Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-08, 01:23
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontroller
Nu berättar Andreas Egerup om skräcknatten.
Och lämnade Robinson:

Flera instämmer att situationen var obehaglig.
https://www.expressen.se/noje/lamnar...kriker-pa-oss/

"De gömde macheten från Andreas"
Betalvägg: https://www.kuriren.nu/podd/artikel/...atten/lyvm1k7l

Han hade tydligen sökt 3 ggr till Robinson tidigare.

Vilken cirkus.

fortfarande ingen som dragit parallellen till Kaminmannen?

(https://www.facebook.com/svenskahumo...5804781176643/)
2025-04-08, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Vad är det för fel på Aron?
Omogen delux, beter sig som en 13-åring. Sjukt störande, garanterat oskuld, tjejer hatar så sprättiga och omogna killar.
Amanda gråter och ställer till scen runt en fisk. Snöflingegenerationen in da house!!! Dock idiotiskt att fiska så länge de inte kan göra upp eld, det kan jag instämma med.

Hoppas Andreas "psyko-dad" har fått hjälp, Karln mår ju inte bra, bara att göra en sån big-deal över eld mitt i natten och sen bryta ihop och gråta och lämna...
Sen reagerar snöflingegenerationen väldigt starkt igen, fan de borde bara skrattat åt det efter ursäkten och gått vidare.
2025-04-08, 06:24
Medlem
Gv1875s avatar
Tråkigt att Andreas lämnade!
2025-04-08, 06:33
Medlem
fonders avatar
Aron, du är vare sig lejon eller hyena, utan du är en extremt äcklig och jobbig skitungetyp och det skulle vara jävligt skönt att se dig åka hem med en dödskalle i handen.
2025-04-08, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Omogen delux, beter sig som en 13-åring. Sjukt störande, garanterat oskuld, tjejer hatar så sprättiga och omogna killar.
Amanda gråter och ställer till scen runt en fisk. Snöflingegenerationen in da house!!! Dock idiotiskt att fiska så länge de inte kan göra upp eld, det kan jag instämma med.

Hoppas Andreas "psyko-dad" har fått hjälp, Karln mår ju inte bra, bara att göra en sån big-deal över eld mitt i natten och sen bryta ihop och gråta och lämna...
Sen reagerar snöflingegenerationen väldigt starkt igen, fan de borde bara skrattat åt det efter ursäkten och gått vidare.

Ja låter tyvärr inte som Andreas mår så bra som han ger sken av helt ärligt utifrån den där intervjun...TV4 tabbade sig helt när de inte dirket gav karln någon att prata med, the damage is done...får bara hoppas att han inte får några dumma tankar och väljer att skada sig själv...
2025-04-08, 07:15
Medlem
Loikkaris avatar
Anders tänkte att han blir respekterat och hjälte genom att hålla elden vid liv. Hans självkänsla fick en rejäl törn när andra inte uppskattade hans insats som han hade önskat och han blev besviken. Sedan anser jag att han överreagerade för andras reaktion. Känns lite som de hade sprit på ön och nästa dag var det ånger o bakfylla TV4 verkar ha samlat ett gäng omogna tonåringar i säsongens Robinson
2025-04-08, 07:45
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
...samt lite konstigt att de kallar sig hjärnorna men har inte förstånd nog att fatta att elden är nyckeln till deras överlevnad.

De har tändstål, de kan enkelt bara göra en ny eld.
Enklare än att sitta uppe hela natten och försöka hålla den vid liv.
2025-04-08, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse

Eld behövs på natten för att hålla värme och hålla vilda djur borta. Det är dumt att låta den slockna.
2025-04-08, 10:41
Medlem
Tror det hade varit bra med en ny Robinsonpolicy, de veka asen som självmant lämnar får betala en hyfsad summa pengar så man kanske sållar bort massa åsnor?
2025-04-08, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Vad är det för fel på Aron?

Ja vilken jobbig jävel jag hade stått ut max 3 dagar innan jag hade lackat och dränkt han i havet
2025-04-08, 10:55
Medlem
Leevancleef11s avatar
Juliette är ju den man hejar på! Smart och sexig!
2025-04-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse

Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Eld behövs på natten för att hålla värme och hålla vilda djur borta. Det är dumt att låta den slockna.

Exakt och om jag minns rätt så hade det regnat hela den natten också? då är det inte trots tändstål så lätt att göra upp eld då typ allt är blött

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in