2026-03-19, 18:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Jaha så han har vart bög hela tiden? Kommer han börja fjolla sig ännu mer nu? Klart han kommer det. Han skämmer ju ut bodybuilders. Räcker inte med att han är kort som en liten flicka. Han är bög också.

Han kanske borde byta kön? Satsa på kvinnlig bodybuilding.

Innan jag fick reda på att han var bög så tänkte jag säga att det finns en 20årig litauer som är som Benjoo. Gapar på stan att han tar steroider. När polisen kommer. https://www.youtube.com/watch?v=usRTRdTic-Q

Är bara att han liknar Benjoo för han gapar om steroider. Genetiskt är han överlägsen Benjoo.

121 kg... Kroppsvikt i den formen
Senast redigerad av PingPongZong 2026-03-19 kl. 19:32.
Citera
2026-03-20, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jaha så han har vart bög hela tiden? Kommer han börja fjolla sig ännu mer nu? Klart han kommer det. Han skämmer ju ut bodybuilders. Räcker inte med att han är kort som en liten flicka. Han är bög också.

Innan jag fick reda på att han var bög så tänkte jag säga att det finns en 20årig litauer som är som Benjoo. Gapar på stan att han tar steroider. När polisen kommer. https://www.youtube.com/watch?v=usRTRdTic-Q

Är bara att han liknar Benjoo för han gapar om steroider. Genetiskt är han överlägsen Benjoo.

Vettefan om han är bög eller om det bara är publicity stunt, det samma som att han skyller på sin genetik för att han är liten, han säger att han är bög för att han inte får några kvinnor.
Citera
2026-03-20, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

Ja man tycker Benjoo borde vara större då han blastar Tren och allt mellan himmel och jord.
Citera
2026-03-24, 13:17
Medlem
Den här killen har problem. Jag kommenterade några gånger och han blockade mig och mängder av andra. Jag gav honom ett träningsråd och han kallade det hat kommentar!! Hans senaste video så sitter han och åker på en vespa fram och tillbaka. Jag tror hans youtube kanal kommer att dö ut. För att träna och trycka i sig steroider så är han liten. Som sagt han mår inte bra.
Citera
2026-03-24, 13:55
Medlem
Jag undrar om Benjamin på riktigt har någon form av lättare utvecklingsstörning, han är 30 men beter sig mer som en 15 åring, hans tankar och resonemang är som ett barns, han gör saker som alla andra gjorde bort när man fyllde 18, som att skaffa fula tatueringar, det han fyller kroppen med nu är ju som taggtråd och tribaler var på 90-00 talet.

Sättet hur han är barnsligt förtjust i sig själv, hur han ber folk på gymmet gissa hur många reps han klarar, hur han känslomässigt klarar motgångar. Killen har haft 1 bra månad som PT och beter sig som när man fick första checken efter sommarjobbet i nian.

En annan sak som han nämnt är att hans föräldrar lät honom umgås med barn med speciella behov när han var liten, för att han skulle lära sig respektera andra osv, men det känns mer som att han gick i en särklass och hans pappa inte hade hjärta att förklara det för honom?

Det enda som är 100% med Benjo är att vid varje framgång så kommer han falla stenhårt igen, det är bara att bläddra i hans videos på YouTube, sen är det lustigt att han kommer undan med hur många versioner det finns av vad som hände när han förlorade jobbet som lärare, när den uppenbara anledningen var att han var creepy mot ung tjejer, det är ju bara en månad sedan han satt hög och grinade över det och sade att han skulle vilja gå tillbaka i tiden för att slå tjejerna i 3e klass.
Citera
2026-03-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Jag undrar om Benjamin på riktigt har någon form av lättare utvecklingsstörning, han är 30 men beter sig mer som en 15 åring, hans tankar och resonemang är som ett barns, han gör saker som alla andra gjorde bort när man fyllde 18, som att skaffa fula tatueringar, det han fyller kroppen med nu är ju som taggtråd och tribaler var på 90-00 talet.

Sättet hur han är barnsligt förtjust i sig själv, hur han ber folk på gymmet gissa hur många reps han klarar, hur han känslomässigt klarar motgångar. Killen har haft 1 bra månad som PT och beter sig som när man fick första checken efter sommarjobbet i nian.

En annan sak som han nämnt är att hans föräldrar lät honom umgås med barn med speciella behov när han var liten, för att han skulle lära sig respektera andra osv, men det känns mer som att han gick i en särklass och hans pappa inte hade hjärta att förklara det för honom?

Det enda som är 100% med Benjo är att vid varje framgång så kommer han falla stenhårt igen, det är bara att bläddra i hans videos på YouTube, sen är det lustigt att han kommer undan med hur många versioner det finns av vad som hände när han förlorade jobbet som lärare, när den uppenbara anledningen var att han var creepy mot ung tjejer, det är ju bara en månad sedan han satt hög och grinade över det och sade att han skulle vilja gå tillbaka i tiden för att slå tjejerna i 3e klass.

Såg på IG att han är ute och reser. Verkar som han röker på.
Han ser då påverkad ut.
Citera
2026-03-24, 20:24
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:

Nog gränsfall till intellektuell funktionsnedsättning för han har ju ändå kunnat ta körkort och så. Men han har nog bara 80-85 IQ

Han kanske har varit gravt mobbad och har världens sämsta självkänsla och måste försöka hävda sig på olika sätt p.g.a. det.
Citera
2026-03-24, 20:31
Medlem
Telepatisks avatar
Haha så ful Pygmé-motorcykel han har, men den passar ju honom förvisso

Han tycker att den är unik och "badass" men den ser ju fan bara gay ut som fan!
Citera
2026-03-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

HAHHAH, skrattade högt åt den sista meningen!

Inte pallat att kolla något av hanns senaste videos, blir så mentalt utmattad utav hur han för sig och pratar.
Citera
2026-03-25, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Vad är det för cykel ens? Den låter ju som en lätt-mc typ.
Citera
2026-03-29, 10:26
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Mm nog en 125 cc, verkar vara vanligt där.

EDIT: Missade att skriva förra gången, någon galning som cyklar in precis framför honom:
https://youtu.be/9zmbqA0gTjw?t=960
Citera
2026-03-30, 21:34
Medlem
Citat:

Benjoos dröm var ju muskler, tatueringar och en motorcykel.
Så antar han är lycklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in