Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
Det är väl om du då får i dig för mycket salt. Och är det inte tråkigt att äta samma rätt varje dag?
Är det så fel med salt?
Alltså det funkar bra. Man får i sig mycket och magen hanterar det lätt. Skönt att ha ris klart i kylen men bara kunna värma på stekpannan, vispa äggen som steker på och kastar i riset och kryddorna jag brukar samt river moroten klart.
Man kan äta mycket av detta "rena råvaror" gör det för musklerna och det är ganska gott. Mycket smak och bra protein samt lättsmält för magen. Svar inte tråkigt. Äta gröt med proteinpulver det är tråkigt och äckligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Sant, det är ju jäst till råga på allt.
Men äter/dricker soja typ surrogaten som säljs som "mjölk", "grädde" etc. kanske kan påverka testosteronet en del. Men inte värre än öl gör. (Öl innehåller östrogen eller derivat av östrogen, det är därför man kan få bitch-tits av öl, inte bara att man blir tjock).
Kikkoman-soja är ok.
Jag höll på att få bitch-tits för 10 år sedan, fick sluta med halva ölransonen.. Då blev kroppen som vanligt igen. Så öla inte, men soja som smaksättare är okej.
Har funderat på det där hur kan öl framstå som manligt när det fan är det mest östrogena du kan dricka vad det verkar? Håller mig till ljus sprit. Vodka, gin, ljus rom, tequila, grappa.