Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-10, 18:33
Medlem
Denna tråden ska sig handla om, fakta, skvaller, tankar och nyheter kring Nicci. Vilket en del verkar ha fått om bakfoten.

Ni som undrar vad vissa av oss, bl a jag reagerat på. Det är det karaktärsmord N med familj bedrivit mot A.

Bara att googla där finns sms och text från Nicci till A som lagts upp på en skvallersida av henne själv och A skickat också eftersom N kom med påhopp och då bröt helvetet löst. A försökte reda ut det. Tydligen är "förlåt" inget de accepterar från andra men kräver att bli "förlåtna".

Nicci avstod från underhåll till C (detta skröt hon om🤦‍♀️ på sm ) hellre än att ange A som pappa. Hon sa att hon inte fått ett rött öre av A, när det är HON som avstod det. På så vis kunde A inte lägga sig i om hon var ensam vårdnadshavare. Hon flyttade till Spanien i flera månader med C och familj.

A var maktlös och chockad redan innan och polisanmälan med extra "bevis" (undrar om hon läste det här) ett halvår in i utredning. Varje gång han försökte öppna sig kom hatet och hoten från en galen Nicci. Som sagt sms och text finns att läsa bla på nyheter 24 till de som undrar.
Citera
2025-05-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Denna tråden ska sig handla om, fakta, skvaller, tankar och nyheter kring Nicci. Vilket en del verkar ha fått om bakfoten.

Ni som undrar vad vissa av oss, bl a jag reagerat på. Det är det karaktärsmord N med familj bedrivit mot A.

Bara att googla där finns sms och text från Nicci till A som lagts upp på en skvallersida av henne själv och A skickat också eftersom N kom med påhopp och då bröt helvetet löst. A försökte reda ut det. Tydligen är "förlåt" inget de accepterar från andra men kräver att bli "förlåtna".

Nicci avstod från underhåll till C (detta skröt hon om🤦‍♀️ på sm ) hellre än att ange A som pappa. Hon sa att hon inte fått ett rött öre av A, när det är HON som avstod det. På så vis kunde A inte lägga sig i om hon var ensam vårdnadshavare. Hon flyttade till Spanien i flera månader med C och familj.

A var maktlös och chockad redan innan och polisanmälan med extra "bevis" (undrar om hon läste det här) ett halvår in i utredning. Varje gång han försökte öppna sig kom hatet och hoten från en galen Nicci. Som sagt sms och text finns att läsa bla på nyheter 24 till de som undrar.
Inget av det du skriver om nu har med faderskapet att göra. Faktum är att det är inte mycket som har med den saken att göra.
Citera
2025-05-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Dom har inte bedömt honom som farlig . Tvärtom.
Du letar efter något lämpligt som stämmer in på hur du vill att det skall vara just nu. Precis som samma personer har gjort sen start.

Dom har faktiskt kommit en bit med saker och ting. Det borde du veta …men det gör du inte. Det märks ju rätt tydligt.

Att A gillar något inlägg på nåt barn här och där visar ju inte hur det ser ut irl. Men kan förstå att en del gärna vill tro det. Men nope, så är det inte.

Sen är det inte han som har rätt till umgänge. Det är C.

Hur vet du allt detta du som inte är insatt????

Snacka om att ha hög svansföring för någon som "inte vet men tror" eller fått höra av släkting till en släkting 🙄 du är bara pinsam nu faktiskt. Ja C har rätt till umgänge som J och Nicci sett till hon inte får förrän det passar dem.
Citera
2025-05-10, 18:44
Medlem
Citat:
Inget av det du skriver om nu har med faderskapet att göra. Faktum är att det är inte mycket som har med den saken att göra.

Vem pratar om faderskap, pratar om att Nicci och mormor ville uppenbart vara ensamma vårdnadshavare de pratades också om i podden, hur mormor var istället för pappa. Faderskapstest som A frågade om och Nicci nekat, du som vet, varför om det är så glasklart???? Varför neka honom att ta det om han nu blivit tveksam?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-05-10 kl. 18:46.
Citera
2025-05-10, 18:46
Medlem
Citat:
Hur vet du allt detta du som inte är insatt????

Snacka om att ha hög svansföring för någon som "inte vet men tror" eller fått höra av släkting till en släkting 🙄 du är bara pinsam nu faktiskt. Ja C har rätt till umgänge som J och Nicci sett till hon inte får förrän det passar dem.
Det är inte deras sak att bestämma om umgängesrätten. Kolla med dom som arbetar med det så får du samma svar.
Citera
2025-05-10, 18:47
Medlem
Citat:
Vem pratar om faderskap, pratar om att Nicci och mormor ville uppenbart vara ensamma vårdnadshavare de pratades också om i podden, hur mormor var istället för pappa. Faderskapstest som A frågade om och Nicci nekat, du som vet, varför om det är så glasklart???? Varför neka honom att ta det om han nu blivit tveksam?
Han är inte tveksam om att han är far.
Citera
2025-05-10, 18:52
Medlem
Citat:
Dom har inte bedömt honom som farlig . Tvärtom.
Du letar efter något lämpligt som stämmer in på hur du vill att det skall vara just nu. Precis som samma personer har gjort sen start.

Dom har faktiskt kommit en bit med saker och ting. Det borde du veta …men det gör du inte. Det märks ju rätt tydligt.

Att A gillar något inlägg på nåt barn här och där visar ju inte hur det ser ut irl. Men kan förstå att en del gärna vill tro det. Men nope, så är det inte.

Sen är det inte han som har rätt till umgänge. Det är C.

Du har ju inte läst ett ord av det jag skrivit. Det va PRECIS de jag skrev.
Nä C har rätt till båda sina föräldrar inte tvärtom, men de verkar ju den du dyrkar tycka. Slutdiskuterat eftersom du inte kan läsa ordentligt & omvandlar det som skrivs. Extremt tröttsamt.
Citera
2025-05-10, 18:53
Medlem
Ni som har J på er story, kolla hennes fråga till "oss" som kritiserar om maten.
Hon undrar om man har fem barn inkluderar små barn och alla får var sin pizza och inte är mätta får de mer mat då, vad tycker vi? Är hon sann???

Menar hon och att C (17 månader) får mat i samma mängd som en hel pizza???
Kvalificerat skitsnack för det första för det andra de behöver hjälp på så många plan!
De förnekar aldrig sig själva och tycker de är så himla smarta🤦‍♀️

Helt tyst om att Nicci mammaskammar. Sitter och skryter om att hon är den som bestämmer verkar vara extremt viktigt för Nicci, att bestämma, snarare än att vara lyhörd.
Min undran är, vem för C:s talan när soc uppenbarligen inte gör?? 😔 🤷‍♀️
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-05-10 kl. 19:13.
Citera
2025-05-10, 18:54
Medlem
Citat:
Han är inte tveksam om att han är far.
Hur vet du det? Svara på rak fråga för en gångs skull!
Citera
2025-05-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Du har ju inte läst ett ord av det jag skrivit. Det va PRECIS de jag skrev.
Nä C har rätt till båda sina föräldrar inte tvärtom, men de verkar ju den du dyrkar tycka. Slutdiskuterat eftersom du inte kan läsa ordentligt & omvandlar det som skrivs. Extremt tröttsamt.

Helt enig, med dig, vi som vet vi vet, det är så glasklart för mig. Inte första gången i historien myndigheter blivit manipulerade av gaslightare.

Undrar vem som för C:s talan om umgängesrätt då varken Nicci, J och myndigheter verkar göra?🤷‍♀️
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-05-10 kl. 19:10.
Citera
2025-05-10, 19:18
Medlem
Citat:
Hur vet du det? Svara på rak fråga för en gångs skull!
Det här påståendet om att jag inte svarar si eller så osv som kommer ganska ofta när jag skriver något. Ibland direkt till mig och ibland om mig. Speciellt från dig och en till. Ni liksom eldar på varann.
Jag brukar inte skriva att jag upplever samma sak från dig och en till. Jag går vidare med att ”det fick jag inget svar på”.
Antingen så svarar och frågar vi varann på ett vettigt sett…eller så gör vi det inte.

Men att hugga i varannat inlägg på mig och be på om detaljer i vartannat gör mig inte så sugen att detaljera mig.

I vilket fall som helst så har han aldrig varit osäker på att han är far till C.
Citera
2025-05-10, 19:19
Medlem
Citat:
Helt enig, med dig, vi som vet vi vet, det är så glasklart för mig. Inte första gången i historien myndigheter blivit manipulerade av gaslightare.

Undrar vem som för C:s talan om umgängesrätt då varken Nicci, J och myndigheter verkar göra?🤷‍♀️
Ja då har vi ett lysande exempel här igen 🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in