• 1
  • 2
2025-01-14, 08:06
Medlem
Kurt1s avatar
Ni som r sexarbetare, hur ofta r det som ni fr orgasm p jobbet?

Det hnder att sexarbetaren som jag gr det med fr kta orgasm. T ex en gng fr ngra r sen p bordellen Pussy galores i Kpenhamn, d hon mitt under knullandet ropade till (p engelska): h! Jag borde betala dig! Du borde inte betala mig! Sen nr jag var klar och vi lg och pratade, s ville jag naturligtvis prata med henne om det dr, och hon bedyrade att det var en kta orgasm, och att hon aldrig brukade f orgasm p jobbet annars.
Nsta gng som jag beskte henne, s fick hon orgasm igen, den hr gngen dock utan utrop. Nr vi sedan lg och pratade, s nmnde jag det dr som hon hade ropat frra gngen, vilket hon tydligen inte kom ihg, och hon blev frnrmad och missfrstod. "Va? Skulle jag betala dig! Vilken frckhet!" Sedan dess har jag inte beskt Pussy galores.

Nyligen var var jag p Seduction girls (ocks i Kpenhamn) och gjorde det med en svensk tjej dr. Hon hll p att f orgasm under knullandet, och d sa hon att jag skulle ta ut den och ta av kondomen och runka ut satsen p hennes brst samtidigt som hon fingerpullade sig och att vi skulle komma samtidigt, fr just detta arrangemang tycker hon allra bst om, sa hon. S d gjorde vi det, eller snarare frskte. Jag kan inte komma p bestllning och srskilt inte genom runkande p bordell, dr jag ju vill att tjejen gr ngot med kuken. (Runka kan jag ju gra gratis hemma liksom.) S resultatet blev att ingen kom, vilket egentligen inte gjorde s mycket fr min del. Jag hade ju ftt min halvtimme och fylld med bra sex med henne. Men det blev tydligen jobbigt fr henne och hon blev tvungen att avboka den efterkommande bokningen och varva ner en stund. S det var ju trkigt, och jag hade grna sett henne ligga dr och f ut sin orgasm.

Sen har jag varit om ett stort antal gnger d den sexarbetande tjejen har fejkat orgasm eller d jag tror att hon har fejkat. Men snt gillar jag inte. Tror hon att hon kan lura mig liksom.
Citera
2025-01-14, 08:29
Medlem
kalkryggars avatar
De flesta sexarbetare fr nog orgasm p jobbet i alla fall en gng per arbetspass. Mnga sexarbetare anpassar en metod s de ser flera lskare p rad som en enda sexupplevelse. De anvnder sledes njutandet av flera lskare fr att bygga upp en orgasm.
Citera
2025-01-14, 14:20
Medlem
Jag (r sexsljare) har ganska svrt att f orgasm privat. Sjlv med leksaker gr det bra, men med partners r det svrare. Ju mer jag vet att partnerna vill att jag fr det, desto svrare r det. Mitt problem ligger allts i det mentala av det.

Fr jag kunder som krver orgasm r det helt omjligt att f det. Vissa vill ju att det "ska vara lika sknt fr dig som fr mig" och man fr fejka fr att gra dom njda.

Dock har det vid flera gnger hnt att jag ftt orgasm med den jag trodde minst jag skulle f det med. Men de har nog haft att gra med att jag vart avslappnad och inga krav p mig om att komma d. Som med den menlsa killen som bara lg dr och jag red honom. Eller den ldre herren som slickade mig lnge. Allts med kunder jag inte alls tnder p eller finner upphetsande, men blir troligtvis avslappnand i deras nrvaro.
Citera
2025-01-14, 15:11
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madkin
Jag (r sexsljare) har ganska svrt att f orgasm privat. Sjlv med leksaker gr det bra, men med partners r det svrare. Ju mer jag vet att partnerna vill att jag fr det, desto svrare r det. Mitt problem ligger allts i det mentala av det.

Fr jag kunder som krver orgasm r det helt omjligt att f det. Vissa vill ju att det "ska vara lika sknt fr dig som fr mig" och man fr fejka fr att gra dom njda.

Dock har det vid flera gnger hnt att jag ftt orgasm med den jag trodde minst jag skulle f det med. Men de har nog haft att gra med att jag vart avslappnad och inga krav p mig om att komma d. Som med den menlsa killen som bara lg dr och jag red honom. Eller den ldre herren som slickade mig lnge. Allts med kunder jag inte alls tnder p eller finner upphetsande, men blir troligtvis avslappnand i deras nrvaro.

Tack fr ditt inlgg!

Ja, ven sexarbetaren p Pussy galores sa att det finns mn som bara kan komma om ven hon kommer, och att hon drfr mste fejka orgasm med dom. De r uppenbarligen sna kunder som du ocks har haft.

Hoppas att fler sexarbetare vill skriva.
Senast redigerad av Kurt1 2025-01-14 kl. 15:15.
Citera
2025-01-15, 09:55
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Jag vet inte riktigt men den andra situationen du beskriver lter vldigt konstig. Vilken kvinnlig sexarbetare skulle avbryta fr att man hller p att komma av penetrerande sex? Det r ju inte s att det frstr kundens upplevelse om en kvinnlig SW kommer av KIF? Den frsta situationen lter ocks lite skum IMO, inte fr att jag kan veta men det verkar mest bara ha varit skdespel.

Som FSSW s kan jag sga att det r svrt fr mig att f orgasm med kunder. Av KIF har det aldrig hnt men dremot om det r en kund som slickar bra och p "rtt" stt. Det sttet som funkar fr mig allts. Privat har jag inte svrt att komma men det r ju en helt annan setting, d ligger jag av kthet s det gr liksom inte ens att jmfra, det r tv helt olika saker. De ggr jag har kommit p jobbet s r det inte kunder jag har tnt p (det gr jag aldrig) men kunder som jag tycker om att trffa = jag r avslappnad och som slickar p det sttet som funkar fr mig. De har dessutom slickat lnge, inte bara typ 5 min.

Som Madkin sger s r det mnga kunder som vill att ven jag ska komma. Typ alla enligt min erfarenhet och d knner man sig tvungen att fekja och att fekja r ganska ltt.
Citera
2025-01-15, 13:54
Medlem
Kurt1s avatar
Tack! Jag utgr ifrn att KIF betyder Kuk I Fitta och FSSW Female Sexual Worker, men varfr tv S?

Jag hller absolut med om att det var lite ovanliga situationer, men det var ju just drfr som jag tog upp dom hr. Nr man som jag har kpt ett ganska stort antal sexuella tjnster, s r rimligtvis ngra av dom av det lite mer ovanliga slaget. Det tror jag att du hller med om.

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag vet inte riktigt men den andra situationen du beskriver lter vldigt konstig. Vilken kvinnlig sexarbetare skulle avbryta fr att man hller p att komma av penetrerande sex? Det r ju inte s att det frstr kundens upplevelse om en kvinnlig SW kommer av KIF?

Hon ville gra detta, eftersom det r hennes favorit, och jag tyckte att det var en kul grej att prova p som omvxling, och ssom dom ju gr i porrfilmer. Jag hade aldrig sprutat p brst tidigare, och inte nu heller, eftersom det inte kom ngon sd.

Citat:
Den frsta situationen lter ocks lite skum IMO, inte fr att jag kan veta men det verkar mest bara ha varit skdespel.

Jag r sker p att det var kta, och jag kan inte se varfr det skulle lta skumt.

Citat:
Som Madkin sger s r det mnga kunder som vill att ven jag ska komma. Typ alla enligt min erfarenhet och d knner man sig tvungen att fekja och att fekja r ganska ltt.

Jag vet inte om du och jag har haft sex, men det r fullt mjligt, och i s fall har du i alla fall haft en som inte tycker att det r ndvndigt att sexarbetaren fr orgasm. kta gr bra, det unnar jag henne givetvis, men absolut inte fejkade. Jag kommer inte nr jag arbetar och fr betalt, s jag kan inte se varfr det skulle vara ndvndigt att ni sexarbetare kommer nr ni arbetar.
Senast redigerad av Kurt1 2025-01-15 kl. 14:00.
Citera
2025-01-15, 14:20
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Tack! Jag utgr ifrn att KIF betyder Kuk I Fitta och FSSW Female Sexual Worker, men varfr tv S?

FSSW = full service sex work(er)

Citat:

Jag hller absolut med om att det var lite ovanliga situationer, men det var ju just drfr som jag tog upp dom hr. Nr man som jag har kpt ett ganska stort antal sexuella tjnster, s r rimligtvis ngra av dom av det lite mer ovanliga slaget. Det tror jag att du hller med om.

Hon ville gra detta, eftersom det r hennes favorit, och jag tyckte att det var en kul grej att prova p som omvxling, och ssom dom ju gr i porrfilmer. Jag hade aldrig sprutat p brst tidigare, och inte nu heller, eftersom det inte kom ngon sd.

Jag r sker p att det var kta, och jag kan inte se varfr det skulle lta skumt.

Jag tycker mest bara att det lter skumt att en kvinnlig sexarbetare avbryter det penetrerande sexet fr att hon hller p att komma fr att sen fortstta p egen hand. Jag tror inte att hon var p vg att komma men hon hade kanske lust att komma och d mste hon lsa saken sjlv. Vrf skulle hon avbrutit det hela? Du mste ju sjlv hra att det lter konstigt. Du kan dessutom aldrig vara sker p att nt r kta, orgasmer r vldigt enkelt att fejka som kvinna srskilt nr man r en working girl. Vi sljer en upplevelse -- vi sljer inte bara mekaniska sexuella tjnster. En del gr det s klart, det finns hela skalan men har man varit med ett tag s lr man sig lsa av folk rtt bra och kan anpassa upplevelsen efter kunden.

Citat:
Jag vet inte om du och jag har haft sex, men det r fullt mjligt, och i s fall har du i alla fall haft en som inte tycker att det r ndvndigt att sexarbetaren fr orgasm. kta gr bra, det unnar jag henne givetvis, men absolut inte fejkade. Jag kommer inte nr jag arbetar och fr betalt, s jag kan inte se varfr det skulle vara ndvndigt att ni sexarbetare kommer nr ni arbetar.

Jag vet inte heller eftersom jag inte har en aning om vem du r. Jag kommer inte nr jag r p mitt vanilla job heller, det vore vldigt konstigt och olmpligt och det gr inte att jmfra med att slja tillflliga sexuella tjnster. Jag fattar inte hur sna som du resonerar. Du verkar ju uppenbarligen kpa tillflliga sexuella tjnster men samtidigt likstller du det med vilket jobb som helst? De allra flesta av mina kunder vill att jag ska ha det bra jag med just fr att sex inte gr att jmfra med att kra/ka buss, handla mat/sitta i kassan eller andra jobb. Fr att det ska vara najs p riktigt s vill de allra flesta att sexarbetaren ska ha det bra och tycka att det som hnder r kul. Fr mig som kund hos en frisr eller i en matbutik r inte lika viktigt fr mig att utfraren verkligen tycker att det r bra och trevligt att vara p jobbet. Sex r nt helt annat, himla mrkligt att folk som kper sex resonerar som du gr. Jag skulle kanske kunna fatta om man aldrig ens varit i nrheten av sn verksamhet och man inte riktigt tnker till men nr man sjlv gr det s borde man vl nd fatta lite mer n s?
Citera
2025-01-15, 14:41
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Jag vet inte heller eftersom jag inte har en aning om vem du r. Jag kommer inte nr jag r p mitt vanilla job heller, det vore vldigt konstigt och olmpligt och det gr inte att jmfra med att slja tillflliga sexuella tjnster. Jag fattar inte hur sna som du resonerar. Du verkar ju uppenbarligen kpa tillflliga sexuella tjnster men samtidigt likstller du det med vilket jobb som helst? De allra flesta av mina kunder vill att jag ska ha det bra jag med just fr att sex inte gr att jmfra med att kra/ka buss, handla mat/sitta i kassan eller andra jobb. Fr att det ska vara najs p riktigt s vill de allra flesta att sexarbetaren ska ha det bra och tycka att det som hnder r kul. Fr mig som kund hos en frisr eller i en matbutik r inte lika viktigt fr mig att utfraren verkligen tycker att det r bra och trevligt att vara p jobbet. Sex r nt helt annat, himla mrkligt att folk som kper sex resonerar som du gr. Jag skulle kanske kunna fatta om man aldrig ens varit i nrheten av sn verksamhet och man inte riktigt tnker till men nr man sjlv gr det s borde man vl nd fatta lite mer n s?

Jag ogillar fejkade orgasmer. Hur kan det vara svrt att frst? Men okej, fine. Fortstt du med det.
Citera
2025-01-15, 15:00
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag ogillar fejkade orgasmer. Hur kan det vara svrt att frst? Men okej, fine. Fortstt du med det.

Det fattar jag men jag frstr inte varfr du startade trden om det r det enda du vill sga? r det nt slags blogginlgg eller vad? Min upplevelse som FSSW r som sagt att mnga (i stort sett alla) kunder vill att sexet ska vara bra och sknt ven fr mig ocks och att jag ocks kommer. Du tycker inte att det r viktigt fr att du inte fr orgasm p ditt jobb och s d r inte viktigt fr dig om sexarbetaren du kper sex av kommer.

Det R vldigt vanligt att kunder vill att man kommer s drfr r det mnga sexarbetare som fejkar och kunder kan inte mrka nr man gr det. Om det dessutom r s "sknt" att sexarbetaren skriker rakt ut att det r s sknt och bra s hon borde betala dig s kan du rkna med att det r fejk och ett frsljningsknep, srskilt som hon vid nsta trff inte ens verkar komma ihg det.
Citera
2025-01-15, 18:59
Medlem
FestligPersikas avatar
Det har hnt en handfull gnger att en kund har gett mig orgasm, men fr att det ska hnda s mste jag vara 100 % avslappnad med kunden och knna att kunden r genuint intresserad av min njutning och r lyhrd fr vad jag faktiskt gillar. Mnga kunder sger att de bryr sig om eskortens njutning, men ofta gr de ju bara vad de sjlva tycker r visuellt upphetsande eller vad de tycker att en kvinna "ska" gilla, vilket fr min del r helt okej eftersom kunden nd har betalat. I mitt privata sexliv vill jag dock njuta p riktigt.

Lustigt nog har det faktiskt hnt mig en gng nr jag smekte mig sjlv till orgasm att kunden anklagade mig fr att fejka, antagligen fr att jag ofta r ganska tyst nr jag onanerar sjlv, d.v.s. inga skrik eller porrfilmsstn. Det har ocks hnt mig flera, flera gnger att kunden tror att jag fr orgasm bara fr att jag typ stnat lite grann eller spnt slidmusklerna lite...

Jag fattar att du inte gillar fejkorgasmer, men du mste ju nd frst att du betalar fr en tjnst och att en klar majoritet av kunderna vill att eskorten ska f orgasm, vilket leder till att mnga eskorter fejkar orgasm fr att gra kunden njd.

I det frsta fallet du beskriver s lter det ju verkligen som att eskorten fejkade, speciellt eftersom hon inte kom ihg det andra gngen du trffade henne. Om hon verkligen aldrig kommer p jobbet s borde det ju vara minnesvrt...
Citera
2025-01-16, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Mnga kunder sger att de bryr sig om eskortens njutning, men ofta gr de ju bara vad de sjlva tycker r visuellt upphetsande eller vad de tycker att en kvinna "ska" gilla, vilket fr min del r helt okej eftersom kunden nd har betalat. I mitt privata sexliv vill jag dock njuta p riktigt.

Detta kan jag hlla med om till 100 %. Oftast orkar jag inte lra upp alla, srskilt dom man knner kanske bara r en engngstrff. Jag skulle nog kunna sga att jag tycker att 90 % av dom jag trffar r alldeles fr hrdhnta mot vad jag tnder p. Men de betalar fr att f en skn stund och inte fr att bli upplrda, s slnge det bara r osknt och inte gr ont fr det vara. Man fejkar att det r sknt. Kanske inte det optimalaste, men jag fr knslan av att kunderna vill gra det sknt fr mig, men vill inte lgga tid och energi p att lra sig bli bttre i sngen.
Citera
2025-01-16, 11:16
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madkin
Detta kan jag hlla med om till 100 %. Oftast orkar jag inte lra upp alla, srskilt dom man knner kanske bara r en engngstrff. Jag skulle nog kunna sga att jag tycker att 90 % av dom jag trffar r alldeles fr hrdhnta mot vad jag tnder p. Men de betalar fr att f en skn stund och inte fr att bli upplrda, s slnge det bara r osknt och inte gr ont fr det vara. Man fejkar att det r sknt. Kanske inte det optimalaste, men jag fr knslan av att kunderna vill gra det sknt fr mig, men vill inte lgga tid och energi p att lra sig bli bttre i sngen.

Jag hller med er bda, jag har har samma erfarenhet. Mnga R ju intresserade av att gra det sknt fr mig ocks men de r egentligen ganska s ointresserade av vad jag faktiskt gillar. Jag har t.o.m varit med om kunder dr jag uttryckligen sagt till dem att nt de gr r sknt men s har de slutat och brjat med nt annat istllet. Det har ALDRIG hnt privat! Vet inte om det r fr att de sjlva tror att man bara ltsas s det spelar ingen roll vad man sger el om de liksom inte bryr sig och bara kr vidare med det de sjlva gillar. Det har hnt att kunder verkligen frgar vad jag gillar och vill veta och jag svarar rligt men s bryr de sig nd inte och gr p det sttet de vill. Jag tnker som du -- kunden betalar fr en skn stund och jag lter kunden hllas s lnge det inte gr ont men min erfarenhet r att i stort sett alla VILL att det ska vara sknt fr mig med men egentligen inte bryr sig om HUR det blir sknt fr mig.

Jag trffar inte nya kunder nu s jag behver inte lra upp nn och mina stammisar r schyssta o bra och har faktiskt varit inknnande. Sen r det s klart s att inte alla har den rtta tekniken. Mnga r vldigt dliga p sex och vet inte ens var klittan sitter. Det r ofta det r problem med stndet pga kondom (och nervs om man r nya fr varandra) och d r det s klart omjligt fr mig att komma p s stt. Men s lnge viljan r god och det inte gr ont s lter jag kunder hllas.

De ggr jag faktiskt har kommit med kunder har det som sagt varit kunder som har slickat lnge och p ett stt som funkar fr mig. Jag tnder inte p nn av mina kunder men de jag har kommit med gillar jag att trffa s jag r 100% avslappnad utan att vara kt.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-01-16 kl. 11:19.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in