Citat:
Du drar upp andra fall och slänger ut lösryckta citat och vill jämföra de för att få fram din poäng.
Detta är en evighetsdiskussion där du och jag står på helt motsatta sidor och inget jag säger kommer att få dig se detta som jag ser på det. Så jag väljer att avsluta denna diskussionen här.
Vårt uppdrag är gentemot admins på denna sidan - om du anser att modereringen i forumet är så tokig så får du gärna välja dig till valfri admin och ta det med dem.
Detta är en evighetsdiskussion där du och jag står på helt motsatta sidor och inget jag säger kommer att få dig se detta som jag ser på det. Så jag väljer att avsluta denna diskussionen här.
Vårt uppdrag är gentemot admins på denna sidan - om du anser att modereringen i forumet är så tokig så får du gärna välja dig till valfri admin och ta det med dem.
Vadå lösryckta citat? De citerade inläggen finns i den länkade tråden och handlar om ett inlägg som är identiskt med de jag klagat på. Men där ni bedömmer helt olika.
Såhär skrev du i den andra tråden:
Citat:
Du har inte fått en varning för 1,08. Du har fått en varning för 0,03. Man får lov att använda sig av hård ton och invektiv här på flashback så länge som man samtidigt håller sig till topic. Du är inte alls on topic utan ger dig in i ett tjafs med din motståndare. Det drar tråden off topic. Även jag hade varnat för detta.
Utifrån det inlägget så bör ju detta inlägg raderas och varnas för som det andra, men tydligen är reglerna olika för olika användare:
Citat:
Du är helt väck i dina "tankegångar". Low-leftie tyvärr. Nu när det är jobbigt att förklara sitt feltänk är alla dumma mot dig. Stackare.
Nej, du har inte rätt i någon post i denna tråden tyvärr.
Nej, du har inte rätt i någon post i denna tråden tyvärr.