• 1
  • 2
2025-02-15, 14:23
Medlem
Nottelitens avatar
Från Nrk :
Omstendigheter rundt dødsfallet gjorde at politiet startet etterforsking, og det er gjort funn av skader som politiet setter i sammenheng med dødsfallet.
Foreldrene vil fremstilles for varetektsfengsling lørdag.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/stor-oslo/to-fore...rom-1.17283908

Från en låst artikel i Romerikes Blad :
Torsdag kveld rykket alle nødetatene ut til en privatadresse i Lillestrøm sentrum. Et spedbarn ble erklært død kort tid etter politiets ankomst.

Innledningsvis opplyser politiet at det var snakk om et helseoppdrag.

Fredag morgen åpnet politiet etterforskning i forbindelse med saken. Lørdag formiddag opplyser politiet at barnets foreldre er siktet for drap eller medvirkning til drap.

– Omstendigheter rundt dødsfallet gjorde at politiet startet etterforskning. Det er gjort funn av skader som settes i sammenheng med dødsfallet
länk till artikeln :
https://www.rb.no/foreldre-siktet-fo...s/5-43-2418555
Senast redigerad av Notteliten 2025-02-15 kl. 14:29. Anledning: tillägg
Citera
2025-02-15, 17:11
Medlem
Lislebys avatar
Stygg sak! Når jeg leser om slikt tenker jeg automatisk at det må være rus eller psykiatri i bildet. Eller begge deler.

Hvem faan går løs på en liten baby/unge? Verre blir det ikke 🥲
Citera
2025-02-15, 17:56
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisleby
Stygg sak! Når jeg leser om slikt tenker jeg automatisk at det må være rus eller psykiatri i bildet. Eller begge deler.

Ja, allt gör bara ont när det drabbar så små barn...
Citera
2025-02-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisleby

Tror ikke noen har "gått løs på" en baby. Det dreier seg om en (relativt) nyfødt baby, og nyfødte er jo helt avhengige av stabile, trygge voksenpersoner. Det kan virke som om akkurat dét har vært en mangel i babyens korte liv. Er spent på utviklingen i saken. Foreløpig har politiet ikke kunnet avhøre foreldrene pga deres tilstand, hva enn det måtte bety.
Citera
2025-02-15, 23:22
Medlem
Faren er kjent kriminell; https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...blad/17463004/

Citat:
TV 2 er kjent med at den siktede mannen er domfelt en rekke ganger, men ikke for forhold som har like høy strafferamme som det han nå er siktet for.

Han er blant annet dømt for gjentatte tilfeller av narkotikakriminalitet, ruskjøring og kjøring uten gyldig førerkort. Den siste dommen er fra mars i fjor.

Han har også måttet møte i retten og har blitt domfelt for svindel, innbrudd, ulovlig våpenbesittelse og vold.
Citera
2025-02-15, 23:23
Medlem
Nottelitens avatar
Från Nrk :
Lørdag kveld blir det kjent at foreldrene skal varetektsfengsles i to uker, med brev- og besøksforbud.
Politiadvokat Lisbeth Ravlo sier det fremgår av siktelsen at de to foreldrene medvirka til utføring av vold som har medført at spedbarnet døde.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/stor-oslo/to-fore...rom-1.17283908
Citera
2025-02-16, 00:10
Medlem
Noen som har navn, evt adresse på åstedet?
Tydeligvis noe alvorlig som har skjedd, men som begge foreldrene stiller seg uforstående til. Heavy rus på begge?
Citera
2025-02-16, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karikatur
Noen som har navn, evt adresse på åstedet?
Tydeligvis noe alvorlig som har skjedd, men som begge foreldrene stiller seg uforstående til. Heavy rus på begge?

Dette er ved rema1000 i meierikvartalet på Lillestrøm.
Citera
2025-02-16, 11:52
Medlem
Mitt ❤️gråter, stackars lilla baby…
Fy fan för inavlade jävla idioter!!
Citera
2025-02-16, 13:43
Medlem
i følge romerikets blad skyldes dødsfallet vold
Citera
2025-02-16, 13:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJoker16
i følge romerikets blad skyldes dødsfallet vold
Från låst artikel i Romerikes Blad :
Barnets to foreldre – en mann i 40-årene og en kvinne i 30-årene – er siktet for drap eller medvirkning til drap..

Det var på bakgrunn av funn i den foreløpige obduksjonsrapporten som gjorde at foreldrene ble siktet for drap.

– I siktelsen fremgår det at det dreier seg om vold, og at det ikke er brukt et redskap eller lignende
länk till artikeln :
https://www.rb.no/politiet-spedbarn-...s/5-43-2419024
Senast redigerad av Notteliten 2025-02-16 kl. 13:53. Anledning: korrektion
Citera
2025-02-16, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJoker16
Dette er ved rema1000 i meierikvartalet på Lillestrøm.
Ja, der bor det mange slitne sjeler. Samtidig er det kort vei til politi. Ingen navn ennå?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in