• 1
  • 2
2025-01-19, 16:34
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Satt i en annan tråd och det uppstod tjafs om att polisen kan skydda människor osv vilket jag motsatte mig så startar därför denna tråd.

Vad säger ni som är pålästa skyddar polisen människor som är i trubbel? Som blir hotade osv..

Läste en kommentar och vet inte om den är sann eller inte när jag kollade på en dokumentär på Youtube, här kommer den.

Jobbar som insats polis men har tidigare varit på personskydd och om jag ska vara ärlig så gör ni nog bäst i att hålla er borta från att prata med oss då vi aldrig skyddar källa .

https://youtu.be/qEjYfpQxZ9k?si=vPgURRXOfgIch9rv

Så snälla försök hålla er till tråden och skippa rasist kortet jag är ute efter sanningen...
Citera
2025-01-19, 16:55
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Det beror på situation. Oftast kan dom inte det eftersom brott stoppas väldigt sällan innan dom inträffar.
Citera
2025-01-19, 16:59
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Det beror på situation. Oftast kan dom inte det eftersom brott stoppas väldigt sällan innan dom inträffar.
Han i klippet förhindrade ett mord ju varför skyddar man ej honom?
Citera
2025-01-19, 17:14
beror på hur snut-tätt området är.

det patrulleras alltför lite i Sverige, tycker jag
Citera
2025-01-19, 17:39
Medlem
Skyddet är väl mer en pappersprodukt.. ser bra ut men gör ingen nytta.

Typ, jobbar du hela livet och betalar 75% skatt har vi detta skydd att sälja till dig.. random skattebetalare tänker, fyfasen, detta låter ju kanon.. verkligheten är dock att man inte fått ett skit, men har vart en duktig skatteslav åt en jävla massa äckliga psykopatparasiter.
Senast redigerad av NitzerAc3 2025-01-19 kl. 17:48.
Citera
2025-01-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Han i klippet förhindrade ett mord ju varför skyddar man ej honom?