2025-01-14, 17:15
Medlem
RollonHomies avatar
I sin debattartikel i dagens Expressen börjar han med...
Citat:
"Ibland har jag skämtat om att jag någon gång vill skriva en artikel med rubriken: HETEROSEXUALITET. DAGS ATT FÖRBJUDA?

För att i stycket efter skriva...
Citat:
”Men allvarligt. Tänk vad det skulle innebära."

Gardell tycker att heterosexualitet borde förbjudas, av den orsaken att heterosexuella män föraktar kvinnor, bögar och transpersoner. Att heterosexuella män mördar, våldtar och misshandlar kvinnor. Att heterosexuella män inte tillåter att kvinnor får gå klädda som de vill och att de nekar kvinnor utbildning och jobb. Att heterosexuella män tycker det är manligt att sätta på andra män i röven, men inte själva vill bli påsatta.
Citat:
Det sorgliga är att det är sant...

Han nämner dock inte något om att det finns heterosexuella kvinnor som mördar, hotar och misshandlar sina män. Att det finns heterosexuella kvinnor som hatar homosexuella och transpersoner. Men jag antar att han räknar in kvinnor också, eftersom han vill förbjuda heterosexualitet.

Att det finns homosexuella män och kvinnor som också mördar och våldtar nämner han av någon orsak inte alls.

Lite senare i sin debattartikel börjar han att blanda in manliga politiska ledare, judar, greker, afrikaner och vikingar. Fast det spelar ju ingen roll vem eller vilka som beter sig illa, när han vill förbjuda heterosexualitet helt och hållet.

Vad tycker ni om hans debattartikel, har han tappat det fullständigt nu?

https://www.expressen.se/kultur/jona...-att-forbjuda/
Citera
2025-01-14, 17:21
Medlem
Är inte gubben för massinvandring av män från länder där man hatar kvinnor och mördar homosexuella?

Gardell hatar vita, heterosexuella män. Inget annat. Han hatar sitt eget folk.
Citera
2025-01-14, 17:23
Medlem
smutsloppans avatar
Jag håller med honom fullt ur. Den lagen skulle stiftats i verkligheten om jag hade styrt. Enligt mig ska Sverige ha dödsstraff på heterosexualitet. Han har helt rätt, och jag tycker verkligen så utan att vara homo eller HBTQ öht.
Tyvärr är jag inget troll. Heterosexuella är ett gift och jag hatar i synnerhet straighta män.
Senast redigerad av smutsloppan 2025-01-14 kl. 17:45.
Citera
2025-01-14, 17:27
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Han vill provocera och verkar ha lyckats.
Citera
2025-01-14, 17:30
Medlem
By the way, Jonas Gardell är socialdemokrat...
Citera
2025-01-14, 17:34
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Jag tror transpersoner är överepresenterade gällande mord och sexualbrott. Med det inte sagt att alla transpersoner skulle vara våldsamma.

Homosexualitet är väl inget en svensk hetroman lyfter på ögonlocken för utan snarare importerade män från Mellanöstern. Antar att Jonas inte skulle våga skriva en artikel med den vinklingen!
Citera
2025-01-14, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
I sin debattartikel i dagens Expressen börjar han med...

För att i stycket efter skriva...

Gardell tycker att heterosexualitet borde förbjudas, av den orsaken att heterosexuella män föraktar kvinnor, bögar och transpersoner. Att heterosexuella män mördar, våldtar och misshandlar kvinnor. Att heterosexuella män inte tillåter att kvinnor får gå klädda som de vill och att de nekar kvinnor utbildning och jobb. Att heterosexuella män tycker det är manligt att sätta på andra män i röven, men inte själva vill bli påsatta.

Han nämner dock inte något om att det finns heterosexuella kvinnor som mördar, hotar och misshandlar sina män. Att det finns heterosexuella kvinnor som hatar homosexuella och transpersoner. Men jag antar att han räknar in kvinnor också, eftersom han vill förbjuda heterosexualitet.

Att det finns homosexuella män och kvinnor som också mördar och våldtar nämner han av någon orsak inte alls.

Lite senare i sin debattartikel börjar han att blanda in manliga politiska ledare, judar, greker, afrikaner och vikingar. Fast det spelar ju ingen roll vem eller vilka som beter sig illa, när han vill förbjuda heterosexualitet helt och hållet.

Vad tycker ni om hans debattartikel, har han tappat det fullständigt nu?

https://www.expressen.se/kultur/jona...-att-forbjuda/

Blablabla Putin blablabla Trump blablabla penetrera blablabla snoppar...osv,,,

Gardell verkar ha börjat bli dement.

Och hans budskap om hur bra bögar är och hur dåliga högerpolitiker är som gick hem på 90-talet känns minst sagt uttjatat och trött nu.

Är inte i stort sett alla hans inlägg likadana? Förutom att detta var ännu lite sämre.
Citera
2025-01-14, 17:38
Medlem
StorKokoss avatar
Han skriver ju att han skämtar.
Citera
2025-01-14, 17:44
Medlem
Homosexuella är överrepresenterade bland pedofiler. Säg en bög som inte vill sätta på en pojke i röven.
Citera
2025-01-14, 17:51
Medlem
franges avatar
Är det inte bättre att han åker till Saudiarabien, Quatar eller Iran och där bjäbbar över dumma heterosexuella aggressiva hannar med för mycket makt och för små penisar?
Senast redigerad av frange 2025-01-14 kl. 17:53.
Citera
2025-01-14, 17:51
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
Han skriver ju att han skämtar.
Det skriver han ju bara som inledning, för att sedan bli allvarlig. Han tror på fullaste allvar att genom att förbjuda heterosexualitet så skulle mycket av våldet i samhället försvinna.
Citera
2025-01-14, 17:52
Avstängd
Sveriges tv-bög nr#1

Skamligt

Självklart "jude" också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem