2025-01-14, 06:10
Medlem
Just brjat nedtrappning via vrden kmpat fr att komma in men nu vecka 2 som jag skulle f lkemedel tog jag kokain ngrar mig som fan vill d. Undrar blir jag utkastad? Har urinprov nmligen. S har panik. Frra gngen vi starta upp var jag pos p koks neg p benz (trappar ner benz och sub) vilket ej stmde men vi diskuterade ej resultatet. Nu har jag fljt nedtrappningsplanen men tagit kokain vilket inte r smart eller okej hur fan kan man vara s dum? Gr det ofta i perioder av stress och har haft det nu vet ej varfr jag gjorde det ass knns s destruktivt. Dessutom brukar mitt urin ha koks i 12-14 dagar till skillnad frn 1-4 dagar som vanligt folk har.

Blir jag utkastad tror ni? (Med all rtt frsts!) eller tror ni jag ska vara rlig och frska f en andra chans? Tagit vck alla kranar ur luren och lter anhrig se ver allt jag gr i med en STASI app ha ha men knns nd sknt. Ska jag ltsas vara chockad ver resultatet eller vara rlig vill vara rlig men vill inte bli utkastad. Fattar inte hur fan jag tnkte r en stor idiot. Vet detta s undvik grna kommentarer om det, ha ha. Det hjlper inte mig s mycket.

Gr hos prima fr vrigt.
Citera
2025-01-14, 06:25
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Just brjat nedtrappning via vrden kmpat fr att komma in men nu vecka 2 som jag skulle f lkemedel tog jag kokain ngrar mig som fan vill d. Undrar blir jag utkastad? Har urinprov nmligen. S har panik. Frra gngen vi starta upp var jag pos p koks neg p benz (trappar ner benz och sub) vilket ej stmde men vi diskuterade ej resultatet. Nu har jag fljt nedtrappningsplanen men tagit kokain vilket inte r smart eller okej hur fan kan man vara s dum? Gr det ofta i perioder av stress och har haft det nu vet ej varfr jag gjorde det ass knns s destruktivt. Dessutom brukar mitt urin ha koks i 12-14 dagar till skillnad frn 1-4 dagar som vanligt folk har.

Blir jag utkastad tror ni? (Med all rtt frsts!) eller tror ni jag ska vara rlig och frska f en andra chans? Tagit vck alla kranar ur luren och lter anhrig se ver allt jag gr i med en STASI app ha ha men knns nd sknt. Ska jag ltsas vara chockad ver resultatet eller vara rlig vill vara rlig men vill inte bli utkastad. Fattar inte hur fan jag tnkte r en stor idiot. Vet detta s undvik grna kommentarer om det, ha ha. Det hjlper inte mig s mycket.

Gr hos prima fr vrigt.

Det bsta du kan gra r att erknna innan provet och visa hur ngerfull du r. Pundare fr terfall, det viktiga r att vars rlig och visa att du fortfarande vill bli ren.

Sen kanske de slnger ut dig i alla fall, men det r nd det bsta sttet fr att ha en chans att f fortstta programmet.
Citera
2025-01-14, 07:26
Medlem
StonedMonkeys avatar
Tror inte att du blir utkastad fr ett snedsteg ifall du str fr vad du gjort och inte gr om det. Som fregende skrev visa att du r ngerfull.
Citera
2025-01-14, 07:47
Medlem
Utkastad frn vad? Ett nedtrappningsprogram? LARO?

Var rlig och sg att du ngrar dig. Sg det innan urinprovet s lter det inte som en efterhandskonstruktion. Frklara det fr dem som du frklarade det fr oss. Det skulle frvna mig om de inte r frstende. Mlet r ju att du ska sluta och m bttre och det r vad de jobbar fr.
Citera
2025-01-14, 08:20
Medlem
Sykos avatar
Citat:

Gr hos prima fr vrigt.

Har du bara tagit 1 dag/kvll och haft uppehll innan r det borta p 1-2 dagar.
Citera
2025-01-14, 08:23
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Jag kan inte lova ngot. Men som regel fr man vara kvar om man erknner terfall innan man lmnat provet. Det r en del i processen nr man tillfrisknar.
Ibland kan man f lmna tillflligt till man kan lmna ett rent prov igen.
Citera
2025-01-14, 09:40
Medlem
neomunaas avatar
Tror prima har olika instanser i flera typer mottagningar. ppenvrd, missbruk eller allmnpsykiatri?

Inom allmnpsykiatri r du nog rtt krd, men om du tex behandlas fr missbruk kan de ge dig en ny chans men stller hgre krav p fortsatt renhet.

Beror helt p vilken typ du gr p, alla stller olika krav. r du p allmnpsyk s se till att skt det om du vill ha en rimlig chans, hamnar du p missbruksvrden s r du fast dr tills de mjligen kanske vill skriva ver till allmnpsyk igen men tror inte snt r vanligt, fick upplevelsen i vntrummet att de som var dr var fast i den typen av vrd. Jag hade ett glapp p nstan 1.5 r innan jag fick en andra chans hos allmnpsyk och d var det verkligen fr jag uppvisade noll tecken p missbruk under hela perioden - de sa bokstavligen att de inte frstod sin uppgift iom det inte fanns ngot pgende missbruk att behandla, och kunde inte lngre motivera varfr jag skulle g kvar dr ver huvudtaget. De tyckte ocks det var orimligt hlla kvar mig fr det handlade om ett positivt svar p THC ver skert en 5rsperiod, s de r superhrda p allmnpsykiatri om det r dr du gr.

Lycka till!
Senast redigerad av neomunaa 2025-01-14 kl. 10:03.
Citera
2025-01-16, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Utkastad frn vad? Ett nedtrappningsprogram? LARO?

Var rlig och sg att du ngrar dig. Sg det innan urinprovet s lter det inte som en efterhandskonstruktion. Frklara det fr dem som du frklarade det fr oss. Det skulle frvna mig om de inte r frstende. Mlet r ju att du ska sluta och m bttre och det r vad de jobbar fr.

Gjorde det och det gick bra lrt av misstaget! Sjlvdestruktivt och kasst beteende skmdes som en hund. Men de sa att en gng r ingen gng och att man ej blir utkastad fr en sdan sak om det ej upprepar sig.
Citera
2025-01-20, 22:09
Medlem
Citat:
Gjorde det och det gick bra lrt av misstaget! Sjlvdestruktivt och kasst beteende skmdes som en hund. Men de sa att en gng r ingen gng och att man ej blir utkastad fr en sdan sak om det ej upprepar sig.
Snyggt, rlighet varar lngst. Se nu till att hlla tassarna borta frn laddet s kommer det hr g prima 👌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in