrade.media
"Min dokumentation visar att Tomas Billing misstänks ha varit involverad i ett allvarligt fall av grov trolöshet mot huvudman, vilket utgör en betydande riskfaktor för investerare."
Finansinspektionen
Diarenummer:
25-7605
Fridens liljor
Viktor Söderlund
Ansvarig utgivare
SafeTrade Media
Tack för att du delar med dig av viktig information!
Finansinspektionen
Diarenummer:
25-7605
Fridens liljor
Viktor Söderlund
Ansvarig utgivare
SafeTrade Media
Stridigt där i styrelsen men väldigt oklart det hela och han har ändå inte blivit dömd. Så utredningen är alltså nedlagd som det ser ut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!