• 1
  • 2
2025-01-17, 12:04
Medlem
Denna fråga är ju så porrigt att det saknas liksom någon relevans men ändå.

Känner ni någon vara mamma/pappa har legat med någon yngre som tex gick i eran klass på gymnasiet eller universitetet? Alternativt har du legat med någon klasskamrats mamma/pappa?

Det närmsta jag har haft var att jag har legat med en morsa och konstigt nog berättade hon om mig till hennes dotter (som var 6 år yngre) och skakade hand med mig från en busstation. Kanske det närmaste dotter-mor moment jag har haft , hon fattar inte liksom att mina spermier fanns på hennes bröstkorg några veckor innan.

Det mest bisarra jag har varit med om är min polares pappa raggade på min klasskamrat via Lunarstorm och hon var adopterad från Sri Lanka. Bara just att det står att hon får runka av honom i soffan var lite sådär "Wow". Nu var detta 2002 så det här med skärmdumpar och spridning fanns inte men vissa hade sett från henne dator vad han skrev. Hon var förvisso 15 så inget olagligt hade skett.

Så , var har ni upplevt eller hört?
Citera
2025-01-17, 16:48
Medlem
Ingen?
Citera
2025-01-17, 17:57
Medlem
Sereenas avatar
Min mor har för vana att skaffa "karlar" i min ålder eller tom yngre, oftast ganska nyinvandrade sådana, eller tom direktimporter, och vägrar fatta att dom endast är där för ekonomisk vinning och/eller fördelar i processen att få komma hit/stanna här (hon är en riktig rugguggla, och lite eljest)...
Citera
2025-01-17, 18:31
Medlem
HBTKuks avatar
En kompis till mig drog över sin kompis morsa under skoltiden. Han har fortsatt lite på samma bana resten av livet.
Citera
2025-01-17, 19:48
Medlem
Sleepdancers avatar
Vår gympalärare Maggan knullade en elev och tog han på kuken på stan sägs det. Hon gick också in i vårt duschrum och tittade på oss när vi duschade och sa "asch jag har väl sett snoppar förr" vår lärare tog sig i skrevet framför tjejerna. Japp det var 90 talet i ett nötskal. Hade blivit fullt kaos idag om samma sak hände.

Hon var väl även någons mamma.
Citera
2025-01-18, 12:57
Medlem
FortuneTellers avatar
För några år sedan hade jag KK-relation med en väns mamma. Hon fick känslor för mig och ville berätta det för sin dotter. Jag backade direkt.
Senast redigerad av FortuneTeller 2025-01-18 kl. 13:07.
Citera
2025-01-18, 13:16
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Nu var detta 2002 så det här med skärmdumpar och spridning fanns inte men...
Det är allmänt känt att ta skärmdumpar blev möjligt endast fr.o.m år 2003.

Vad gäller ämnet så åkte vi med klassen till Gotland när jag gick i nian. Vi hade hyrt cyklar som vi cyklade omkring med på natten. Tre stycken var tandemcyklar. En klasskompis mamma var med på resan och hon föreslog att vi tog en kvällstur till Visby. I Visby drack hon lite och på vägen hem blev jag kåt av att se hennes rumpa framför mig vilket jag kommenterade. Det slutade med att vi knullade bakom några buskar på vägem hem och jag förlorade svendomen.

Dagen efter verkade mamman lite generad men jag tackade henne och nämnde att jag gärna ville upprepa det. Tyvärr undvek hon mig ganska mycket under resten av tiden på Gotland så det blev inget mer knulla då. På vägen hem från Gotland råkade vi båda behöva gå på toaletten på samma gång och jag fick kyssa henne lite smabbt innan någon gick förbi.

Det blev inget mer äventyr med mamman när ni var tillbaka i vår egen stad.
Citera
2025-01-18, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Det är allmänt känt att ta skärmdumpar blev möjligt endast fr.o.m år 2003.

Vad gäller ämnet så åkte vi med klassen till Gotland när jag gick i nian. Vi hade hyrt cyklar som vi cyklade omkring med på natten. Tre stycken var tandemcyklar. En klasskompis mamma var med på resan och hon föreslog att vi tog en kvällstur till Visby. I Visby drack hon lite och på vägen hem blev jag kåt av att se hennes rumpa framför mig vilket jag kommenterade. Det slutade med att vi knullade bakom några buskar på vägem hem och jag förlorade svendomen.

Dagen efter verkade mamman lite generad men jag tackade henne och nämnde att jag gärna ville upprepa det. Tyvärr undvek hon mig ganska mycket under resten av tiden på Gotland så det blev inget mer knulla då. På vägen hem från Gotland råkade vi båda behöva gå på toaletten på samma gång och jag fick kyssa henne lite smabbt innan någon gick förbi.

Det blev inget mer äventyr med mamman när ni var tillbaka i vår egen stad.

Låter hett. Hur såg hon ut?
Citera
2025-01-19, 16:00
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Låter hett. Hur såg hon ut?
Hon var en av de kortare kvinnor vilka man ser ibland. Idag hade hon varit ganska mycket kortare än jag men ändå knullvänlig eftersom att hon även var lite späd i kroppsformen. När jag var femton var jag en av de längre i klassen och hennes längd var helt perfekt för mig då. Jag såg aldrig hennes bröst men de kändes fina under tröjan.
Citera
2025-01-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Hon var en av de kortare kvinnor vilka man ser ibland. Idag hade hon varit ganska mycket kortare än jag men ändå knullvänlig eftersom att hon även var lite späd i kroppsformen. När jag var femton var jag en av de längre i klassen och hennes längd var helt perfekt för mig då. Jag såg aldrig hennes bröst men de kändes fina under tröjan.

Hur var åldersskillnaden och var kom du på henne?
Citera
2025-01-19, 16:24
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepdancer
Vår gympalärare Maggan knullade en elev och tog han på kuken på stan sägs det. Hon gick också in i vårt duschrum och tittade på oss när vi duschade och sa "asch jag har väl sett snoppar förr" vår lärare tog sig i skrevet framför tjejerna. Japp det var 90 talet i ett nötskal. Hade blivit fullt kaos idag om samma sak hände.

Hon var väl även någons mamma.
Samma sak hände hos oss. Vår kvinnliga medelålders ogifta gympalärare var väldigt noggrann med att gå runt i vårt omklädningsrum efter gympan för att se till att alla duschade. Hon hävdade att det tydligen slarvades med sådant i vissa klasser. Dock inte i våran. Ändå stod hon där och glodde varje gång. Som tretton-fjortonåring förstod man inte bättre men det var helt klart så att det där med duschslarvandet bara var ett svepskäl. Det här var också tidigt nittiotal.

Mycket sånt som förekom på den tiden. Idag hade det blivit ramaskri men då var det som det var.
Citera
2025-01-20, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Samma sak hände hos oss. Vår kvinnliga medelålders ogifta gympalärare var väldigt noggrann med att gå runt i vårt omklädningsrum efter gympan för att se till att alla duschade. Hon hävdade att det tydligen slarvades med sådant i vissa klasser. Dock inte i våran. Ändå stod hon där och glodde varje gång. Som tretton-fjortonåring förstod man inte bättre men det var helt klart så att det där med duschslarvandet bara var ett svepskäl. Det här var också tidigt nittiotal.

Mycket sånt som förekom på den tiden. Idag hade det blivit ramaskri men då var det som det var.

Vad hon snygg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in