2025-03-02, 15:48
Medlem
puttens avatar
Blir hela tiden pådyvlad reklam på fejan om "mirakelmedlet" Fitex som påstås vara uppbackat av "Draknästet"

Minskar tydligen hungerkänsla mm mha. naturmedel. Dvs reducerat matintag.
Det jag lärt mig är att i längden lär sig kroppen hantera det mindre näringsintaget och stanna viktminskningen.

Men...
I min värld låter det som bluff och båg.
Det kan inte vara speciellt nyttigt att svälta sig?

Läser man kommentarerna om medlet så finns det bara positiva kommentarer av fingerade människor allt för att få försäljningen att rulla.

Jag är skeptisk... Väldigt skeptisk.
Citera
2025-03-02, 16:02
Medlem
Ja den innehåller i vart fall inget som direkt kan kopplas till något som skulle skapa en viktnedgång...
Citera
2025-03-02, 16:28
Medlem
Crabbofixs avatar
Det är så vitt jag kan förstå ren bluff rakt igenom.

Alltså på Facebook man man kalla sig vad som helst och sälja vad som helst, det är ju därför t ex kändisar dyker upp hela tiden som bara nån gjort en annons för i MS Paint...
Citera
2025-03-05, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putten
Blir hela tiden pådyvlad reklam på fejan om "mirakelmedlet" Fitex som påstås vara uppbackat av "Draknästet"

Minskar tydligen hungerkänsla mm mha. naturmedel. Dvs reducerat matintag.
Det jag lärt mig är att i längden lär sig kroppen hantera det mindre näringsintaget och stanna viktminskningen.

Men...
I min värld låter det som bluff och båg.

Läser man kommentarerna om medlet så finns det bara positiva kommentarer av fingerade människor allt för att få försäljningen att rulla.

Jag är skeptisk... Väldigt skeptisk.

Du fattar väl att det är bluff? Varningssignal är att det görs reklam på sociala medier och sen behöver inget sådant reklam för att sälja om det fungerat
Citera
2025-03-07, 17:35
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Nu är medlet du frågar om säkerligen skräp, så det kommer jag inte kommentera. Jag kan dock inte hålla mig från att vara på dig angående två andra saker...

Citat:
Ursprungligen postat av putten

Ligger du på ett kaloriunderskott så kommer du gå ner i vikt över tid, inget snack om saken. Något svältläge är struntprat. Men förtvinar muskler så sjunker såklart ens dagliga energibehov något också.

Citat:

Nähä? Att vattenfasta är något av det nyttigaste som finns. Gärna 72 timmar på raken utan en enda kalori. Det får kroppen att börja återvinna och rensa upp massa skit i kroppen - autofagi.

Vi är inte direkt skapta för att äta fem lagade mål mat om dagen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in