2025-01-17, 11:40
Medlem
Har Stora Problem Med Allente Ingen Klar Bild På En Månad .blir Bara Mosaik I Bilden ,vill Veta Om Fler Har Problem Så Jag Kan Gå Vidare Till Allente
Citera
2025-01-17, 11:42
Medlem
Tyvärr brukar TV leverantörer ha värdelös kundtjänst, men ge det ett försök där till att börja med
Citera
2025-01-17, 12:01
Medlem
supremanics avatar
Jag har inte problem med bild, men om du ändå tänker ringa dem så kan du be dem dra åt helvete från mig. Jävla skurkföretag.
Citera
2025-01-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Jag har inte problem med bild, men om du ändå tänker ringa dem så kan du be dem dra åt helvete från mig. Jävla skurkföretag.
Ajfan
Berätta i korthet om du har tid, är själv nöjd så långt men är oxo inne på mina gratis månader (7) st.
Har alltså inte behövt börja välja utbud i tid och otid…
Citera
2025-01-17, 16:50
Medlem
Kabeltattarens avatar
Iptv eller parabol? Och varför har du inte ringt kundtjänst?
Citera
2025-01-17, 17:26
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubben57
Har Stora Problem Med Allente Ingen Klar Bild På En Månad .blir Bara Mosaik I Bilden ,vill Veta Om Fler Har Problem Så Jag Kan Gå Vidare Till Allente

Vad är det du vill göra?
Citera
2025-01-17, 17:27
Avstängd
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyboySeven
Vad är det du vill göra?

Han Vill Ha En Klar Bild.
Citera
2025-01-17, 20:07
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Han Vill Ha En Klar Bild.

Aha

Ja det vill vi nog alla
Citera
2025-01-18, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubben57
varit i kontakt med vad dom kallar kundtjänst 10gånger utan resultat,har bredbandstv
Citera
2025-02-07, 03:08
Medlem
Framtyrs avatar
Allente är ett riktigt skit företag, lockar unga människor till Spanien för att jobba för motsvarande existensminimum i Sverige, sedan byter man personal som man byter underkläder.

För tillfället har dom två kontor i Spanien, ett i Malaga och ett i Torrevieja. Men dessa stackars kundservice anställda måste sitta och ljuga i varje samtal och påstå att man sitter i Kalmar.

Om du inte ljuger får du sparken 🤣

Edit: Tyvärr är majoriteten utav Allentes kunder pensionärer/boomers och kommer aldrig läsa detta eller förstå hur pantade i huvudet dom är som göder ett sådant här företag.
Senast redigerad av Framtyr 2025-02-07 kl. 03:26.
Citera
2025-02-08, 18:35
Medlem
Bumpar upp denna tråd, upplever någon problem att streama med allente appen, sjukt störande går bra ett tag sedan får jag upp "okänt problem med appen" sedan kommer felkod PN01. Den felkoden handlar tydligen om interna nätverksproblem i mitt nätverk vilket inte stämmer för 5 öre. Provat installera om appen, men samma skit fortfarande. Började i Torsdag dessa problem......
Citera
2025-02-08, 18:45
Medlem
godboys avatar
Ursäkta kanske dum fråga, men vad är fördelen att ta sina streamingtjänser genom Allente eller annat företag och direkt genom Netflix, Sky, Prime, Max m fl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in