Citat:
Ursprungligen postat av
muilak
Just brjat nedtrappning via vrden kmpat fr att komma in men nu vecka 2 som jag skulle f lkemedel tog jag kokain ngrar mig som fan vill d. Undrar blir jag utkastad? Har urinprov nmligen. S har panik. Frra gngen vi starta upp var jag pos p koks neg p benz (trappar ner benz och sub) vilket ej stmde men vi diskuterade ej resultatet. Nu har jag fljt nedtrappningsplanen men tagit kokain vilket inte r smart eller okej hur fan kan man vara s dum? Gr det ofta i perioder av stress och har haft det nu vet ej varfr jag gjorde det ass knns s destruktivt. Dessutom brukar mitt urin ha koks i 12-14 dagar till skillnad frn 1-4 dagar som vanligt folk har.
Blir jag utkastad tror ni? (Med all rtt frsts!) eller tror ni jag ska vara rlig och frska f en andra chans? Tagit vck alla kranar ur luren och lter anhrig se ver allt jag gr i med en STASI app ha ha men knns nd sknt. Ska jag ltsas vara chockad ver resultatet eller vara rlig vill vara rlig men vill inte bli utkastad. Fattar inte hur fan jag tnkte r en stor idiot. Vet detta s undvik grna kommentarer om det, ha ha. Det hjlper inte mig s mycket.
Gr hos prima fr vrigt.
Det bsta du kan gra r att erknna innan provet och visa hur ngerfull du r. Pundare fr terfall, det viktiga r att vars rlig och visa att du fortfarande vill bli ren.
Sen kanske de slnger ut dig i alla fall, men det r nd det bsta sttet fr att ha en chans att f fortstta programmet.