• 4
  • 5
2025-01-26, 12:02
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Du drar upp andra fall och slänger ut lösryckta citat och vill jämföra de för att få fram din poäng.

Detta är en evighetsdiskussion där du och jag står på helt motsatta sidor och inget jag säger kommer att få dig se detta som jag ser på det. Så jag väljer att avsluta denna diskussionen här.

Vårt uppdrag är gentemot admins på denna sidan - om du anser att modereringen i forumet är så tokig så får du gärna välja dig till valfri admin och ta det med dem.

Vadå lösryckta citat? De citerade inläggen finns i den länkade tråden och handlar om ett inlägg som är identiskt med de jag klagat på. Men där ni bedömmer helt olika.

Såhär skrev du i den andra tråden:
Citat:
Du har inte fått en varning för 1,08. Du har fått en varning för 0,03. Man får lov att använda sig av hård ton och invektiv här på flashback så länge som man samtidigt håller sig till topic. Du är inte alls on topic utan ger dig in i ett tjafs med din motståndare. Det drar tråden off topic. Även jag hade varnat för detta.

Utifrån det inlägget så bör ju detta inlägg raderas och varnas för som det andra, men tydligen är reglerna olika för olika användare:

Citat:
Du är helt väck i dina "tankegångar". Low-leftie tyvärr. Nu när det är jobbigt att förklara sitt feltänk är alla dumma mot dig. Stackare.
Nej, du har inte rätt i någon post i denna tråden tyvärr.
2025-01-26, 13:54
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vadå lösryckta citat? De citerade inläggen finns i den länkade tråden och handlar om ett inlägg som är identiskt med de jag klagat på. Men där ni bedömmer helt olika.

Såhär skrev du i den andra tråden:

Utifrån det inlägget så bör ju detta inlägg raderas och varnas för som det andra, men tydligen är reglerna olika för olika användare:

Du kommer inte att få andra svar för att du ställer samma fråga om och om igen. Jag har gett dig svar och kommer inte att fortsätta denna diskussionen med dig.
2025-01-26, 14:00
Citat:
Du kommer inte att få andra svar för att du ställer samma fråga om och om igen. Jag har gett dig svar och kommer inte att fortsätta denna diskussionen med dig.

Du har ju gjort två helt olika bedömningar för samma typ av inlägg, vilket är ganska genomskinligt och anmärkningsvärt.
2025-01-26, 14:10
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Du har ju gjort två helt olika bedömningar för samma typ av inlägg, vilket är ganska genomskinligt och anmärkningsvärt.

Nej - du drar upp en tidigare klagomålstråd och ett lösryckt citat i den - jämför den med detta - för att du ska få rätt. Du har diskuterat ditt tidigare klagomål och fått en bedömning av det i den tråden. Det är utagerat. Här rör det detta klagomålet. Det finns förutsättningar kring den förra tråden och förutsättningar här som gör att jag utifrån ser det på olika sätt.

Återigen. Om du känner dig så orättvist utsatt för att du får inlägg raderade och för att de inlägg du vill ha raderade inte raderas - och om du nu tycker modereringen är så usel i den aktuella tråden - vänd dig till admins med det här så får de göra en bedömning av det hela.

Jag kommer inte att svara mer i denna tråden nu.
2025-01-29, 11:51
Moderator
Maviels avatar
Då admin5 uttalat sig i efterföljaren till denna tråd är ämnet avslutat. Denna tråd låses.

/Moderator
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in