2025-12-27, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazue
Vet inte vad "väll" betyder, men en starkare krona gör förstås att varor prissatta i dollar blir billigare. Men det låter dyrt.
Menar att valutakursens inverkan kan vara en faktor i att priset är lägre nu än tidigare.
Trots det upplever jag att Apple höjer priserna mer än vad inflationen går upp per år. Därför tyckte jag inte att en Mac book air för över 17000 var en bra deal.
Citera
2025-12-29, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Helt ok köp.
Denna visslar förbi allt vad PC är, där den stackars windowslaptopen blott blir en prick i backspegeln i jämförelse.
Jag har några M2 Pro och editerar ProRes-film 4:4:2 som mjukt smör med dessa. Så grattis
Skämtar du.. eller är du bara dum.. En PC med senaste AMD eller Nvidia GPUer springer cirklar runt Apples långsamma skräpdatorer i 99% av alla use-case, men det är klart jämför du bara vilken hårdvara som kan bäst avkoda en specifik j-la videocodec i hw, så förstår jag att du är ganska enögd. Men enögdhet är väl Apple-fanboyens främsta kännetecken?
Citera
2025-12-30, 13:41
Medlem
Köpte en på black Friday-rean. Men med den mindre skärmen. Ångrar kanske lite att jag inte köpte den större, fast den lilla är lätt ta med sig.

Men skulle vilja köpa en extern skärm att koppla den till hemma.

Gillar air generellt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in