Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-02-08, 11:11
Medlem
Ja, många vet att tiotals om inte fler av "Simpsonförutsägelser" har kommit att "slå in"
Nu verkar det "osa katt" om 2025...

Bör vi hålla i hatten?
Preppa?
Trumpeten har sagt till Amerikanarna att dom "inte aka behöva rösta mer"... Vad menas med detta?
Tror just DU att 2025 innefattar total ekonomisk kollaps? Eller ännu värre grejer på ingång?
Diskutera!

https://youtu.be/C7flYhozCd4?si=6SJqeeTB3MQDaUk_
Citera
2025-02-08, 11:23
Medlem
NFCs avatar
Att media påstått att Trump sagt att amerikaner inte behöver rösta mer, är såklart bevis för att Trump är en diktator.
Citera
2025-02-08, 11:29
Avstängd
67arigGubbes avatar
Hehe har trumpeten sagt att de är slutröstat?
Citera
2025-02-08, 11:42
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Ja, många vet att tiotals om inte fler av "Simpsonförutsägelser" har kommit att "slå in"
Nu verkar det "osa katt" om 2025...

Bör vi hålla i hatten?
Preppa?
Trumpeten har sagt till Amerikanarna att dom "inte aka behöva rösta mer"... Vad menas med detta?
Tror just DU att 2025 innefattar total ekonomisk kollaps? Eller ännu värre grejer på ingång?
Diskutera!

https://youtu.be/C7flYhozCd4?si=6SJqeeTB3MQDaUk_
För några timmar sen var det i mitt flöde på youtube något klipp om någon tidsresenär som kommit från långt fram i framtiden och pratat om året 2025 och uppgett datum med någon asteroid och diverse olika andra naturkatastrofer som tydligen ska drabba Tellus.. Ska bli intressant om nu denna påstådda tidsresenär har rätt eller inte... Så det är kanske det som Trump menar med inte behöver rösta mer (om han nu har uttalat sig så, har inte kikat på klippet). Vem vet liksom 🫤
Citera
2025-02-08, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Hehe har trumpeten sagt att de är slutröstat?

27 sekunder långt klipp.
Avslutas ngt mystiskt, men Trumpeten hinner även flika in att han INTE är Kristen, vilket han tidigare tryckt på att han skulle vara ( han är frimurare...)

https://youtu.be/bTm0du4kUH0?si=2pMplvHczcxyvZTf
Citera
2025-02-08, 11:48
Avstängd
67arigGubbes avatar
Citat:
27 sekunder långt klipp.
Avslutas ngt mystiskt, men Trumpeten hinner även flika in att han INTE är Kristen, vilket han tidigare tryckt på att han skulle vara ( han är frimurare...)

https://youtu.be/bTm0du4kUH0?si=2pMplvHczcxyvZTf

Han kan väl inte bli vald en nästa gång eller? Kanske det han menar annars e han psykopat
Citera
2025-02-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
För några timmar sen var det i mitt flöde på youtube något klipp om någon tidsresenär som kommit från långt fram i framtiden och pratat om året 2025 och uppgett datum med någon asteroid och diverse olika andra naturkatastrofer som tydligen ska drabba Tellus.. Ska bli intressant om nu denna påstådda tidsresenär har rätt eller inte... Så det är kanske det som Trump menar med inte behöver rösta mer (om han nu har uttalat sig så, har inte kikat på klippet). Vem vet liksom 🫤

det du sett behöver inte vara ointressant, men till skillnad från "någon tidsresenär" så har alltså "Simpsons" lyckats "träffa rätt" väldigt många gånger.
(Detta beror på att Simpsons skrivs av frimurare, dvs de som kontrollerar alla dessa händelser , vilka inte är "slumper" utan på förhand planerade "events"...
Citera
2025-02-08, 11:51
Bannlyst
Tror de krigen i Gaza och Ukraina tar slut i år?
Citera
2025-02-08, 11:55
Citat:
det du sett behöver inte vara ointressant, men till skillnad från "någon tidsresenär" så har alltså "Simpsons" lyckats "träffa rätt" väldigt många gånger.
(Detta beror på att Simpsons skrivs av frimurare, dvs de som kontrollerar alla dessa händelser , vilka inte är "slumper" utan på förhand planerade "events"...
Jo har sett några klipp med Simpsons predictions oxå. Men förr eller senare så tror jag att en asteroid kommer smälla här. Hur ska man kunna förhindra det när det till och med har strukit förbi.
Citera
2025-02-08, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Han kan väl inte bli vald en nästa gång eller? Kanske det han menar annars e han psykopat

Han har nog drag av det mesta, dock är han framförallt frimurare (läs satanist) och då hans gäng kontrollerar showen så lär det bli i stil med vad han antyder)

För att undvika missförstånd, djävulen kontrollerar ÄVEN "demokraterna" , så inget hade blivit "bättre" med "Biden", spelar f.ö. ingen roll hur någon "röstar", frimureriet spelar upp den teaterföreställning det tänkt sig, oavsett...
Citera
2025-02-08, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Jo har sett några klipp med Simpsons predictions oxå. Men förr eller senare så tror jag att en asteroid kommer smälla här. Hur ska man kunna förhindra det när det till och med har strukit förbi.

iom att du till skillnad från Simpsons inte har någpn känd historik av att ha "förutspått" framtida händelser kanske 50 ggr så är ju din asteroidteori bara av måttligt intresse, men visst, du kan bli sannspådd, rent av troligt förr eller senare, men blir du det om 60 000 år eller imorgon? det är ju av visst intresse...
Citera
2025-02-08, 12:04
Citat:
iom att du till skillnad från Simpsons inte har någpn känd historik av att ha "förutspått" framtida händelser kanske 50 ggr så är ju din asteroidteori bara av måttligt intresse, men visst, du kan bli sannspådd, rent av troligt förr eller senare, men blir du det om 60 000 år eller imorgon? det är ju av visst intresse...
Ja det kan ju jag inte förutspå givetvis. Jag kommer inte från framtiden. Vet ju att det har hänt förut så jag antar bara att det kan vara mycket möjligt att det händer igen. Och händer det igen så hoppas jag att den inte är lika stor och blir lika förödande som när dinosaurierna slogs ut. Men övriga naturkatastrofer verkar ju hända oftare och oftare nu för tiden iaf 🤔
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in