2025-05-23, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Whaat? Vem har Aron fått ligga med? Eller vem tros det att han fick ligga med? Har svårt att se att någon av de äldre tjejerna skulle vilja det, och de yngre tjejerna som åkte tidigt fryste han ju ut från laget.

Tips: Lyssna inte allt för mycket på Gregers inlägg, han får tillgång till internet en timme om dagen, samt lättar personalen på hans tvångströja så att han får en stunds respit och får kommentera här.
Efter den timmen så är det tvångströja på igen, samt den dagliga sprutan för kemisk kastrering och även de obligatoriska elektroderna mot tinningarna för att omvända honom från sin besatthet av Robinson 🙂
2025-05-23, 03:29
Medlem
Kais verkade genuint ledsen över att David skulle ryka?

Jag har glömt bort hur Simon H hamnade i gränslandet.
2025-05-23, 03:54
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Kais verkade genuint ledsen över att David skulle ryka?

Jag har glömt bort hur Simon H hamnade i gränslandet.
Simon gay kom dit efter sammanslagningstävlingen om jag inte minns helt fel. Sewit Simon Sara Simon.

Meen jag är väldigt osäker.
2025-05-23, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Simon gay kom dit efter sammanslagningstävlingen om jag inte minns helt fel. Sewit Simon Sara Simon.

Meen jag är väldigt osäker.
Aha! Kan det ha varit den där stapel tävlingen?

För inte blev väl han utröstad? Minnet är kort.
2025-05-23, 04:56
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Aha! Kan det ha varit den där stapel tävlingen?

För inte blev väl han utröstad? Minnet är kort.
Efter lång tid tänkande.

Det var nog sophie som bytte plats med homot efter en tävling där hon kom in i R. Sen förlorade han ju dock i tävlingen senare och fick stanna i gränslandet.

Puhh

Spontant känner jag lixom att har det ens röstats ut några... alla bara växlar mellan gränslandet och R hela tiden. Men nu är det ju slut som tur är.
Senast redigerad av DisposableGarbage4 2025-05-23 kl. 05:02.
2025-05-23, 05:18
Gillade bakom kulisserna med Anders, måste vara rätt kul där i produktionen
2025-05-23, 05:58
Medlem
Var Davids personliga sak nagellack?
2025-05-23, 06:01
Medlem
Kais borde aldrig få ta av huvudbonaden från sitt huvud om han inte tar bort allt hår…
2025-05-23, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Nej jag tycker att varken Sophie, Pontus eller Pål är värda att vinna eftersom de kommit senare in i tävlingen än de övriga. De har inte varit lika länge utan mat som de andra.

Ingen har varit utan mat??? Tycker det äts hejvilt mest hela tiden.
2025-05-23, 07:28
Medlem
Jag tyckte simon h spelade smart. Näst på tur hoppas jag är juliette att ryka i sista örådet. Tål inte hennes röst, men om Christofer åker är de helt okej, syd ska förstöras.
2025-05-23, 08:02
Medlem
Skönt att häxan åkte hem. Men varför skickade de inte Christoffer istället? Har inte sett avsnittet ännu.
2025-05-23, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Whaat? Vem har Aron fått ligga med? Eller vem tros det att han fick ligga med? Har svårt att se att någon av de äldre tjejerna skulle vilja det, och de yngre tjejerna som åkte tidigt fryste han ju ut från laget.

Bara jag som tycker Aron är söt? Hade inte bangat där om jag vore kvinna. Sötaste killen denna säsong, helt klart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in