2025-02-19, 14:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Har du ringt abortkliniken än? Ditt sinnesslöa svammel är ingen som bryr sig om utan jag håller mig till faktum här så kan du försöka det med kanske?

Detta är alltså ingen diskussion utan jag talar om för dig hur det funkar. Ring som sagt själv om du har någon undran för det är så enkelt att mörda bebisar i månad 9 är inget problem alls i detta delstater och detta är 100% mord och det kan inte ens ni satanister förneka eftersom denna bebis hade klarat sig själv.

Vad svamlar du om? Det är 100% mord och säger du något liknande sinnessjukt igen så kommer jag aldrig mer svara dig. I tredje trimestern är 100% alla aborter mord och det är inget man ens kan ha en diskussion angående så höj din jävla nivå nu.
Jag har liksom svarat dig, men det är intressant att du inbillar dig att det är allt som krävs och göra ett samtal och i dessa månader.(Antar det är därför du inte ville svara, och bara upprepa samma halmgubbe igen, för vi vet redan vad lagen säger och den inte har restriktioner.)
Två, påvisa alla dessa aborter då
Oops, det kan du inte ens.

Och som jag sade, ett telefonsamtal är ingen abort

Nej, ett icke livsdugligt foster som aborteras bort kan aldrig bli mord, även om man skulle ha en lag som det skulle vara mord om man aborterar bort ett foster i 8-9e månaden.
Det är som du förstår en teknisk OMÖJLIGHET.
Citera
2025-02-19, 15:07
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag har liksom svarat dig, men det är intressant att du inbillar dig att det är allt som krävs och göra ett samtal och i dessa månader.(Antar det är därför du inte ville svara, och bara upprepa samma halmgubbe igen, för vi vet redan vad lagen säger och den inte har restriktioner.)
Två, påvisa alla dessa aborter då
Oops, det kan du inte ens.

Och som jag sade, ett telefonsamtal är ingen abort

Nej, ett icke livsdugligt foster som aborteras bort kan aldrig bli mord, även om man skulle ha en lag som det skulle vara mord om man aborterar bort ett foster i 8-9e månaden.
Det är som du förstår en teknisk OMÖJLIGHET.

Svarat mig? Jag har sagt att ditt svammel är helt ointressant. Ring själv runt och förstå själv hur extremt enkelt det är i dessa delstater att få en abort för din tro i frågan är totalt ovidkommande här utan vi håller oss till faktum vilket är att ingen ifrågasätter ens kvinnan och det är bara 100% friska bebisar som mördas för som jag förklarat för dig innan så kallas det annars för MISSFALL.

Skaffa dig nu lite allmänkunskap i ämnet och kom inte tillbaka innan du förstått hur det funkar i verkligheten. Din barnlika tro om saken är nämligen enbart desinformation.
Citera
2025-02-19, 15:15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Svarat mig? Jag har sagt att ditt svammel är helt ointressant. Ring själv runt och förstå själv hur extremt enkelt det är i dessa delstater att få en abort för din tro i frågan är totalt ovidkommande här utan vi håller oss till faktum vilket är att ingen ifrågasätter ens kvinnan och det är bara 100% friska bebisar som mördas för som jag förklarat för dig innan så kallas det annars för MISSFALL.

Skaffa dig nu lite allmänkunskap i ämnet och kom inte tillbaka innan du förstått hur det funkar i verkligheten. Din barnlika tro om saken är nämligen enbart desinformation.
Ja, jag har svarat dig, men du fattar inte att det är mer bakom en abort än ett telefonsamtal.
Och att lagen är som den är har jag berättat sedan hundratals inlägg bort sedan, så vad ska vi med halmgubben att göra.
För telefonsamtalet ger dig ingen abort, bara ett besök i bästa fall.

Vilka mördades?
Du har inte ens påvisat en.

Och ett missfall behöver man inte göra något mer.
Men ett icke livsdugligt foster måste aborteras, och rent tekniskt är mord helt OMÖJLIGT och av enkla anledningen fostret är redan dött

Skojig projicering om jag inte har allmänkunskap, och sen försöker du inte påvisa ett endaste enda av dessa "mord".
Visst är det komiskt, men kanske nästa inlägg kommer det som stödjer dig.
Och lagen vet vi om redan säger man kan göra abort utan anledning, men i praktiken är det bara för undvika stämningar och slippa det som skedde i Texas och där sjukhusen vägrade hjälpa en kvinna med abort så hon kunde överleva sitt döda foster.
Citera
2025-02-19, 17:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, jag har svarat dig, men du fattar inte att det är mer bakom en abort än ett telefonsamtal.

Vad försöker du ens svamla om längre? Det är mer till att boka en abort än att boka en abort? Nej det är det inte. Få en abort i tredje trimestern är precis så oerhört enkelt som att kvinnan ringer och bokar, åker dit och dödar den fullständigt livsdugliga bebisen. Ring och kolla själv eller var tyst.

Sluta även svamla om missfall. Du är liksom mer än lovligt förvirrad.
Citera
2025-02-19, 17:47
Medlem
Citat:
Har du ringt abortkliniken än? Ditt sinnesslöa svammel är ingen som bryr sig om utan jag håller mig till faktum här så kan du försöka det med kanske?

Detta är alltså ingen diskussion utan jag talar om för dig hur det funkar. Ring som sagt själv om du har någon undran för det är så enkelt att mörda bebisar i månad 9 är inget problem alls i detta delstater och detta är 100% mord och det kan inte ens ni satanister förneka eftersom denna bebis hade klarat sig själv.

Vad svamlar du om? Det är 100% mord och säger du något liknande sinnessjukt igen så kommer jag aldrig mer svara dig. I tredje trimestern är 100% alla aborter mord och det är inget man ens kan ha en diskussion angående så höj din jävla nivå nu.
Det sker inga aborter efter ett visst antal veckor av livsdugliga foster , att ett foster lever i livmodern trots avsaknad av viktiga organ som hjärna, lungor , njurar eller andra svåra skador betyder inte att de är livsdugliga utanför livmodern , Fnns dock människor som väljer att gå tiden ut trots att de vet att de fostret när som helst kan dö i livmodern för att det kanske klarar förlossning och lever 15 minuter efter men det är ju ett val , finns även de som väljer bort abort trots att kvinnan är sjuk av graviditeten och väljer hellre att riskera att dö själv , vilket har skett
Citera
2025-02-19, 17:56
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det sker inga aborter efter ett visst antal veckor av livsdugliga foster , att ett foster lever i livmodern trots avsaknad av viktiga organ som hjärna, lungor , njurar eller andra svåra skador betyder inte att de är livsdugliga utanför livmodern , Fnns dock människor som väljer att gå tiden ut trots att de vet att de fostret när som helst kan dö i livmodern för att det kanske klarar förlossning och lever 15 minuter efter men det är ju ett val , finns även de som väljer bort abort trots att kvinnan är sjuk av graviditeten och väljer hellre att riskera att dö själv , vilket har skett

Dessa bebisar man mördar saknar inga organ eller liknande och det ställs inga sådana kontrollfrågor alls utan vill modern mörda bebisen så sker detta. Läs på och sitt inte här och sprid lögner.
Citera
2025-02-19, 21:19
Medlem
Aborter räknas faktiskt inte som en mänsklig rättighet av FN. https://www.hn.se/asikter/ordet-ar-f...8-7152ed01403f

Att bestämma över sin kropp kan vara viktigt men ingen får helt bestämma över sin kropp.
Med nuvarande system så skulle man kunna kalla det kvinnohat då kvinnor har inte rätt att göra en abort under deras graviditeter.
Det blir en svårt fråga för det är ju bra om kvinnor har rätt att få bestämma över sin kropp.
Citera
2025-02-19, 22:43
Medlem
Citat:
Dessa bebisar man mördar saknar inga organ eller liknande och det ställs inga sådana kontrollfrågor alls utan vill modern mörda bebisen så sker detta. Läs på och sitt inte här och sprid lögner.
Du har inte gett en enda riktig källa tiil aborter som sker av friska foster efter den gräns överlevnad utanför livmodern på egen hand är möjlig . I UK går gränsen för abort vid v 24 här i Sverige vid 18 veckor , här i landet sätts det in mycket insatser för att rädda för tidigt födda redan vid v 22-23 i andra länder gör man inga större insatser förrän v 26-27
Citera
2025-02-19, 23:05
Medlem
Citat:

Jeg har ikke snakket om abort i 3 trimester. Om et foster er levedyktig finner en ut lenge før den tid. Så 1 tell til 10 og pust... Ingen grunn til å tilegne meg noe jeg ikke har sagt.
Du er helt åpenbart i en boble...
Citera
2025-02-20, 04:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du har inte gett en enda riktig källa tiil aborter som sker av friska foster efter den gräns överlevnad utanför livmodern på egen hand är möjlig . I UK går gränsen för abort vid v 24 här i Sverige vid 18 veckor , här i landet sätts det in mycket insatser för att rädda för tidigt födda redan vid v 22-23 i andra länder gör man inga större insatser förrän v 26-27

Källor finns miljarder men är du inte villig att ringa själv och därmed faktiskt förstå hur det funkar i praktiken så har du med vilja valt att förbli ignorant och det kan inte jag hjälpa dig med. Sluta nu sprida lögner.

Citat:
Ursprungligen postat av Bergensia
Jeg har ikke snakket om abort i 3 trimester. Om et foster er levedyktig finner en ut lenge før den tid. Så 1 tell til 10 og pust... Ingen grunn til å tilegne meg noe jeg ikke har sagt.
Du er helt åpenbart i en boble...

Svara inte mig då. Jag pratar om det uppenbara mordet som sker i 100% av alla tredje trimestern aborter så svamla du om ditt egna i någon annan tråd då.
Citera
2025-02-20, 06:02
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad försöker du ens svamla om längre? Det är mer till att boka en abort än att boka en abort? Nej det är det inte. Få en abort i tredje trimestern är precis så oerhört enkelt som att kvinnan ringer och bokar, åker dit och dödar den fullständigt livsdugliga bebisen. Ring och kolla själv eller var tyst.

Sluta även svamla om missfall. Du är liksom mer än lovligt förvirrad.
Så påvisa en då
Självklart kommer du aldrig få göra abort utan pratat med någon läkare och psykolog, och du kan inte vara så korkad att inbilla dig annat.
Men påvisa en sådan abort med ett livsdugligt foster, men oops det kan du inte ens.(Verkar som du missat att kvinnor vill föda sina barn vid denna tidpunkt )

Men det är hysteriskt komiskt du tror en receptionist gör annat än än bokar en läkartid, ingen kan vara så dum, men oops.

Vid missfall sköter kroppen allt och inget behövs göras som tex abort, och på tal om förvirring då du verkar inbilla dig annat
Citat:
Vilka lögner?
Ett telefonsamtal är inte en abort

Och du inte ens påvisat en enda sådan abort på livsdugligt foster i 8-9e månaden
Citat:
Och det kommer aldrig komma heller och för användaren redan vet om att vi inte tror på hens lögner.
Och det är så komiskt att den inbillar sig en receptionist är annat än ett sätt och boka ett möte, men sen påvisa det skett aborter vid 8-9 månaden KOMMER ALDRIG.
Fråga hen många ggr nu, och springer och gömmer sig var gång när detta ska presenteras.
Citat:
Källor finns miljarder men är du inte villig att ringa själv och därmed faktiskt förstå hur det funkar i praktiken så har du med vilja valt att förbli ignorant och det kan inte jag hjälpa dig med. Sluta nu sprida lögner.

Svara inte mig då. Jag pratar om det uppenbara mordet som sker i 100% av alla tredje trimestern aborter så svamla du om ditt egna i någon annan tråd då.
EN receptionist utför inga aborter
Och så var det lilla faktumet att du inte kan påvisa att det sker med livsdugliga foster i 8-9 månaden.

Och det är omöjligt att mörda någon som inte längre är livsdugligt, inte heller påvisar du dessa morden i 8-9
Du vet den lilla petitessen
Citera
2025-02-20, 06:07
Hur har det ens kunnat definierats som mänsklig rättighet när det bara är vi kvinnor som bli kan gravida. Ett efterblivet språkbruk, eufemismer, även om jag är för frihet att få mörda foster. Det minsta är dock att betala kalasen själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in