2025-01-12, 23:20
Medlem
zombie-nations avatar
Tänkte byta webbläsare så jag försöker logga in, vet mitt lösen, det funkar inte. Byter lösen, men det funkar inte ändå. Helt säker att jag skrivit rätt. Detta för att se om jag kan få mina notifikationer markerade som lästa.
Citera
2025-01-12, 23:50
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tänkte byta webbläsare så jag försöker logga in, vet mitt lösen, det funkar inte. Byter lösen, men det funkar inte ändå. Helt säker att jag skrivit rätt. Detta för att se om jag kan få mina notifikationer markerade som lästa.

Vad säger din webbläsare om ditt lösenord, eller har du inte sparat det där?
Citera
2025-01-12, 23:50
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:

Pratar du om Flashback eller något annat?
-Flashback vet jag haft en del problem sista tiden.
Citera
2025-01-13, 00:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Vad säger din webbläsare om ditt lösenord, eller har du inte sparat det där?

Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Pratar du om Flashback eller något annat?
-Flashback vet jag haft en del problem sista tiden.

På den andra webbläsaren säger Flashback att jag har angett fel lösenord.

Ja, jag vet att notifikationerna strular, men antar att de inte gör det för alla?
Citera
2025-01-13, 00:18
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:

Ja, jag vet att notifikationerna strular, men antar att de inte gör det för alla?

jo flashback suger. men det är väl inte så svårt att ladda ner sina sparade lösenord? För det måste vväl vara ett av dom du är ute efter? Eller har du varit sån där duktig som inte sparat bara för att någon kan ta sig in i din dator?
Citera
2025-01-13, 00:23
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:

Jag har flera burkar, win11, på nån burk strular det, men inte på annan burk.
(Jag har intel på hälften, AMD på andra hälften, om det är till något att taga i beaktande..)
Citera
2025-01-13, 00:32
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
jo flashback suger. men det är väl inte så svårt att ladda ner sina sparade lösenord? För det måste vväl vara ett av dom du är ute efter? Eller har du varit sån där duktig som inte sparat bara för att någon kan ta sig in i din dator?

Jag har ju ett nytt lösenord som jag vet är korrekt. När jag loggar in på en annan webbläsare där jag inte kört FB så säger den fel lösenord, jag ska ju inte spara det lösenordet på den webbläsaren eftersom det inte funkar. Mitt lösenord fungerar på denna webbläsaren. Förstår du?
Citera
2025-01-13, 00:37
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Jag har ju ett nytt lösenord som jag vet är korrekt. När jag loggar in på en annan webbläsare där jag inte kört FB så säger den fel lösenord, jag ska ju inte spara det lösenordet på den webbläsaren eftersom det inte funkar. Mitt lösenord fungerar på denna webbläsaren. Förstår du?

Nä det gör ja inte eftersom du pratar om flashback och då är det så mycket som är konstigt på sista tiden.

Kör du sakerna på samma dator? Du vet Flashback har varit ganska konstig på sista tiden.
Citera
2025-01-13, 00:39
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Nä det gör ja inte eftersom du pratar om flashback och då är det så mycket som är konstigt på sista tiden.

Kör du sakerna på samma dator? Du vet Flashback har varit ganska konstig på sista tiden.

Samma dator. Jo, jag visste dock inte att det var ett problem att logga in. Får väl leva med 600 notifikationer och att vissa trådar inte notifierar.
Citera
2025-01-13, 01:36
Medlem
Citat:

Varför inte bara trycka "glömt lösenord (eller vad det står) så får du en återställning till din registrerade mail.
Citera
2025-01-13, 16:55
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Varför inte bara trycka "glömt lösenord (eller vad det står) så får du en återställning till din registrerade mail.

Har inte tänkt på det.
Citera
2025-01-28, 06:15
Medlem
zombie-nations avatar
Nu funkar notifikationerna.

MEN

de stannade på 666 och hur jag än citerades och läste inlägg eller hoppade över dem, stannade de på den siffran.

Några dagar senare funkade det. Ska man bli paranoid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in