Citat:
Ursprungligen postat av
Chewgum
Det är väl snarare idioter till förare som måste bort från våra vägar. Bestämmer man sig för att göra en idiotisk omkörning av en tankbil med dåligt väglag, dessutom i en äldre bil, får man skylla sig själv. Som tur var förolyckades ingen utomstående.
Det är lättare att identifiera och avlägsna farliga bilar i trafiken jämfört med att identifiera och avlägsna farliga förare. De förstnämnda kan man skilja ut objektivt med de senare blir ett mer subjektivt urval.
Gammal 740 med bakhjulsdrift, inga airbags, inget antisladd eller antispinn hör hemma på soptippen.